naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van den broeck doet alsof hij niet in vorm is, zodat de andere renners geen rekening met hem zouden houden. Morgen gaat hij de achterstand doen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Jurgen heeft nog geen topvorm, maar dat kan op zich wel een voordeel zijn. Gesink lijkt me wat te vroeg in vorm te komen, zelfs als je bedenkt dat hij de Amstel en L-B-L van voren wil rijden. Maar goed mocht Gesink de Tirreno pakken dan boeit die vroege vorm niet meer.Prachtige overwinning van Gilbert ...Laat mls maar komen

Gesink troeft alle klassementsrenners af in de afsluitende tijdrit en wordt toch nog tweede in de Tirreno. Had misschien meer in gezeten maar Evans was toch ook wel erg goed deze ronde. Wederom een nette klassering voor Gesink, zeker gelet op het veld. De Italianen waren gretig en hebben Gesink misschien wat afgeschrokken. Maar wederom pakt Gesink punten voor de CQ-klassering en veel beter kan zijn seizoen niet beginnen.
Hij is al een hele grote meneer, maar met MSR derbij stijgt hij weer een plaatsje op die ladder der groten. Hij hoort dit jaar in ieder geval niet bij de topfavorieten heb ik het idee, misschien kan hij van die underdog positie gebruik maken.
Super prestatie in de tijdrit! Daar maakt die toch heel veel goed mee, althans bij/voor mij. Want had toch (weer) een beetje de pé in na afgelopen etappes. Enfin, op naar Milaan San Remo.
Er zijn volgens mij dit jaar ook geen uitgesproken topfavorieten voor MSR. Freire, Hushovd, Cavendish voor de sprint, Gilbert en een hand vol Italianen op de Poggio, en dan vergeten we Haussler en Cancellara nog bijna. Of eindelijk toch Boonen... die mist die namelijk nog altijd op zijn fraaie palmares.
Als Cancellara nog maar in de buurt komt van zijn vorm vorig jaar dan moeten ze niet eens proberen