Fitness Seller

Love_be_positive's road to Flexcup 2014

Bezoekers in dit topic

Zo dat doe je snel dan zo veel oefeningen in een uurtje!
Nice training weer, blijf me verbazen over je sterke squat! :D Echt knap!
Minder dat je mentaal niet helemaal erbij was.. Merk je inderdaad meteen in je trainingen, ookal ziet dit er uit als een top training!

Daphne -> Ja, ik neem nooit heel veel rust, ben daar te onrustig voor. Als ik pre-workout neem denkt men dat ik op x ga :D

Gaat lekker zo te zien.
Let er wel op dat je idd in verhouding blijft maar zal je coach ook wel in de gaten houden.

Ja, maar dat doe ik ook wel. Als je naar de foto's kijkt kan je het wel goed hoe mijn verhoudingen zijn. Meeste vet zit nog wel op mijn heupen maar dat verdwijnt nu als sneeuw voor de zon door de zware kracht training. Ik doe met mijn bovenlichaam ook maar 6-8 reps :)

euphorea -> Thanks! :D

Wauw, heb je insta even gecheckt. Goed lichaam zeg! Jaloers ;)
Ik volg je in ieder geval. :)

Daphne -> Ja, ik neem nooit heel veel rust, ben daar te onrustig voor. Als ik pre-workout neem denkt men dat ik op x ga :D

Ja, maar dat doe ik ook wel. Als je naar de foto's kijkt kan je het wel goed hoe mijn verhoudingen zijn. Meeste vet zit nog wel op mijn heupen maar dat verdwijnt nu als sneeuw voor de zon door de zware kracht training. Ik doe met mijn bovenlichaam ook maar 6-8 reps :)

euphorea -> Thanks! :D
Vet op de heupen (onderrug) is herkenbaar, daar ga ik aankomende 6 weken ook hard aan werken!

Viel me wel op dat je rug flink achter loopt, maar daar zul je nu wel extra hard aan werken. Je benen en buik zijn echt je plus punten!
Nette training trouwens:)

Vet op de heupen (onderrug) is herkenbaar, daar ga ik aankomende 6 weken ook hard aan werken!

Viel me wel op dat je rug flink achter loopt, maar daar zul je nu wel extra hard aan werken. Je benen en buik zijn echt je plus punten!
Nette training trouwens:)

Dank je! Ja, dat klopt. Ik train al sinds ik 15 ben en toen vond ik rug trainen onzin en heb dat dus ook nooit getraind .. Echt gebeurt :rolleyes: Dus die achterstand komt hier vandaan, daarom ben ik nu dus flink rug aan het trainen en balance oefeningen aan het doen. Mijn rug is nu sterk genoeg om ook echt met de oefeningen te beginnen, sept. 2013 kon ik amper een plank doen. Dit deed ontzettend zeer in mijn onderrug.Ik kwam ook niet meer verder in mijn trainingen, squats alles zat vast. Ik kom dus al van heel ver. De basis zit er nu, en nu gewoon lekker laten groeien :)

Ik volg je insta trouwens onder de naam 'powerbasefitness' (is instagram van sportschool van mijn vriend) :)

Zat even je insta te bekijken jou bovenbenen :eek: om jaloers op te worden

Wat leuk! We zijn teamgenoten ;). Ik volg je ook op Instagram!

Vrijdag een lekkere pittige work out gehad!
Upperbody day
4 keer optrekken

Bench press max setje 5 x 45 kg (totaal gewicht)

Neutral grip press 4x8 10 kg (dumbbels)

Clean en jerk
5x5 20 kg

barbell row
8x40kg
8x45 kg
8x50
8x55 kg

Seated row wide grip
8x32
8x38
8x45
8x45

Cable side raises
4 sets 8x4,5kg

Dips met 27 kg tegengewicht (weeg 70 kg)
4x8

Nog 2 biceps oefeningen allebei 4 setjes
Nog 2 triceps oefeningen allebei 4 setjes

Hammer Curl
4 set 8x 9kg

En toen kon ik niet meer :P

Gisteren, mijn favoriete dag om te trainen :D
Legday!
4-5 optrekken

Squats
3 sets 8x70kg
8x90 kg
8x100kg
8x110kg

Glute ham raise
3x8

Deadlift
3x8 60kg

Superset
Squat small 4x10 18kg dumbell in handen
leg extension 4x10 32 kg

palloff press 4x8 27kg tegengewicht (balans/rug)
Lat pull down voor langs
8x38kg
8x45kg
8x54kg
8x54kg

straight arm lat pull down
8x32kg
8x32kg
8x36kg
8x36kg

Daarna heerlijk in het warme zonnetje 35 minuten hardgelopen

TeamNellen ja! Wat leuk :)

Natty87 -> Ja, zo! Ik ben bezig met mijn bovenlichaam te 'vergroten' zodat het wat beter in verhouding is. Wat is jouw insta?

YVN, dank je wel! Waar ik mij ooit waar voor schaamde, maar dat is nu verleden tijd :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven