XXL Nutrition

Wil een kind maar heb onlangs gekuurd

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Een goede bekende van me vroeg me laatst wanneer hij het beste zijn vrouw zwanger kan maken ivm een kuur die hij heeft genomen waarmee hij een maand geleden klaar was.

hij vraagt zich nl af wat de nadelen kunnen zijn van een kuur en kort daarna een kind willen krijgen.

de kuur bestond uit sustanon/deca/dbol met clomid als nakuur.

Ik ben geen expert op t gebied van AAS, maar volgens mij duurt t een half jaar voordat je test/zaad productie weer goed gang is.

Maar anderen weten dat beter :)

Als tie ook HCG heeft gebruikt zou ik nog maar een paar maandjes langer wachten.

Black Knight zei:
Als tie ook HCG heeft gebruikt zou ik nog maar een paar maandjes langer wachten.
Waarom zou hij?? je zaad is toch oke of niet?? Zeg maar 0 of 1

Ik geloof zelfs wel eens gehoord te hebben dat je bij een te lage zaadproductie hcg toegedient krijgt..

over half jaar.. :S
goed nakuren sowieso, ik zo sowieso ff sperma laten testen, gewoon naar sperma bankgaan en aanmelden als donor, dan doen ze t for free..
verder, de hcg, verdoet die spermacellen namelijk, heb je ze rondzwemmen met 2 hoofdjes en/of 2 staartjes..

mzel..

slabek zei:
Waarom zou hij?? je zaad is toch oke of niet?? Zeg maar 0 of 1

Ik geloof zelfs wel eens gehoord te hebben dat je bij een te lage zaadproductie hcg toegedient krijgt..
Bij injecties vanaf 1000 IU raken je spermacellen beschadigt. Grote kans dat je een kind krijgt met een afwijking.

Hoelang duurd dit effect??

toch maar weer ff de rubbers om dan...

Precies. Met je eigen body een risico nemen is 1 ding maar je eventuele kind opzadelen met een handicap moet en mag je niet willen. Dus minstens een half jaar clean gaan vriend.

Black Knight zei:
Bij injecties vanaf 1000 IU raken je spermacellen beschadigt. Grote kans dat je een kind krijgt met een afwijking.

Elmo zei:
Precies. Met je eigen body een risico nemen is 1 ding maar je eventuele kind opzadelen met een handicap moet en mag je niet willen. Dus minstens een half jaar clean gaan vriend.

vind ik nog aan de korte kant, ik zou het mezelf echt niet kunnen vergeven als er wat met me kind mis zou zijn. ik zou het op een jaar houden

minimaal een jaar zou ik doen voor alle zeker heid je vergeefd het je zelf nooit!!!!

maat van me zijn vrouw kreeg miskraam.. was net maand klaar met sustanon ofzo..

• Topic Starter Topic Starter
even voor de duidelijkheid vrienden, hij heeft geen hcg gebruikt. alleen clomid als nakuur.

de kuur bestond uit:

wk 1-7 250m sus/200mg deca om de 5dgn (10 injecties in totaal)
wk 1-6 20mg dbol
wk 10-12 50mg clomid als nakuur

iemand die ik heel goed ken heeft er een verwekt tijdens een testkuur en die is perfect gezond,er was hier toch al een draadje over?waar ook big T in reageerde?

ik zelf zou het nooit binnen een jaar doen neem geen risico bro!!!

het kan altijd mis gaan en dan vergeef je het nooit. :o

ga gewoon naar de huisarts en vraag voor een sperma onderzoek.

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Het krijgen van een baby versus het krijgen van een gezonde baby. Dat laatste is waar het om gaat.

dream warrior zei:
wat een larie denk jij dat ed van amsterdam al eens een jaar gestopt is?(die heeft er namelijk een bij van vorig jaar)

mijn vrouw is nou zwanger en het kindje is kern gezond!!! ik was acht maanden uit de kuur. zo dus gewoon het half jaar aanhouden. lijkt mij voldoende

110kg
bf 13%
1.83

dream warrior zei:
wat een larie denk jij dat ed van amsterdam al eens een jaar gestopt is?(die heeft er namelijk een bij van vorig jaar)

waarom in godsnaam zou je met een leven gaan spelen?

beeld je eigen eens is hoe gelukkig jij nou zou zijn met een kind die een afwijking of een of andere ziekte heeft.. vergeef jij je zelf dan? waarom zou je zoon groot risico nemen?

denk even logish naa , zoon groot risico neem je toch niet!!!

groeten

Waarom laat je je zaad niet testen? ???

Terug
Naar boven