naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad. Wat een voorjaar ook voor de Belgen. Alle voorjaarskoersen van de uci world tour gewonnen behalve milaan sanrema: ronde van vlaanderen, parijs roubaix,amstel gold race, gent-wevelgem, waalse pijl en luik-bastenaken-luik. En dan nog een pak andere mooie koersen.

Legendarische koers gezien vandaag! Fantastisch voor Gilbert. Heeft wel echt geluk gehad met de broertjes die hem niet veel in de weg schenen te leggen. Bij de eerste aanval konden ze perfect het gat laten vallen en tijdens de laatste 5km hadden ze meer dan genoeg tijd om nog elk om beurt aan te vallen. Zou waarschijnlijk niet veel uitgemaakt hebben maar ik vond het toch opmerkelijk hoe ze zichzelf naar de slachtbank verplaatsten.
Ik hoop nu gewoon niet dat er binnenkort aan het licht komt dat hij zich dopeert (of een motor in zn fiets)
Mollema? Dat is wel erg een longshot, denk dat Bauke vandaag toch blij mag zijn met een knechtenrol voor Gesink en eventueel LL Sanchez of Martens. Denk dat op dit moment zelfs een Tankink een vrijere rol zal krijgen dan Mollema.
ik vind geesink voor dit soort wedstrijden ook net niet
Mollema? Dat is wel erg een longshot, denk dat Bauke vandaag toch blij mag zijn met een knechtenrol voor Gesink en eventueel LL Sanchez of Martens. Denk dat op dit moment zelfs een Tankink een vrijere rol zal krijgen dan Mollema.
Dat werd tot 2 a 3 jaar terug ook van Gilbert gedacht. En zie nu...
Enfin, op naar de Giro! Zit nu al met mijn handen in het haar omtrent de Giro-Toto. Wie stel ik op? De grote kanonnen heeft iedereen, ik ben natuurlijk opzoek naar die ene verrassing die niemand anders heeft. Sowieso de etappe-schema's nog maar eens goed onder de loep nemen komende week.
---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------
"De Giro start op 7 mei in Turijn met een ploegentijdrit en eindigt drie weken later in Milaan met een tijdrit van 33 kilometer. Het parcours is ideaal voor klimmers. Er zijn in totaal veertig beklimmingen en maar liefst zeven aankomsten bergop. Meest in het oog springend is de negende etappe, waar de finish boven op de vulkaan Etna ligt. Spectaculair zijn ook de aankomsten op de Monte Zoncolan, Gardeccia Val di Fassa en Sestrière. De Giro start in Turijn om de 150e verjaardag van de eenheid van Italië te vieren. Vanuit Noord-Italië zet het peloton koers richting naar het zuiden. Via Sicilië eindigt de etappekoers in de Dolomieten."
1 GILBERT Philippe BEL OMEGA PHARMA-LOTTO (OLO) 356
2 CANCELLARA Fabian SUI LEOPARD TREK (LEO) 236
3 GOSS Matthew Harley AUS HTC-HIGHROAD (THR) 203
4 KLÖDEN Andreas GER TEAM RADIOSHACK (RSH) 202
5 SCARPONI Michele ITA LAMPRE - ISD (LAM) 202
6 SANCHEZ GONZALEZ Samuel ESP EUSKALTEL-EUSKADI (EUS) 163
7 GESINK Robert NED RABOBANK CYCLING TEAM (RAb) 156
8 HORNER Christopher USA TEAM RADIOSHACK (RSH) 143
9 BOONEN Tom BEL QUICKSTEP CYCLING TEAM (QST) 140
10 EVANS Cadel AUS BMC RACING TEAM (BMC) 128
11 RODRIGUEZ OLIVER Joaquin ESP KATUSHA TEAM (KAT) 127
12 MARTIN Tony GER HTC-HIGHROAD (THR) 114
13 URAN URAN Rigoberto COL SKY PROCYCLING (SKY) 107
14 MEYER Cameron AUS TEAM GARMIN-CERVELO (GRM) 106
15 CONTADOR VELASCO Alberto ESP SAXO BANK SUNGARD (SBS) 106
1 BELGIUM BEL 750
2 AUSTRALIA AUS 558
3 SPAIN ESP 546
4 ITALY ITA 545
5 GERMANY GER 401
6 NETHERLANDS NED 342
7 SWITZERLAND SUI 296
8 UNITED STATES USA 266
9 FRANCE FRA 178
10 LUXEMBOURG LUX 166
gilbert is slim genoeg om zich niet te laten betrappenIk hoop nu gewoon niet dat er binnenkort aan het licht komt dat hij zich dopeert (of een motor in zn fiets)

gilbert is slim genoeg om zich niet te laten betrappen![]()