calibre
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is diep moeten gaan vandaag, laten we hopen dat hij gerecupereerd is tegen dan. Maar ik denk het wel, is toch nog 7 dagen voor het zover is. Hopen dat zijn ploeg dan ook zo sterk is als vandaag.
Verstandige keuzeIs dan 1 van de 1e namen die ik invul op mijn Tour-toto.

Rebellin:
2004
Amstel Gold Race
Waalse Pijl
Luik-Bastenaken-Luik
Anyone...?
50%?Gilbert oppermachtig. Ongetwijfeld aan de doping wel, maar dat is zowiezo 50% vh peleton.

Luilk-bastenaken-luik is wel meer op maat gesneden voor echte klimmers. Renners a la gesink en andy schleck gaan hier beter tot hun recht komen denk ik.Zondag zie ik geen bedreiging voor Gilbert eigenlijk, er zijn op dit moment geen renners die zijn vorm kunnen benaderen.
50%?
Gilbert is echt een beest, in deze vorm is hij de beste wielrenner ter wereld. Nu nog voluit gaan voor luik-bastenaken-luik en hopelijk op het hoogste schavotje eindigen en dan mag hij genieten van een welverdiende rust.
---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------
Luilk-bastenaken-luik is wel meer op maat gesneden voor echte klimmers. Renners a la gesink en andy schleck gaan hier beter tot hun recht komen denk ik.
No problem, Gilbert lost dat in zijn eentje wel op.

:d:d