- Waardering
- 8.521
Dat is heel gaaf. Helaas zijn er bij mij in de buurt geen leuke parcours, anders had ik dat verkozen boven wielrennen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo’n gekke trails etc zoals in het filmpje maar in nederland zijn best leuke ritjes en de ardennen in belgie, is niet overdreven verDat is heel gaaf. Helaas zijn er bij mij in de buurt geen leuke parcours, anders had ik dat verkozen boven wielrennen!

Onit, volgens mij kun je beter geen racefiets kopen. Tenzij je wilt gaan wielrennen.
Cardio kan voordeliger en goedkoper.
Wandelen of joggen.
Maar, jij wordt al heel droog zonder te fietsen en eigenlijk zou iets meer massa resulteren in een mooiere fysiek, ipv nog droger.
Of course it's your call. Succes!

En lekker bruin worden in de zomer op de fiets. Je komt op mooie plekken. Allemaal voordelenFietsen vind ik leuker dan wandelen, daarnaast is touren met vrienden ook goed voor het sociale gedeelte.
Gaat mij niet zozeer om het “droog” worden, dat word ik ook zonder een racefiets.![]()
Waarom niet?Als je er zelf niet veel van kent niet 2e hands kopen.
Ja mooi. Bruine onderarmen en onderbenenEn lekker bruin worden in de zomer op de fiets. Je komt op mooie plekken. Allemaal voordelen

Ze verkopen je makkelijk een kat in een zak.
Alu frame zal wel meevallen. Maar carbon riskeer ik persoonlijk niet.Dat valt wel mee, mits je niet zelf in staat bent om wat lagers na te lopen en te kijken naar slijtage van ketting en tandwielen. Voor de rest kan er weinig mis zijn met een fiets.
Nee ik heb gewoon een fietscomputer Mio, daarnaast een Garmin aan mijn pols.Gebruiken jullie ook een mobielhouder op de fiets? Zo ja welke?
Tot nu toe springt quad lock er wel uit. Is ook iets duurder maar goed. Ik ga geen 10€ aliexpress ding bestellen om iets van 800 euro vast te houden tijdens het fietsen
Op je rug? Pas daar wel me op, zo ben ik jaren geleden na een val mijn telefoon waarschijnlijk kwijt geraakt. Ik gleed in een langzame bocht onderuit, had nergens last van stapte op, reed weg en na een tijdje kwam ik erachter dat ik mijn telefoon niet meer bij me had.Nee ik heb gewoon een fietscomputer Mio, daarnaast een Garmin aan mijn pols.
Telefoon blijft gewoon in mijn zakje van het shirt.
Ik heb mijn oortjes er altijd aan vast dus wanneer de muziek stopt dan moet ik mijn telefoon zoekenOp je rug? Pas daar wel me op, zo ben ik jaren geleden na een val mijn telefoon waarschijnlijk kwijt geraakt. Ik gleed in een langzame bocht onderuit, had nergens last van stapte op, reed weg en na een tijdje kwam ik erachter dat ik mijn telefoon niet meer bij me had.

Daarom wil ik hem aan het stuur. Wil niet meer met oortjes in fietsenIk heb mijn oortjes er altijd aan vast dus wanneer de muziek stopt dan moet ik mijn telefoon zoeken![]()
En nogsteeds niet hersteld van die valOp je rug? Pas daar wel me op, zo ben ik jaren geleden na een val mijn telefoon waarschijnlijk kwijt geraakt. Ik gleed in een langzame bocht onderuit, had nergens last van stapte op, reed weg en na een tijdje kwam ik erachter dat ik mijn telefoon niet meer bij me had.

Van die specifieke val wel, van andere keren niet.