Fitness Seller

Nieuws Wikileaks aanhangers leggen creditcard-websites plat

hoe kan een overheid nou onderscheid maken tussen slachtoffers van botnets of individuen?

deze hele cyberoorlog gaat om die regels.

Shit just got real voor een 16 jarig ventje hier in Den Haag in ieder geval. Volgens mij onderschatten de gebundelde hackkrachten welke mogelijkheden overheden reeds in handen hebben. Ze lijken misschien dom bij de overheid maar grote kans dat hiervoor redelijk wat manschappen zijn opgetrommeld. Gezellig de kerst in een cel doorbrengen voor Wikileaks, domme kneuzen dat het zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wikileak does

Laten we ook een aanval organiseren op elke website uit de wereld dat alleen dit forum beschikbaar blijft. Epic win.

Ze zijn nu bezig om api.paypal.com plat te leggen. Dat ligt volgens mij al paar uur stil.

Las net dat die server wordt gebruikt om direct betalingsverkeer te regelen, het schijnt dat daar 2000 dollar per seconde wordt geregeld.

Dat wordt dan een duur grapje :roflol:

Staat link op geenstijl, over hoe makkelijk het eigenlijk is.
[Link niet meer beschikbaar]
Je hoeft alleen op start te klikken en dat is het, echt absurd makkelijk eigenlijk.

Dit is toch heerlijk hoe de controle zuchtige overheden nu eens zelf geconfronteerd worden en hun vieze spelletjes niets uithalen.

Vervelend voor de mensen die nu risico lopen, maar verder een goede zaak.

Waarom is het een goede zaak. Net alsof een van die pubertjes geïnteresseerd is in die documenten. En waarom moeten wij weten wat er allemaal tussen ambassades wordt besproken. Niemand die daar voor wiki ooit om heeft gevraagd. En wat als straks bijv. informatie uitlekt over personen die in de gaten worden gehouden, mogelijke terroristen. Allemaal handig zo in het openbaar.

Politie.nl en om.nl zijn down :roflol:

Wordt nog leuk als Nederland of andere landen die cyberterroristjes uitlevert aan de USA omdat ze Amerikaanse bedrijven hebben aangevallen. Gezellig 4 jaar of langer in een Amerikaanse gevangenis.

Crybabies op Amazon ook, tig die hun account willen opzeggen. Maar doe het dan gewoon en maak er geen drama van op de site zelf.

Het wachtwoord is "Welcome123".

We zullen het wel zien, ik verwacht binnen een aantal jaar meer wetten om downloaden tegen te gaan en meer controle op het internet uit te oefenen. Na dit digitale "9/11" wordt de noodzaak duidelijk voor strengere wetten en meer controles op internet. Deep packet inspection en jarenlange logging worden nu opeens een noodzaak als je CNN moet geloven.

Dit zaakje stinkt, het lijkt steeds meer een vooropgezet plan.

We zullen het wel zien, ik verwacht binnen een aantal jaar meer wetten om downloaden tegen te gaan en meer controle op het internet uit te oefenen. Na dit digitale "9/11" wordt de noodzaak duidelijk voor strengere wetten en meer controles op internet. Deep packet inspection en jarenlange logging worden nu opeens een noodzaak als je CNN moet geloven.

Klopt, Assange is ook een Reptilian en onderdeel van de Illuminati.

Gebruik maken van bepaalde omvangrijke evenementen impliceert niet perse een vooropgezet plan. Sterker nog, historisch gezien blijkt hier vrijwel nooit sprake van te zijn. Dat autoriteiten dit soort incidenten regelmatig zo weten te benaderen dat zij in hun voordeel werken geeft uiteraard wel voer voor niet al te kritisch denkende en slecht ingelezen complotmalloten.

Laatst bewerkt:
Politie.nl en om.nl zijn down :roflol:
Respect!
Ben alleen benieuwd wie er uiteindelijk aan het langste eind trekt. Nederland doet nooit zo moeilijk om mensen uit te leveren aan de VS, ongeacht bewijsmateriaal.

Mastercard volgensmij nog steeds down, kon iig net niet betalen online.

een 16-jarige underage b& newfag die niet achter een proxy zit steunen, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Ik lach erom dat het ventje stom genoeg is om te worden opgepakt.

Ze zijn nu bezig om api.paypal.com plat te leggen. Dat ligt volgens mij al paar uur stil.

Las net dat die server wordt gebruikt om direct betalingsverkeer te regelen, het schijnt dat daar 2000 dollar per seconde wordt geregeld.

Dat wordt dan een duur grapje :roflol:

Staat link op geenstijl, over hoe makkelijk het eigenlijk is.
[Link niet meer beschikbaar]
Je hoeft alleen op start te klikken en dat is het, echt absurd makkelijk eigenlijk.

werkt dit ook als ik het 100 requests per second zet ?

werkt dit ook als ik het 100 requests per second zet ?

Ja, why not?

Je kan hem ook op 300 zetten, er is ook software waarmee je een beveiliging kan uitschakelen in windows. Waardoor je het aantal tcp/udp pakketjes omhoog kan schroeven, dan worden het er absurd veel :D

Terug
Naar boven