- Waardering
- 1.623
zo...mastercard ligt er weer uit.....zag ze vanmorgen alweer lekker loos gaan op irc.....ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan
Wat is hun kanaal op irc?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo...mastercard ligt er weer uit.....zag ze vanmorgen alweer lekker loos gaan op irc.....ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan
67.23.234.51 port 6667 of irc.anonops.net
channel: #operationpayback
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------
ze zijn nog steeds volop mastercard aan het bashen

Welk sub channel moet je dan joinen om te zien welk target ze nu hebben?
Al tijdje irc niet gebruikt, ben nu wel verbonden zie alleen geen andere users laat staan targets.
Gebruikte het vroeger altijd voor omerta![]()
* Connecting to 67.23.234.51 (6667)
-
-osiris.anonops.net- *** Looking up your hostname...
-
-osiris.anonops.net- *** Found your hostname
Local host: i ()
-
-Global- [Logon News - Nov 09 2010] If you want a vhost, please join #vhost
-
-Global- [Logon News - Dec 09 2010] Read channel topics, kthx
-
-Global- [Random News - Nov 11 2010] Quote: [17:28:01] <N0> we speak american here. catch up
Dit krijg en nog meer tekst, even kijken hoe het moet dan.

Found it, thanks!
Lol, ze waren net op the dutch tv las ik net
Waarschijnlijk het nos nieuws
ja veel van die ventjes in dat kanaal komen uit nederland.

Opzich weinig mensen in dat kanaal. Rond de 1300 ongeveer? Alsnog absurd veel voor een irc kanaal, maar las vorige week op tweakers.net dat rond de 75,000 a 100,000 mensen meedoen met zo'n DDOS aanval. Dat is echt absurd veel![]()
- IP Adres veranderd, dmv van VPN
- Je kan software downloaden waarmee je het aantal utp/udp pakketjes ongelimitieerd kan maken
= Attack!
Maar dat doe ik niet![]()
ik ook niet.....vind het alleen wel leuk om mee te kijken
Klopt,
Was wel paar dagen terug in het nieuws.
De gene die het zelf uitvoeren is geen 'probleem' in de zin dat de politie daar niet achteraan gaan. Maar de gene die het target kiezen, en zo meerdere mensen aansturen gaan ze pakken. De schavuiten!
Vandaar nog maar weer eens de sterke arm van de wet in werk mogen zien, stelletje duitsers!
---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------
Hoe komt het dat als ik www.mastercard.com wil pingen hij een time out geeft.
Maar als ik naar www.mastercard.com ga in IE/Chrome doet hij het gewoon.
Hij redirect hem naar een andere server mastercard.com?
ja dat zag ik een uur terug ook al........misschien een andere server idd......
dit staat er nog wel:
MasterCard has made significant progress in restoring full-service to its corporate website. Our core processing capabilities have not been compromised and cardholder account data has not been placed at risk. While we have seen limited interruption in some web-based services, cardholders can continue to use their cards for secure transactions globally.

Zal ze wel een shitload aan geld kosten om dat allemaal draaiende houden
Denk dat je wel richting de 10,000 a 100,000 mag denken? Alsof ze voorbereid waren op zo'n aanval, dat geld zal dan worden geïnvesteerd in extra servers zo niet zal het wel op gaan in klanten die ze hiermee verliezen.

...Zijn wel echt een stelletje chaotische dwazen allemaal. Als gewoon 1 iemand zegt die, heb je zoveel meer kans dat die server down gaat
In Nederland zijn nu al twee personen opgepakt, iets wat breed vermeld is in de media. Ook dat zal de animo voor nieuwe aanvallen verminderen. In sommige landen zijn de straffen voor cyber crimes wat hoger dan hier. In de USA kan je en een hoge boete verwachten en enkele jaren gevangenisstraf mocht je veroordeeld worden voor het uitvoeren van een DDoS.
Jeroenz0r mag hopen dat Nederland hem niet uitlevert aan de USA.