Fitness Seller

Wietje Road to Flexcup 2014

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere benen training hoor waaaauw!!

Dankje! Vanavond weer benen, ik ga voor de massa nog even:)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Thanks Marina!

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Ik wil zondag naar de JBC in Middelharnis gaan om een keer te kijken. Mijn vriend kan helaas niet mee dus ik denk dat ik maar in mijn uppie ga. Zijn er nog mensen die er ook zijn zondag? Zou gezellig zijn:D

Gisteren weer legday :D. Ik had nog last van mijn benen dus niet te zwaar getraind

Leg Curl

4 x 10 x 45 kg

Leg Press

2 x 10 x 120 kg
1 x 10 x 140 kg
1 x 10 x 150 kg

Lunges in smithmachine met step. Mijn achterste brandde nog van vorige keer dus nu 20 kg gepakt voor elke kant.

Leg Extension, nog steeds last dus ook rustig gedaan

2 x 10 x 65 kg
2 x 10 x 70 kg

Glutes in pully

4 x 10 x 12,5 kg

Squat

4 x 10 x 40 kg

Leg Curl

4 x 10 x 50 kg

Toen was het wel even klaar. Moest ook terug fietsen haha had al spijt dat ik de auto niet had gepakt. Volgende benen training wat langer en andere oefeningen!

Nice leg training!! Ben benieuwd naar je volgende 'leg day' als dit nog rustig aan was :)

Dagje rustig aan is ook wel eens fijn, goeie training :)

Ziet er nog wel lekker heavy uit voor een ''rustige dag'' inderdaad!

Toch ook wel eens lekker toch zo een relax training he! Ziet er goed uit.

Toch ook wel eens lekker toch zo een relax training he! Ziet er goed uit.

Dankje Marina :)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Goedemorgen deze zaterdagmorgen.

Mijn plannen zijn gewijzigd, het wordt niet de Flexcup maar de Enercup in oktober :D. Aan de hand van de uitslag van de Enercup ga ik verder kijken wat ik ga doen. Als ik te hoog geplaatst word namelijk bij de Enercup mag ik niet meer meedoen met de Flexcup heb ik begrepen.

Ik heb met Evelien en Kevin overlegd en we gaan nog even bekijken of het een lagere klasse word of physique maar dat is van latere zorg. Nu nog even lekker massa bouwen!

wauw goed nieuws, spannend ook.
Superveel succes!

Haha jij ook al de Enercup. Leuk zeg en gezellig!

Dan doe je de enercup en dan samen op het podium bij de Iron Man Iron Maiden!

Haha jij ook al de Enercup. Leuk zeg en gezellig!

Ja gezellig he Richella! Heb je al een leuke bikini?;)

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Dan doe je de enercup en dan samen op het podium bij de Iron Man Iron Maiden!

haha ja lijkt mij hartstikke leuk! Maarre ik moet eerst nog wat presteren he :o

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Superveel succes!

Jazekers spannend! Dankje!

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Superveel succes!

Jazekers spannend! Dankje!

Haha nee nog niet maar ben al wel lekker aan het neuzen op internet. Die voorpret alleen al is hartstikke leuk.

Haha nee nog niet maar ben al wel lekker aan het neuzen op internet. Die voorpret alleen al is hartstikke leuk.

Leuk he, ik heb al wel mooie gezien maar erg prijzig. Ik zit er aan te denken om er misschien zelf 1 te maken (versieren), anders word het maar gewoon even sparen:D

Wat leuk. Ik kom ook kijken:p

Leuk Enercup! Success maar dat komt vast wel goed! :D

Ik ben even gestopt met loggen hier op het forum. Ik ben heel enthousiast begonnen maar heb er op dit moment gewoon te weinig tijd voor..
De Enercup 2014 word het zeker en daar ga ik hard voor werken. Wat daarna komt bekijk ik als de Enercup geweest is. Ik vind het belangrijk dat mijn eerste podiumervaring leuk is en het grootste punt is natuurlijk of mijn lichaam het dieëten vol kan houden. Allemaal erg spannend zo'n eerste ervaring.

Ik blijf natuurlijk wel af en toe mijn log aanvullen maar ik ben meer actief op instagram onder wietje_flex. Mijn facebookpagina ga ik ook bij houden. Jullie kunnen mij vinden onder www.facebook.com/wieteke34

Ik heb je verzoek gestuurd.

Gaaf dat enercup nu vast staat! Ik blijf je uiteraard volgen op insta & fb! :D Succes!

Terug
Naar boven