AndroidHealthClinic

Nieuws Wikileaks aanhangers leggen creditcard-websites plat

een 16-jarige underage b& newfag die niet achter een proxy zit steunen, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Ik lach erom dat het ventje stom genoeg is om te worden opgepakt.

bombardeer je gelijk ook je proxyserver mee. zullen ze blij mee zijn :)

Shit just got real voor een 16 jarig ventje hier in Den Haag in ieder geval. Volgens mij onderschatten de gebundelde hackkrachten welke mogelijkheden overheden reeds in handen hebben. Ze lijken misschien dom bij de overheid maar grote kans dat hiervoor redelijk wat manschappen zijn opgetrommeld. Gezellig de kerst in een cel doorbrengen voor Wikileaks, domme kneuzen dat het zijn.

je mist volgens mij volledig het punt van deze acties. als deze cyber-oorlog word verloren door de gebruikers van het internet (aanhang van Wikileaks) dan word internet zoals het in China is. kan je helemaal mooi voor de gek gehouden worden :thumbup:

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Gaat erom dat ie niet op die irc chan. zat met 'n proxy.

volgens mij beheerde hij een server die een heel botnet aanstuurde... :trollfacex:

voor alleen ddos'sen word je hooguit afgesloten van je provider...

je mist volgens mij volledig het punt van deze acties. als deze cyber-oorlog word verloren door de gebruikers van het internet (aanhang van Wikileaks) dan word internet zoals het in China is. kan je helemaal mooi voor de gek gehouden worden :thumbup:

Je mist volgens mij de mogelijke gevolgen van de idiote acties van een stel naar pis ruikende cybernerds die gewoon recalcitrant gedrag willen vertonen en helemaal niet strijden voor het vrije woord. Het is geen cyber-oorlog, het is cyberterrorisme.

Je mist volgens mij de mogelijke gevolgen van de idiote acties van een stel naar pis ruikende cybernerds die gewoon recalcitrant gedrag willen vertonen en helemaal niet strijden voor het vrije woord. Het is geen cyber-oorlog, het is cyberterrorisme.

zo word elk verzet genoemd tegen een gezette orde....

natuurlijk is het relgehalte onder de 15 jarige 4channers nu erg hoog. en hebben ze geen idee wat ze eigenlijk aan het doen zijn. maar dat er verzet word geboden op de idiote lastercampagne tegen Assange vind ik goed.

zo word elk verzet genoemd tegen een gezette orde....

natuurlijk is het relgehalte onder de 15 jarige 4channers nu erg hoog. en hebben ze geen idee wat ze eigenlijk aan het doen zijn. maar dat er verzet word geboden op de idiote lastercampagne tegen Assange vind ik goed.

Nee het is nogal een verschil of je demonstreert of dat je daadwerkelijk bedrijfsvoering tot last bent. Als een stel autonomen gaat demonstreren met gebruik van geweld juicht bijna iedereen hier (ik ook) als ze met harde hard worden bestreden, deze vorm van cyberterrorisme is niet veel beter.

Nee het is nogal een verschil of je demonstreert of dat je daadwerkelijk bedrijfsvoering tot last bent. Als een stel autonomen gaat demonstreren met gebruik van geweld juicht bijna iedereen hier (ik ook) als ze met harde hard worden bestreden, deze vorm van cyberterrorisme is niet veel beter.

ik vind het nogal laf dat ze eieren voor hun geld kiezen en hun eigen business/klanten keihard laten vallen. omdat ze anders genaaid worden door hun overheid.

dus wat dat betreft valt Amerika al keihard door de mand.

maar wat suggereer jij dan? ik vind dit een van de krachtigste manieren.

ik vind het nogal laf dat ze eieren voor hun geld kiezen en hun eigen business/klanten keihard laten vallen. omdat ze anders genaaid worden door hun overheid.

Ik suggereer niks, laat Wikileaks het zelf maar uitzoeken.

Dat bedrijven niet gelieerd willen worden aan bepaalde praktijken is hun eigen keuze. Of ze daarbij onder druk zijn gezet door een overheid of dat ze andere activiteiten wel toelaten is aan die bedrijven zelf. Of gaan we nu ieder bedrijf doorlichten of ze wel volgens de regels van Anonymous hun werk doen?

Terrorisme heeft nog nooit tot iets goed geleid, daar komen die cyberpunks vanzelf wel achter als ze in een mooie oranje pyama rondlopen op een geheime locatie.

+1

Nee een demonstratie met 100 man zet veel zoden aan de dijk.

Als je met 100,000 man meerdere websites plat legt, en ook nog eens wereld nieuws bent. Of het slechter is dan demonstreren laat ik er even buiten, maar je krijgt er veel meer aandacht mee. En dat is wat je wilt.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Dat bedrijven niet gelieerd willen worden aan bepaalde praktijken is hun eigen keuze. Of ze daarbij onder druk zijn gezet door een overheid of dat ze andere activiteiten wel toelaten is aan die bedrijven zelf. Of gaan we nu ieder bedrijf doorlichten of ze wel volgens de regels van Anonymous hun werk doen?

Terrorisme heeft nog nooit tot iets goed geleid, daar komen die cyberpunks vanzelf wel achter als ze in een mooie oranje pyama rondlopen op een geheime locatie.

Is wel beetje ver te zoeken om dit terrorisme te noemen :roflol:

En als ze het zelf moesten uitzoeken krijg je beetje die praktijken van die amerikaanse Cia agenten. Juist omdat Julian er tegen in, juist omdat hij deed wat niemand deed. Juist omdat hij het wel durfde om dit naar buiten te brengen weten we veel meer, en weten we dingen die we zouden moeten weten. Zoals kernbommen, of mensen onschuldig martelen.

Als we nooit demonstreren zijn we over 20 jaar allemaal slaven van de overheid. Die niks mogen, die niks mogen zeggen maar we moeten wel allemaal plichten vervullen.

Borderliners willen ook aandacht, missschien dat we de gestoorde acties van sommige borderliners dan ook maar moeten goedpraten.

Deze selectieve actie is meer uit sensatiezucht dan dat er daadwerkelijk voor iets wordt gestreden. Vanochtend zat er nog zo'n nerd bij WNL die dacht dat die DDos-ers de strijd aan het winnen waren. Wil hem nog wel horen als er verregaande maatregelen genomen worden tegen sleutelfiguren bij dit soort aanvallen.

Werken voor de overheid wordt dan wel steeds aantrekkelijker.

:trollfacex:

wetten maken die jezelf beschermen tegen elk soort verzet. en dan die wetten gebruiken om elk soort verzet keihard neer te slaan.

doel van terrorisme.
handhaving van de macht van een bepaalde organisatie of ondergrondse beweging binnen een staat
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme

Is wel beetje ver te zoeken om dit terrorisme te noemen :roflol:

En als ze het zelf moesten uitzoeken krijg je beetje die praktijken van die amerikaanse Cia agenten. Juist omdat Julian er tegen in, juist omdat hij deed wat niemand deed. Juist omdat hij het wel durfde om dit naar buiten te brengen weten we veel meer, en weten we dingen die we zouden moeten weten. Zoals kernbommen, of mensen onschuldig martelen.

Als we nooit demonstreren zijn we over 20 jaar allemaal slaven van de overheid. Die niks mogen, die niks mogen zeggen maar we moeten wel allemaal plichten vervullen.

http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw

Stop met Orwell te lezen. De wereld wordt er echt niet beter op nu de praktijken van de USA bekend worden, die gaan gewoon door waar ze gebleven waren. Ook al ging het er tijdens de koude oorlog nog wel wat erger aan toe. Controle door de overheid is van alle tijden maar de middelen om daar tegen in opstand te komen bestaan er niet uit om je maar te gedragen als een soort van terrorist. Misschien zie jij het niet als terrorisme, maar het platleggen van sites is gewoon een vorm van cyberterrorisme.

Ja laat de wereld lekker in de illusie(alhoewel hoeveel mensen geloven nog in die bs) dat de USA terrorisme en dictatuur bestrijd en een betere situatie wil creëren voor de mensen in die landen en de rest van de wereld.

En laat ze lekker hun gang gaan met burgers af te schieten, willekeurig mensen mee te nemen naar geheime gevangenissen en te martelen en onze vrijheid beetje bij beetje af te nemen in naam van terrorisme.

Ja laat de wereld lekker in de illusie(alhoewel hoeveel mensen geloven nog in die bs) dat de USA terrorisme en dictatuur bestrijd en een betere situatie wil creëren voor de mensen in die landen en de rest van de wereld.

En laat ze lekker hun gang gaan met burgers af te schieten, willekeurig mensen mee te nemen naar geheime gevangenissen en te martelen en onze vrijheid beetje bij beetje af te nemen in naam van terrorisme.

Dat ze doen toch wel, hoe fout het ook is. Maar acties zoals deze spelen overheden alleen maar in de hand. Fred Teeven krijgt waarschijnlijk al een boner, zijn deep packet inspectionvoorstel krijgt hierdoor alleen maar meer aanhangers.

Cyberterrorisme leidt tot nieuwe maatregelen, die maatregelen krijgt straks iedereen mee te maken die gebruik maakt van het internet. Niet minder controle maar juist meer controle.

Dat ze doen toch wel, hoe fout het ook is. Maar acties zoals deze spelen overheden alleen maar in de hand. Fred Teeven krijgt waarschijnlijk al een boner, zijn deep packet inspectionvoorstel krijgt hierdoor alleen maar meer aanhangers.

Cyberterrorisme leidt tot nieuwe maatregelen, die maatregelen krijgt straks iedereen mee te maken die gebruik maakt van het internet. Niet minder controle maar juist meer controle.

Wat stel je dan zelf voor?

Ik las eerst Wilders aanhangers. Ik dacht al, kunnen die typen dan?

lekker vertrouwen in de mensheid :)

Dat heb ik al gezegd volgens mij, geen acties van een stel cyberterroristen in ieder geval. Laat Assange het zelf maar uitzoeken, het is niet de Robin Hood van het vrije woord of zo. Ook al geloven velen daar volgens mij wel in.

Terug
Naar boven