XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Van den broeck doet alsof hij niet in vorm is, zodat de andere renners geen rekening met hem zouden houden. Morgen gaat hij de achterstand doen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Van den broeck doet alsof hij niet in vorm is, zodat de andere renners geen rekening met hem zouden houden. Morgen gaat hij de achterstand doen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

:D Jurgen heeft nog geen topvorm, maar dat kan op zich wel een voordeel zijn. Gesink lijkt me wat te vroeg in vorm te komen, zelfs als je bedenkt dat hij de Amstel en L-B-L van voren wil rijden. Maar goed mocht Gesink de Tirreno pakken dan boeit die vroege vorm niet meer.

Prachtige overwinning van Gilbert ...Laat mls maar komen

Gesink troeft alle klassementsrenners af in de afsluitende tijdrit en wordt toch nog tweede in de Tirreno. Had misschien meer in gezeten maar Evans was toch ook wel erg goed deze ronde. Wederom een nette klassering voor Gesink, zeker gelet op het veld. De Italianen waren gretig en hebben Gesink misschien wat afgeschrokken. Maar wederom pakt Gesink punten voor de CQ-klassering en veel beter kan zijn seizoen niet beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Gesink troeft alle klassementsrenners af in de afsluitende tijdrit en wordt toch nog tweede in de Tirreno. Had misschien meer in gezeten maar Evans was toch ook wel erg goed deze ronde. Wederom een nette klassering voor Gesink, zeker gelet op het veld. De Italianen waren gretig en hebben Gesink misschien wat afgeschrokken. Maar wederom pakt Gesink punten voor de CQ-klassering en veel beter kan zijn seizoen niet beginnen.

Super prestatie in de tijdrit! Daar maakt die toch heel veel goed mee, althans bij/voor mij. Want had toch (weer) een beetje de pé in na afgelopen etappes. Enfin, op naar Milaan San Remo.

Er zijn volgens mij dit jaar ook geen uitgesproken topfavorieten voor MSR. Freire, Hushovd, Cavendish voor de sprint, Gilbert en een hand vol Italianen op de Poggio, en dan vergeten we Haussler en Cancellara nog bijna. Of eindelijk toch Boonen... die mist die namelijk nog altijd op zijn fraaie palmares.

Laatst bewerkt:
Ik hoop Boonen, hij was er zo dichtbij vorig jaar :(

Ik hoop Boonen, hij was er zo dichtbij vorig jaar :(

Hij is al een hele grote meneer, maar met MSR derbij stijgt hij weer een plaatsje op die ladder der groten. Hij hoort dit jaar in ieder geval niet bij de topfavorieten heb ik het idee, misschien kan hij van die underdog positie gebruik maken.

Hij is al een hele grote meneer, maar met MSR derbij stijgt hij weer een plaatsje op die ladder der groten. Hij hoort dit jaar in ieder geval niet bij de topfavorieten heb ik het idee, misschien kan hij van die underdog positie gebruik maken.

Inderdaad, dat was ik ook aan het denken.

Super prestatie in de tijdrit! Daar maakt die toch heel veel goed mee, althans bij/voor mij. Want had toch (weer) een beetje de pé in na afgelopen etappes. Enfin, op naar Milaan San Remo.

Er zijn volgens mij dit jaar ook geen uitgesproken topfavorieten voor MSR. Freire, Hushovd, Cavendish voor de sprint, Gilbert en een hand vol Italianen op de Poggio, en dan vergeten we Haussler en Cancellara nog bijna. Of eindelijk toch Boonen... die mist die namelijk nog altijd op zijn fraaie palmares.

Gesink mist gewoon nog wat scherpte en inhoud voor die lange ritten, is ook best lastig als de halve Italiaanse oorlogsvloot los gaat en Evans het ook nog eens op zijn heupen krijgt.

Prima gerevancheerd vandaag, toch maar even een Basso, Scarponi, Nibali, Visconti etc achter je laten in het klassement. Verliezen van een Evans die ,toch wel aardig in vorm is, is geen schande.

MSR is voor Freire, als Rabo zijn zaakjes op orde houdt. Cavendish lijkt nog niet scherp genoeg en Boonen zal zich toch vooral richten op Vlaanderens mooiste (waar Cancellara hem weer ongenadig hard laat zien wie echt de sterkste is).

Als Cancellara nog maar in de buurt komt van zijn vorm vorig jaar dan moeten ze niet eens proberen

Als Cancellara nog maar in de buurt komt van zijn vorm vorig jaar dan moeten ze niet eens proberen

Klopt maar ieder jaar is gelukkig anders ofwel moeten we naar de Eddy Merckx jaren ...Dan wist je vooraf wie ging winnen normaal gezien .Btw Merckx 7 x MSR.....

ik gok op haussler vandaag

Laatst bewerkt:
Oeps laat maar :o

Laatst bewerkt:
Was mooie koers gisteren. Geen Belgische winnaar maar zij hebben toch de koers gekruid. Philippe Gilbert heeft nog geprobeerd, maar het mocht niet baten jammer genoeg.

Top dat Scarponi gewoon alleen de oversteek maakte, en op het einde nog gewoon meesprint voor de zege.

Scarponi, helemaal geweldig ja.
Eerst ruim een minuut achterliggen, en zo'n groep, met wat een namen daarin!, gewoon bijhalen. Vervolgens op 100m van de streep nog op de 1e plek rijden. Chapeau! Echt heel mooi gereden.
Daarnaast ook Offredo heel leuk, die zorgde toch voor veel spanning in de finale, waardoor o.a. ook Greg een gaatje had.

Sjonge jonge Fabian...

Terug
Naar boven