XXL Nutrition

Wietje Road to Flexcup 2014

Ik volg ook!! :)

Ik volg je bij deze ook op insta:D Heel veel succes!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel allemaal! :)

Ik volgde je al op insta maar nu ook op fb :)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb. Ik ben nog steeds aan het trainen maar ik ben er achter gekomen dat ik trainen echt het leukst vind. Een wedstrijd doen leek mij heel erg leuk en spannend maar ik had er een ander beeld bij en tijdens de voorbereiding merkte ik dat het een plicht werd en een obsessie.

Ik wil het leuk houden en als ik 10 jaar jonger was geweest had ik er misschien anders over gedacht maar voor nu denk ik, geen wedstrijden voor mij!

Ik ga wel lekker doortrainen en wil meer massa op mijn benen, dat is voorlopig mijn doel. Ik blijf iedereen lekker volgen hier en af en toe zal ik zelf nog loggen maar dit was wel een leerzame les voor mij!

He Wieteke. Leuk even wat van je te horen!
Ervaring leert he! en als een wedstrijd niet is wat je wil moet je het niet doen.
Lekker trainen en plezier in het trainen houden!
Heel veel succes en lekker bouwen he!

Hey Wieteke...jammer had graag eens met je op t podium gestaan. Maar ik snap je keuze, je moet inderdaad erg veel opzij zetten en een soort tunnelvisie/obsessie hebben om er 100% voor te gaan. Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Ik blijf je gewoon volgen op instagram :)

Dank jullie wel! Ik heb er in ieder geval van geleerd. Ik blijf hier voorlopig ook nog even rondhangen hoor ;)

Terug
Naar boven