XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

De altijd lastige Ronde van de Algarve :D

Nuyens won reeds :

Parijs - Brussel, Ster Elektrotoer (net zo goed een 2.1 koers), 3x GP Wallonie, Omloop het Volk, Kuurne-Brussel-Kuurne, Ster van Besseges, Dwars door Vlaanderen en nog wat kleiner werk.

Als de Ronde van Oostenrijk dan nog meetelt bij Devolder dan toch zeker ook de Ronde van de UK bij Nuyens.

De Rabo-jaren waren voor Nuyens dan wel gedeeltelijk verloren jaren maar het palmares van Nuyens kan ondanks 1 Ronde van Vlaanderen minder op de lijst toch wel minimaal tippen aan dat van Devolder.

Devolder is toch eerder groot in falen op basis van mooie beloften. Top tien Tour was nog nog de mooiste belofte.

Geen kritiek op niemand, maar je kunt Devolder en Nuyens niet vergelijken . Ik ken beiden heel goed, want ik ben jeugdbegeleider bij de Belgische wielerbond voor de junioren en beloftes, en ken beide renners persoonlijk heel goed .

Devolder heeft een grotere motor, is een goed tijdrijder, maar koerst soms dom (zit achteraan het peleton en gaat dan plotseling gaten gaan toerijden) maar sprint als een strijkplank.

Bij Devolder zit het tussen de oren , Nuyens die iets later door universitaire studies te combineren met topsport tot resultaten kwam is meer een sleper en heel leep coureur en heeft een degelijke sprint.Puur als renner gezien is Devolder beter maar Nuyens wint mooie dingen omdat ie slimmer koerst en weinig krachten verspilt tijdens de wedstrijd en gokt meer.Btw ik wel wel opmerken dat de ronde van Algarve en de ronde van Oostenrijk geen flutkoersen zijn .Devolder kan, als alles goed zit in het kopje meezit top 15 rijden in een grote ronde .

Je kan beide renners niet vergelijken, maar ik vind Devolder puur gezien een beter coureur maar dat ziet men niet altijd in de resulaten, alhoewel Devolder een mooi palmares heeft alsook Nuyens.

Groeten Serge Baquet oud wielrenner

Laatst bewerkt:
jvp is terug :)

Ik denk dat Naturell gelijk heeft eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat Naturell gelijk heeft eigenlijk.

Un Imposteur?

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Hij gebruikt wel dezelfde spaties tussen zijn interpunctie.

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Misschien kunnen we aan de hand van Mopman zijn mening omtrent voetbal achterhalen of we met de ''legendarische'' JVP van doen hebben...

Doei Boonen.

Een Nederlander op kop in P-R, ook wel eens leuk.

Een Nederlander op kop in P-R, ook wel eens leuk.

Na 10 jaar mag een nederlander wel eens winnen, wat ik zeer betwijfel .

Devolder en Cancellara en Hushovd voor mij nu de topfavorieten .

Boom die denkt dat ie nog in de cyclocross zit .Seppe Vanmarcke heb ik persoonlijk begeleid .

Die doet het toch goed als 22 jarige, was een veel winner bij de junioren en nieuwelingen ook.

Die komt er wel.Geef hem nog 2jaar.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Vind je dit lollig misschien. Dat is puur jalousie van een niet Boonen fan en geen moderator waardig zo een comment.

Leer eens objectief zijn kerel.Al wat ik lees van jij gaat over Geesink die nog geen platte prijs gewonnen heeft, en al die andere Nederlanders.

:roflol: JPV is inderdaad terug, na P-R maar weer een ban dan.

Boonen trouwens er uit, nu helemaal doei. Doei, doei, doei! Neem nog een lijntje.

Is goed hoor 'Serge' :roflol:

Wat gaan Cancallara en in mindere mate Thor en Ballan nog doen? Van de kopgroep kan Roelandts aardig sprinten...

Water_Man_Teaser_1__Mop_Man_by_DavynD.jpg

Wtf, is het nu Boom of Tjallingie?

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Gewoon Tjallingie toch...?!

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

100% tjallingie is het, en niet Boom.

Dom gekoerst daar door ballan en hushovd, ze hadden samen met cancellara zo gemakkelijk bij die kopgroep geraakt zijn.

Tjallingii is ijzersterk, reed net nog even een gaatje dicht.

Boom is ook nog een troef nu, Rabo doet het goed.

k*tmotoren... hebben net een mooie ontsnapping verkloot... echt serieus

Terug
Naar boven