Fitness Seller

Sticky Wielrentopic

Veldrijden gaat ook weer beginnen..wat zeg ik..is al begonnen.

:D

Hulde aan SPORZA voor het veelal live wielrennen & veldrijden op TV.

de vuelta viel achteraf toch weer tegen - na de val van anton en een geweldige kreuziger kon nibali niet meer verliezen - terechte winnaar in een matig deelnemersveld

wk-tip gilbert - al zijn de italianen niet gek natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier en daar opgevangen dat Freire verstoppertje heeft gespeeld in de Vuelta, en schijnbaar mega in vorm aan het komen is, wat betekent dat dat een kwaaie klant gaat worden down under.

Laatst bewerkt:
True, heb ik ook op teletext sporza gelezen :D Maar Gilbert rekent wel met hem af :thumbup:

Thuiswedstrijd voor de Aussies en jetlag verteert iedereen anders, denk dat we een zeer verrassende wereldkampioen gaan zien. Als de Aussies het niet kunnen afmaken kan het wel eens een Utsunomiya 2 worden.

Ik zie niet meteen een aussie die wereldkampioen gaat worden. Evans al helemaal niet. En de renners hebben toch tijd genoeg om de jetlag te verteren dacht ik zo?

Voor Australië starten in Geelong bij de profs nu Baden Cooke, Allan Davis, Cadel Evans, Simon Gerrans, Matthew Goss, Mathew Hayman, Stuart O'Grady, Michael Rogers en Wesley Sulzberger.

Maar goed, Cavendisch start ook met ambities, normaal gezien verteert die dat parcours niet, toch?

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Maar Gilbert rekent wel met hem af :thumbup:

Ja, sowieso, er zal iemand van hele goede huize moeten komen om Gilbert te kloppen, maar kan ook tegen hem gaan werken, iedereen zal naar hem loeren. Maar dat hij momenteel de beste man op een fiets is staat wel vast.

Er is niemand die echt in de kansen van Cavendish gelooft. De koers zal hard gemaakt worden en normaal zal hij niet zijn sprinterskwaliteiten kunnen tonen tenzij het is voor een 30ste plaats ofzo :D

Er is niemand die echt in de kansen van Cavendish gelooft. De koers zal hard gemaakt worden en normaal zal hij niet zijn sprinterskwaliteiten kunnen tonen tenzij het is voor een 30ste plaats ofzo :D

Ja goed, blijf het een gevaarlijk ventje vinden, dat zei men 2 jaar terug namelijk ook in Milaan San Remo, dat hij die koers niet zou verteren. The rest is history...

Trouwens, Hushovd rijdt ook mee.

IMHO gaat Sagan zich verzekeren van een top 5 klassering... Wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
IMHO gaat Sagan zich verzekeren van een top 5 klassering... Wat denken jullie?

Goeie vraag penantybulles, hij heeft de gebr. Velits bij zich als knechten, maar hij heeft pas 3x een koers van 250km + gereden. Waarvan 2x met redelijk resultaat, ik ben sowieso benieuwd wat voor een scenario we gaan krijgen in de finale. Sprint? Er doen een hoop snelle mannen met ambitie mee: Cav, Farrar, Hushov, Freire, Goss, Henderson, Greipel etc...

Denk dat de ploegen en renners zelfs ook nog in het duister tasten, m.b.t. het koersverloop... Nu is het de vraag in hoeverre die onzekerheid bij de renners in de koppies gaat zitten. En Velits zeg je, vlak dat menneke niet uit...

Nou, het parcours lijkt toch wat zwaarder te zijn dan gedacht. De sprinters dan maar uit mijn toto schrappen.

Edit: Alhoewel, een Hushovd of een Freire, twijfel alom!

gilbert/pozatto - misschien freire

gilbert/pozatto - misschien freire

Ja goed, die 2 schrijf je als eerste op. Maar wil een exotische/verrassende naam in mijn toto hebben. Maciej Bodnar of Carlos Oyarzun ofzo. Maar zal wel gewoon Gilbert, Pozzato, Kolobnev, Sanchez, Cancellara worden ofzo.

Ja goed, die 2 schrijf je als eerste op. Maar wil een exotische/verrassende naam in mijn toto hebben. Maciej Bodnar of Carlos Oyarzun ofzo. Maar zal wel gewoon Gilbert, Pozzato, Kolobnev, Sanchez, Cancellara worden ofzo.

kolobnev rijdt altijd goed - mayby sagan

Is wel een baas in wording idd die Sagan, maar zoals gezegd, hij heeft maar 2 Slowaakse ploeggenoten bij zich en pas 3! 250km+ koersen in zijn jonge koersleven gefietst.

dat is waar ook ja

de belgen/italianen/spanjaarden hebben vaak sterke blokken

Waar the **** is Heinrich Haussler gebleven? Die zou toch in principe de kopman van Australie moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Cancellara is "as we speak" bezig zijn concurrenten finaal in de vernieling te rijden...

Terug
Naar boven