Fitness Seller

Nieuws Wikileaks aanhangers leggen creditcard-websites plat

Het is niet mijn strijd, opdonderen met die cyberpunks die zich voordoen als een stel idealisten maar gewoon zich gedragen als vandalen.

Ik ben voor vrijheid op internet maar geen voorstander van het afpersen van bedrijven omdat ze acties uitvoeren die niet in jouw straatje passen. Money makes the world goes round, ook al leiden die bedrijven nu waarschijnlijk nog meer schade dan als ze met Assange in zee waren gegaan.

Alsof de regels nu minder scherp zullen worden, juist door dit soort acties zullen ze worden aangescherpt. Maar goed dat heb ik nou al tig keer gezegd.

Ik denk niet dat de groepering zich perse als vandalen willen gedragen, ik denk eerder dat ze gefrustreerd zijn dat ze in een samenleving zitten waar zwaar gepushed wordt naar eigen visie en mening te ontwikkelen maar je tegelijk geen **** kan veranderen aan de wereld. En dan zoek je een manier om je visie toch te kunnen verdedigen en dat is zowat waar Anonymous voor staat, zoals vroeger de sociale opstand waar iedereen die niks te betekenen had zich verenigde om in opstand hier tegen te komen, is er nu Anonymous. En zowat elk zwaar geladen thema in de internetwereld wordt 'aangevallen' door die groepering.

Uiteraard trekt zo'n groep een groot aantal mong*len aan die gewoon wat willen stoer doen en ergens bij horen, maar das standaard bij elke vorm van opstand.

Ik denk niet dat de groepering zich perse als vandalen willen gedragen, ik denk eerder dat ze gefrustreerd zijn dat ze in een samenleving zitten waar zwaar gepushed wordt naar eigen visie en mening te ontwikkelen maar je tegelijk geen **** kan veranderen aan de wereld. En dan zoek je een manier om je visie toch te kunnen verdedigen en dat is zowat waar Anonymous voor staat, zoals vroeger de sociale opstand waar iedereen die niks te betekenen had zich verenigde om in opstand hier tegen te komen, is er nu Anonymous. En zowat elk zwaar geladen thema in de internetwereld wordt 'aangevallen' door die groepering.

Uiteraard trekt zo'n groep een groot aantal mong*len aan die gewoon wat willen stoer doen en ergens bij horen, maar das standaard bij elke vorm van opstand.

Gefrustreerden dus die nog niet door hebben hoe deze wereld werkt. Nu zeg ik niet dat ik dat wel weet maar dit soort recalcitrant gedrag gaat weinig aan hun ****ed up situatie veranderen. Als je geen eigen mening en/of visie kan ontwikkelen is er overigens wel wat mis met je of je moet gewoon kluizenaar worden.

Gefrustreerden dus die nog niet door hebben hoe deze wereld werkt. Nu zeg ik niet dat ik dat wel weet maar dit soort recalcitrant gedrag gaat weinig aan hun ****ed up situatie veranderen. Als je geen eigen mening en/of visie kan ontwikkelen is er overigens wel wat mis met je of je moet gewoon kluizenaar worden.

Ik bedoel daar eerder mee dat vroeger het niemand ene **** kon schelen wat je over wat dan ook dacht, nu wordt je overal geprimed om meningen te vormen en te uiten. En je kan stellen dat al hun werk nutteloos is ja, maar ze willen het gevoel hebben dat ze iets doen.

Beetje als die kansloze mong*len die geen coca cola of macdo consumeren omdat die bedrijven onethische massaconsumptie shit voorstellen, nobody gives a shit, maar je kan wel jezelf voorliegen dat je de wereld niet naar de klote laat gaan maar er iets tegen doet :p.

Laat ze lekker een pilletje nemen tegen die geestelijke verwarring.

Ik bedoel daar eerder mee dat vroeger het niemand ene **** kon schelen wat je over wat dan ook dacht, nu wordt je overal geprimed om meningen te vormen en te uiten. En je kan stellen dat al hun werk nutteloos is ja, maar ze willen het gevoel hebben dat ze iets doen.

Beetje als die kansloze mong*len die geen coca cola of macdo consumeren omdat die bedrijven onethische massaconsumptie shit voorstellen, nobody gives a shit, maar je kan wel jezelf voorliegen dat je de wereld niet naar de klote laat gaan maar er iets tegen doet :p.

Ik denk dat er iets met u scheelt.

2 posts geleden zei ik dat ik psycho studeerde. Ok, "sherlock"

#Operation Leakspin#

1. get a cable leak you like from: [Link niet meer beschikbaar]
Focus on Secret NOFORN

2. get Cepstral David from http://cepstral.com/downloads/

3. Let david read your text and save the mp3 or wav

4. download audacity from http://audacity.sourceforge.net/download/

5. load the voicefile and cut out the Registration demands

6. get Videoediting tool of your choice e.g. Moviemaker and an Anonymous logo

7. Take logo and soundfile together and export video - tutorial here:http://www.youtube.com/watch?v=dP7dSef4fd8&feature=BF&list=PL9E387F5DC3A7C398&index=5

8. Upload to youtube

9. ?????

10. PROFIT

Wat is eigenlijk doel daarvan? Ze zijn gestopt met DDOS?

Twitter kanaal is ook weer gebanned zag ik.

Wat is eigenlijk doel daarvan? Ze zijn gestopt met DDOS?

Twitter kanaal is ook weer gebanned zag ik.

ze zijn min of meer gestopt met operation payback (ddos) en nu starten ze met leakspin.

leakspin is mensen oproepen zoveel mogelijk de cables te lezen en verspreiden.

Moet wel lachen om die pubers die massaal meedoen met het tijdelijk platleggen van websites. Alsof dat ook maar enig nut heeft. Bovendien zijn de websites alweer online op het moment dat je de krant leest. En dan ook nog eens door de internetleken van de politie getraceerd worden op een IRC kanaal, hoe kansloos. :D

Hoe durven trouwens sommigen hier het woord revolutie en oorlog in de mond te nemen. :roflol: Timothy McVeigh e tutti quanti zouden zich in hun graf omdraaien. Dit is gewoon virtuele baldadigheid.

Timothy McVeigh was al helemaal een debiel natuurlijk maar waarschijnlijk voor Fonkmeistah een held.

Ja timothy mcveigh een debiel noemen, hoe kun je ook!

zo...mastercard ligt er weer uit.....zag ze vanmorgen alweer lekker loos gaan op irc.....ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan

Terug
Naar boven