XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Damn blijft maar komen voor ons landje dankzij deze indrukwekkend sterke Gilbert.
Als hij zich toelegt op een koers met zo'n aankomst bergop, mag je hem al bijna op voorhand opschrijven als winnaar.

Hij is diep moeten gaan vandaag, laten we hopen dat hij gerecupereerd is tegen dan. Maar ik denk het wel, is toch nog 7 dagen voor het zover is. Hopen dat zijn ploeg dan ook zo sterk is als vandaag.

Ik hoop het ook, en ik zie het hem ook wel nog doen, nog eens winnen.

L-B-L is wel andere koek en zal eerder worden opengebroken normaal gesproken. Maar een Gilbert in deze vorm moet dat kunnen winnen. Andy Schleck is echter ook gretig en die Katusha's zullen zondag ook wel weer van voren te zien zijn. Bij Rabo is eigenlijk alleen Gesink in de finale te verwachten, een Martens of een Sanchez zal dat niet redden normaal gesproken. Maar Gesink was vandaag al kapot gereden, wordt dan lastig als je over een week moet schitteren.

• Topic Starter Topic Starter
Waalse Pijl lijkt me een prooi voor Rodriquez. De Belgen schitterden ook al in MSR, met Van Avermaet.

belgische wielrenners onklopbaar op dit ogenblik
zelfs als boonen en consorten minder presteren
de catalanen van het wielrennen

Baas gilbert gaat dit jaar de tour rijden.

**** yeah
1. België 560 punten
2. Australië 558
3. Italië 525
4. Spanje 432
5. Duitsland 399
6. Nederland 342
7. Zwitserland 296
8. Verenigde Staten 266
9. Frankrijk 178
10. Groot-Brittannië 161

• Topic Starter Topic Starter
Rebellin:

2004

Amstel Gold Race
Waalse Pijl
Luik-Bastenaken-Luik

Anyone...?

Knap weer van Gilberke. Hoop echt dat het binnenkort niet over is door een verkeerd plaske of bloedprikje.
Zo indrukwekkend, de jamais vu

Zondag zie ik geen bedreiging voor Gilbert eigenlijk, er zijn op dit moment geen renners die zijn vorm kunnen benaderen.

Gilbert oppermachtig. Ongetwijfeld aan de doping wel, maar dat is zowiezo 50% vh peleton.

Gilbert oppermachtig. Ongetwijfeld aan de doping wel, maar dat is zowiezo 50% vh peleton.
50%? :p

Gilbert is echt een beest, in deze vorm is hij de beste wielrenner ter wereld. Nu nog voluit gaan voor luik-bastenaken-luik en hopelijk op het hoogste schavotje eindigen en dan mag hij genieten van een welverdiende rust.

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Zondag zie ik geen bedreiging voor Gilbert eigenlijk, er zijn op dit moment geen renners die zijn vorm kunnen benaderen.
Luilk-bastenaken-luik is wel meer op maat gesneden voor echte klimmers. Renners a la gesink en andy schleck gaan hier beter tot hun recht komen denk ik.

50%? :p

Gilbert is echt een beest, in deze vorm is hij de beste wielrenner ter wereld. Nu nog voluit gaan voor luik-bastenaken-luik en hopelijk op het hoogste schavotje eindigen en dan mag hij genieten van een welverdiende rust.

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Luilk-bastenaken-luik is wel meer op maat gesneden voor echte klimmers. Renners a la gesink en andy schleck gaan hier beter tot hun recht komen denk ik.

Zeiden ze van de aankomst gisteren ook lol

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

als ze hem afzetten aan de voet ben je kansloos
dus je moet gewoon met een goeie groep weg en zijn ploeg keihard laten werken
zodat ze op het eind niet meer kunnen volgen
lijkt easy

No problem, Gilbert lost dat in zijn eentje wel op.

Terug
Naar boven