XXL Nutrition

Wiet en dianabol

wat een hypocrisie, megadoseringen androgenen, schildklierhormonen, groeihormonen en andere peptides worden op goed geluk genomen in doseringen die men baseert op ervaringen van anderen... En vervolgens in een topic iemand belachelijk maken om cannabis... :rolleyes:
+1

Nou nou belachelijk maken... je mening geven over blowen mag toch nog? Niemand zegt dat AAS ed onschuldig zijn maar dan moet je niet nog allerlei drugs erbij gaan nemen en denken dat het geen kwaad kan. En ja een joint elke dag of elke week is misschien wel schadelijker dan paar kuurtjes per jaar. Longkanker krijg je iig niet van kuren.

Er zijn diverse kankers die groeien door aas. Balkanker bijvoorbeeld, of het krijgen van de nu nog ongeneesbare spierziekte ALS die je kan krijgen van nandrolon (Deca)?
En om maar te zwijgen over hgh e.d.

En nu vallen we weer terug op het roken van wiet wat inderdaad schadelijk is voor de longen... maar zoals gezegd zijn er ook andere manieren van gebruik.

Overigens zitten er diverse stoffen in cannabis met kankerremmende eigenschappen.

http://www.niburu.nl/gezondheid/cannabis-remedie-tegen-kanker-regering-weet-het-al-36-jaar.html

Laatst bewerkt:
Ligt meer aan jou i.c.m. het middel en niet aan het middel opzich.
Zijn zat mensen die regelmatig cannabis gebruiken en prima functioneren en meedraaien in de maatschappij.

Ligt meer aan jou i.c.m. het middel en niet aan het middel opzich.
Zijn zat mensen die regelmatig cannabis gebruiken en prima functioneren en meedraaien in de maatschappij.

Die zijn eerder een uitzondering op de regel dan dat ik die ben.
De meeste mensen die met regelmaat blowen doen dit vrij snel overmatig en hebben dan nog weinig motivatie om naar school/werk te gaan enzvoort.

af en toe kan geen kwaad toch :D

ik blow ook 2x per week, merk egt niets van lui zijn hoor,

Ik blow elke avond na al mijn activiteiten, na werk, training, voeding, douchen, kwark etc.
Net na ik mijn mela zet rook ik 1 joint al 2 jaar lang. Ik denk niet dat het mijn gains of iets beinvloedt. En ik heb een job waarbij je hele dag (en doe altijd dagen van 10-11 uur) je concentratie erbij moet houden.

Waarom moet je elke dag een joint roken dan? inVind je de realiteit te hard ofzo? :P

Kijk hé Jaytjuh. Ik respecteer je voor je info die je hier verspreidt en omdat je altijd bereid bent om een vraag te beantwoorden. Maar je hebt nu al een paar keer op deze manier geantwoord als het over blowen gaat.
Oppassen voor het boomerangeffect met dergelijke opmerkingen. Want ik zou je ook kunnen vragen of je mentaal in staat bent om minstens 2 jaar clean te trainen?
Voor de rest, no hard feelings. ;)

Als je een sporter bent hou je je aan de gezondheid regels, doe je dat niet ben je een slappeling.

inline skaten wat moet ik daarmee?

Als je een sporter bent hou je je aan de gezondheid regels, doe je dat niet ben je een slappeling.

AAS is lekker gezond wil je zeggen:rolleyes:. Word hier altijd goed gepraat merk ik, omdat we zo erg met onze lichaam bezig zijn boeit t kennelijk niet dat we af en toe wat AAS gebruiken. Kijk maar eens in t topic van Cools hoe schadelijk AAS kan zijn.

Je leeft Maar 1 keer,
Liever kort en explosief
Dan Lang en treurig

Doe wat je niet laten kan Als je dat nodig hebt en kijk waar het schip strand.

Mijn mening,

Waar slaat dit nou weer op? Je hoeft toch niet alles te laten, puur omdat je een 'sporter' bent. Ik train (en eet) vooral omdat ik het leuk vind en er van geniet, als hij toch van een jointje geniet, prima toch. Het leven is niet alleen maar bodybuilding.

Iedereen die die hier doet alsof wiet onschuldig is, een vriend van mij heeft laatst bijna een overdosis gekregen van 5 marijuana's.

Iedereen die die hier doet alsof wiet onschuldig is, een vriend van mij heeft laatst bijna een overdosis gekregen van 5 marijuana's.
Ik ken iemand die van 8 weken deca 200mg onvruchtbaar rest van zijn leven is geworden dit zijn gevallen 1;1000. Ik vind gewoon je hebt gebruik en misbruik dit is met aas en met drugs. Gebruik kan vind ik behalve de catabole drugs speed etc dit hoort zeker niet thuis ivm bb. Maar wiet/ghb vind ik kunnen.

Terug
Naar boven