AndroidHealthClinic

Wil een kind maar heb onlangs gekuurd

ongeveer 4 maanden nadat ik klaar was met mijn allereerste kuur met (anabolen)
Oxy 50 bleek mijn vrouw zwanger te zijn en om eerlijk te zijn was ik heel erg ongerust. Wij zijn nu 5 maanden verder en gelukkig gaat het heel erg goed (op de echo kon je de spieren zien) :)
nee maar het beste is dat je jezelf laat controleren voordat je aan een baby begint dat is toch het allerbeste denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de beste man al geadviseerd om sowieso naar de huisarts te gaan. Maar hij wil ook graag wat meningen horen over wat anderen weten/denken of wellicht ervaren hebben.

kevinlorenzin: waarom zou een man die bvb testosteron genomen heeft een ongezond kind verwekken. leg mij dat is uit. vrouwen die de pil nemen, krijgen ook een kind als ze stoppen met de pil en hoeven toch ook geen jaar te wachten. hcg is een andere zaak. het enigste wat er zou kunnen zijn is dat je tijdelijk onvruchtbaar bent en dus geen kinderen kan verwekken. maar ipv te speculeren, kan je, zoals nogal aangehaald werd, toch het best een spermaonderzoek laten doen.

wat dacht je van HCG!!!! ;) CELVERVORMING

de eicel ! allemaal de schuld van die wijfen ! :D

ik denk dat de enigste gezonde optie is om je zaad te laten checken, je heb simpelweg het recht niet om het gewoon te gokken en daarmee met iemand anders leven te spelen vind ik !

Gewoon je zaad laten nakijken. En niet aan die HCG troep

He Maat...

He Maat,

Heb al enkele kuren achter de rug, en zal je niet bang maken maar ga aub naar het ziekenhuis om even alles goed te laten testen.....

heb dit ook gedaan, en heeft 1.5 jaar geduurd voor alles weer normaal was maar heb nu wel een mooie dochter en gezond.. ;)

success bro

• Topic Starter Topic Starter
Hotbear85 zei:
He Maat,

Heb al enkele kuren achter de rug, en zal je niet bang maken maar ga aub naar het ziekenhuis om even alles goed te laten testen.....

heb dit ook gedaan, en heeft 1.5 jaar geduurd voor alles weer normaal was maar heb nu wel een mooie dochter en gezond.. ;)

success bro

dat is goed om te horen. gefeliciteerd met je dochter maat

Is het niet zo dat eens je een kind hebt je beter van die spullen afblijft?
Is het niet een slecht voorbeeld? Veel van die producten hebben bijwerkingen ook. Ik weet niet of het zo gezond is dat je zonder reden agressief doet voor de ogen van dat kind,...

Het enige wat ik hier lees is het risico van de gezondheid van het kind voor het geboren is. Denk dan ook na over de gezondheid vna het kind NA dat het geboren is.

Laat het gezond verstand werken. Is maar een goeie raad. IK zeg dus ook niet meer dat je van die spullen moet afblijven, dat verkondigen is tevergeefs. Wat ik wel nog kwijt wil is dat ik hier eens naar sommigen hun stats heb gekenen en me afvraag waarom ze gaan beginnen kuren als ze eigenlijk 3 keer niets hebben berijkt? Gewoon een vraag!

olav zei:
Wat ik wel nog kwijt wil is dat ik hier eens naar sommigen hun stats heb gekenen en me afvraag waarom ze gaan beginnen kuren als ze eigenlijk 3 keer niets hebben berijkt? Gewoon een vraag!

sinds wanneer moet je eerst iets bereiken voor je mag kuren ??? ik dacht altijd dat het omgekeerd was :rolleyes:

Omdat dat nutteloos is. Je moet kuren als je je absolute top hebt bereikt, op het moment dat je geen stap meer verder kan.

Geduld, daar is waar het allemaal op draaid.

olav zei:
Omdat dat nutteloos is. Je moet kuren als je je absolute top hebt bereikt, op het moment dat je geen stap meer verder kan.

Geduld, daar is waar het allemaal op draaid.
Tis offtopic.. en een ander draadje waardig..

Gelijk heb je olav.. maar je staat er nog versteld van hoeveel en hoe snel mensen naar de a.s. grijpen.. erg zonde.

Vandaar dat ik er ook niet veel woorden meer aan vuil maak. Iedereen doet met zijn leven wat hij wil.

Gelijk heb je dat dit off-topic is, maar er een nieuwe topic over maken is nutteloos. Je krijgt toch dezelfde reactie's.

olav zei:
Is het niet zo dat eens je een kind hebt je beter van die spullen afblijft?
Is het niet een slecht voorbeeld? Veel van die producten hebben bijwerkingen ook. Ik weet niet of het zo gezond is dat je zonder reden agressief doet voor de ogen van dat kind,...

Het enige wat ik hier lees is het risico van de gezondheid van het kind voor het geboren is. Denk dan ook na over de gezondheid vna het kind NA dat het geboren is.
Is IMO een kwestie van karakter.
Als je jezelf in de hand hebt en je agressie niet uit is er niets aan de hand.

En hoeveel mensen geven niet het slechte voorbeeld aan hun kinderen door roken, drinken, junkfood etc. Dan kun je IMO beter op een bewuste manier met AS omgaan en er verder een gezonde levensstijl op nahouden.

Kan je sperma in laten vriezen op een moment dat je nog nooit AS hebt aangeraakt... en als je dan een kinderwens hebt dit dan te gebruken? Zoja, waar en wat kost dat enz.?

Terug
Naar boven