Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker zo te zien.
Let er wel op dat je idd in verhouding blijft maar zal je coach ook wel in de gaten houden.

Vet op de heupen (onderrug) is herkenbaar, daar ga ik aankomende 6 weken ook hard aan werken!Daphne -> Ja, ik neem nooit heel veel rust, ben daar te onrustig voor. Als ik pre-workout neem denkt men dat ik op x ga![]()
Ja, maar dat doe ik ook wel. Als je naar de foto's kijkt kan je het wel goed hoe mijn verhoudingen zijn. Meeste vet zit nog wel op mijn heupen maar dat verdwijnt nu als sneeuw voor de zon door de zware kracht training. Ik doe met mijn bovenlichaam ook maar 6-8 reps![]()
euphorea -> Thanks!![]()

Vet op de heupen (onderrug) is herkenbaar, daar ga ik aankomende 6 weken ook hard aan werken!
Viel me wel op dat je rug flink achter loopt, maar daar zul je nu wel extra hard aan werken. Je benen en buik zijn echt je plus punten!
Nette training trouwens![]()
Dus die achterstand komt hier vandaan, daarom ben ik nu dus flink rug aan het trainen en balance oefeningen aan het doen. Mijn rug is nu sterk genoeg om ook echt met de oefeningen te beginnen, sept. 2013 kon ik amper een plank doen. Dit deed ontzettend zeer in mijn onderrug.Ik kwam ook niet meer verder in mijn trainingen, squats alles zat vast. Ik kom dus al van heel ver. De basis zit er nu, en nu gewoon lekker laten groeien 
Sterke gewichten inderdaad! en zeker die squats!
gewoon wat meer rug pakken nu! Trek je het vast wel weer recht!