Fitness Seller

Wil eerste kuur doen! graag meningen

Bezoekers in dit topic

Heb mijn voedings schema bij voeding gepost ( alle poging tot) wat reacties? LINK
 
je voeding is ver van Ok, ik zou het kuren even achterwege laten en focussen op een goed basis eetpatroon de komende halfjaar. investeer je geld in kwalitatieve bb voedsel, haal je meer gains uit
 
je voeding is ver van Ok, ik zou het kuren even achterwege laten en focussen op een goed basis eetpatroon de komende halfjaar. investeer je geld in kwalitatieve bb voedsel, haal je meer gains uit

ja was ik al van plan wat zit er zoal fout dan?
 
Dan kan je beter dat schema volgrn die ik heb opgesteld....
 
Dan kan je beter dat schema volgrn die ik heb opgesteld....

het probleem bij mij is ik kan niet goed tegen zuivel producten
yoghurt gaat nog als ik er niet meer dan 150g per dag van eet

als ik 500gr kwark + nog eens halve liter melk naar binnen speel krijg ik barstende hoofdpijn + lekkere boel in het kleinste kamertje ^^

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 00:14 ----------

Zo goed als alles, sorry man.

Hier bijvoorbeeld voedingsschemauit Dennisik zijn log: http://i.imgur.com/zR6bq.jpg

Dat ziet er beter uit, vind je niet?


waardeer de hulp van iedereen ik zie al wat ik allemaal moet veranderen.
wat zou een goede vervanging zijn voor kwark en melk?
 
Laatst bewerkt:
Vlees?

Ga eerst maar even een tijdje lezen en rondkijken voordat je meer vragen stelt..
 
Vlees?

Ga eerst maar even een tijdje lezen en rondkijken voordat je meer vragen stelt..

hoo sorry voor je kostbare tijd hoor jonge man ;)

vlees lijkt me ook niet echt realistisch nog is bovenop al het andere vlees dat ik al eet nog eens 250gr extra elke avond dan nog wel om aan de zelfde hoeveelheid eiwitten te komen dan van kwark, en dan laten we het verschil in kcal al achterwegen
 
begin kuurtje voor jouw

1/5 dianabol
1/12 test e 250 mg pw
1/12 deca 200 mg pw
nakuur nolvadex

Lees even goed door op de site staat genoeg info over
 
begin kuurtje voor jouw

1/5 dianabol
1/12 test e 250 mg pw
1/12 deca 200 mg pw
nakuur nolvadex

kerel mischien moet jij geen advies meer geven want je weet duidelijk niet waar je het over hebt......

1-4 dbol 30 mg p/d
1-10 deca 200 p/w
1-12 test 200 p/w

14-17 20 mg nolva

of nog lierver 1 tab arofixen p/d voor de 19nor.

HCG erbij is ook wel aan te raden.

was een goed advies geweest, jij roept maar wat....beter doe je dat niet meer.
 
kerel mischien moet jij geen advies meer geven want je weet duidelijk niet waar je het over hebt......

1-4 dbol 30 mg p/d
1-10 deca 200 p/w
1-12 test 200 p/w

14-17 20 mg nolva

of nog lierver 1 tab arofixen p/d voor de 19nor.

HCG erbij is ook wel aan te raden.

was een goed advies geweest, jij roept maar wat....beter doe je dat niet meer.

200 mg test pw ik weet niet wat jij voor gear hebt maar de mijne zijn toch echt 250 per vial
 
je lichaam kan maar een beperkt aantal gram eiwitten verwerken per uur. Dus eerst 5 eieren eten en later 500 gr kwark is kansloos imo.

en 5 eieren zijn 5 eieren en geen goed uitgedachte maaltijd met een goed e\k\v verhouding.

En waarom moet je ELKE maaltijd rekening houden met e/k/v verhouding? Niets verbied je toch om bv 5 eieren te eten zonder verder iets anders?

Zolang je op het eind van de rit voldoende kh's en vetten binnenhebt kan het heus geen kwaad als je niet bij iedere maaltijd de perfecte combi van e/k/v binnen hebt
 
En waarom moet je ELKE maaltijd rekening houden met e/k/v verhouding? Niets verbied je toch om bv 5 eieren te eten zonder verder iets anders?

Zolang je op het eind van de rit voldoende kh's en vetten binnenhebt kan het heus geen kwaad als je niet bij iedere maaltijd de perfecte combi van e/k/v binnen hebt

ik verdeel me kh over me maaltijden, en zorg dat ik naarmate de avond nadert het meeste kh achter de kiezen heb. vind het niet zo prettig om heel laat nog kh binnen te krijgen (behalve na training een beetje). dus kh neem ik zo vroeg mogelijk altijd. een paar eieren tussendoor zonder kh erbij moet ook geen **** uitmaken natuurlijk, mierenneukerij. maar je moet het ook weer niet zien als een 'volwaardig' maaltijd imo
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven