LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste 5 van de wereld nu met die overwinning er bij, Gesink is hard op weg om een vaste waarde te worden aan de top. Vorige week reeds derde in de andere PT-wedstrijd in Canada, nu dus eerste en een aardig pak PT-punten binnengehaald.
Zie Gesink liever de Giro doen eigenlijk, dat zou hem beter moeten liggen. Helaas heeft de Tour een hogere publicitaire waarde en wordt de kans dat Gesink de komende jaren een Giro gaat rijden wel erg klein.
he boys ik volg de vuelta maar wanneer komen nou de bergen ritten?
Nibali zou in dit uitgedunde veld toch wel moeten kunnen winnen, Gesink in zijn huidige vorm had hier zeker potten kunnen breken.
1 van de zwakste Vuelta's van de laatste jaren helaas.
Feit is gewoon dat Nibali (mits die hem wint) met een dikke 1-0 voorstaat.
Feit is dat Gesink nu 2-0 voorstaat, derde vorige week en gisteren eerste. Dat telt, blijven lastige PT-wedstrijden. Zeker die van gisteren, op het oude WK-parcours. Vuelta is een farce nu Anton er uit ligt.
Op het eind van de dag tellen alleen de overwinningen, niemand herinnert de nummer 2 tm 10. Niemand!he boys ik volg de vuelta maar wanneer komen nou de bergen ritten?
Grapjurk. Derde vorig week? In de ronde van Timboektoe zeker, wat won die vandaag? Etappe in Canada? Laat me niet lachen.
Ik ben misschien relatief jong, maar spreekwoordelijk wel een jonge van de oude stempel. Ik hecht waarde aan overwinningen in klassieke rondes of klassiekers. Cancellara die Vlaanderen en Roubaix wint. Nibali die etappes wint in de Giro en nu op het punt staat zijn 1e grote ronde op zijn naam te schrijven. Laat de Condor van Varseveld maar mooie top10 noteringen neerzetten en 4e staan op een waardeloze ranking.Op het eind van de dag tellen alleen de overwinningen, niemand herinnert de nummer 2 tm 10. Niemand!
Etappe? Man beide wedstrijden hebben volledige PT-status en beide wedstrijden waren zeer aantrekkelijk. Niet alleen door het veld ook door de koers.
Gesink heeft Lombardije en eventueel nog wat Italiaans werk te gaan, die staat straks misschien bovenaan de PT.
Intresseert me geen klote, wat voor PT-status die koersjes hebben. Als Gesink boven Cancellara staat in die ranking, neem ik die ranking ook niet serieus. En het moet trouwens raar lopen als Gilbert die ranking niet gaat winnen. Die wint het WK en Lombardije.
Trouwens, ik heb die ranking even niet voor me, maar staat Gesink hoger dan Cavendish op die ranking? Want dan is de discussie voor mij echt gesloten.
Natuurlijk staat Gesink hoger, met alleen sprintkoersen win je geen PT normaal gesproken.
PT gaat om allroundschap en wat dat betreft is Gesink 1 van de betere.
Je bent gewoon veel te conservatief, vasthouden aan de status van de echte klassiekers. Dan kunnen nieuwe koersen in feite nooit gaan meetellen. Koersverloop van gisteren was alvast beter dan een hoop voorjaarsklassiekers waar maar enkele renners hun vormpiek hebben. Of je moet renners als Samuel Sanchez, Hesjedal, Sagan etc een stel prutsers vinden. Dat waren wel renners die er werden opgelegd gisteren.
Eric springt weer op z'n PT stokpaardje... Hop hop hop, in galop! Paardje heeft dorst, huuuuj!
I need PT for my bunghole!