naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na het hooggebergte zullen de echte kanshebbers eruit springen denk ik. Ben bang dat er maar 2 a 3 kanshebbers zijn. Sastre, Evans. Basso.
Basso is na zijn schorsing nog niet top geweest voor zover ik weet. Sastre is her en der ook door de mand gevallen en de Tour blijft voor hem denk ik toch het DOEL net zoals dat voor Wiggins is zeker na zijn valpartijen. Vino komt tekort in het hooggeberget al waardeer ik zijn 'karakter'.
Zie (helaas) Evans eindwinnaar worden in de Giro met zijn jank stemmetje....
Verder jammer dat het deelnemersveld zo matig is..
Overigens wel jammer dat toen Vino Luik-Bastenaken won er wat teleurstelling was bij Sporza commentatoren over het feit dat het een dopingzondaar was..maar ze praten altijd vol lof over bijvoorbeeld een David Millar..(ook gepakt). Om over de Vlaamse dopingzondaars maar niet te praten.
http://nos.nl/artikel/155363-open-brief-ducrot-aan-vannieuwkerke.html Ducrot stuurt brief aan Vannieuwkerke na aanleiding van 'winst Vino in LBL'.
http://nos.nl/artikel/155363-open-brief-ducrot-aan-vannieuwkerke.html Ducrot stuurt brief aan Vannieuwkerke na aanleiding van 'winst Vino in LBL'.
Belgische wielerploegen ftw!De sprintersploegen werden vandaag in hun hemd gezet. Zowaar de 2e etappe overwinning voor de mannen van Quick Step.
Tour de France zegt u? De Tour is een lachertje vergeleken bij de Giro! Jesus mensen, wat een etappe vandaag! Men neme: bergen, onverharde wegen en flink wat regen en wind, en het resultaat is de mooiste ronde etappe sinds jaren!
Enfin, Vino in het geel, op een ruime minuut gevolgd door de vandaag onnavolgbare Evans!
Leuk parcours in de Giro, deelnemersveld van niks natuurlijk als je ziet wat er nu nog in de top 20 staat. Groot gedeelte rijdt rond in Californie, zegt ook wat over de aantrekkingskracht van de Giro.
weylandt gevallen, hij zat nochtans in een goeie posisitieDe Giro is zojuist finaal overhoop gehaald. Vino, Evans, Basso en Nibali in hun hemd gezet. De 25 jaar jonge Richie Porte (Saxo Bank) rijdt nu in het roze. De Giro wordt met de dag intressanter.

weylandt gevallen, hij zat nochtans in een goeie posisitie![]()
ow ja foutje
ik heb alleen de laatste kilometers meegepikt, maar het was weer spektakel volgens jose de cauwerow ja foutjeik heb alleen de laatste kilometers meegepikt, maar het was weer spektakel volgens jose de cauwer
![]()