AndroidHealthClinic

Wil geen vet aankomen.

Voorbeeld:
Ga jij maar eens een week 3-4 uur per nacht slapen,...en dan je normale training doen.

Ben ik al vaak geweest.

Maar is er niemand die dan wat aan te merken heeft op m'n voeding nu?

Wat ik al zei je weegt 81 kilo!!! Hallo... snap het nu niet>? Als je nog vet hebt of krijgt heb je een probleem. Als je maar 3-4 slaapt gaat eten je niet redden geloof mij maar.

Als je 4 uur slaapt per nacht heb je zeker weten te veel cortisol in je lichaam, daardoor zet er meer vet aan en word je spier opgegeten. Je kan niet het ene vervangen door het andere.

Volgens mij heb jij een beetje een vertekend beeld van lengte gewicht verhoudingen. Heb een normaal postuur. Heb een BMI van 22,6
Geen aannames maken aub ;-)

Je hoeft niet te luisteren hoor..... Want wat je eet is nou niet echt iets waar je mega vet van word. Dus wat denk je zelf dat het probleem is dan?
BMI zegt niks over de verhouding vet en spier.

Met je eten is voor de rest niks mis.... alleen mis ik hier en daar wat groenten en fruit. Maar bedoel te zeggen dat je naar de verkeerde dingen kijkt. Eten kan slaap te kort niet goed maken.

Laatst bewerkt:
als je nou gewoon ervoor zorgt dat je op onderhoud eet kom je niet aan en val je ook niet af.

Verder vind ik het maar heel vaag die "ziekte". Sorry ik probeer het te begrijpen maar het lukt me niet echt, en nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Je slaapt weinig dat is me wel duidelijk, maar waardoor door stress oid? (hoef de details verder niet te weten).

• Topic Starter Topic Starter
Verder vind ik het maar heel vaag die "ziekte". Sorry ik probeer het te begrijpen maar het lukt me niet echt, en nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Je slaapt weinig dat is me wel duidelijk, maar waardoor door stress oid? (hoef de details verder niet te weten).

Is gekomen doordat ik maanden en maanden uit m'n slaap ben gehouden door een vervelende buurman en z'n vrienden. Heb toen pschygische en lichamelijke klachten gekregen. Die ik nu nog steeds heb. Dus zit in een behoorlijke visieuse circel.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Bedankt iedereen!

Ik weet zo ff genoeg,..en ga kijken wat ik met de antwoorden kan!

hm klinkt niet al te fijn nee, naja succes iig en hopelijk kan je snel weer sporten!

(en volgende keer gewoon je buren gewoon even laten afmatten)

mja was toevallig vd week een reportage op een vandaag of het mogelijk is iemand zn eigen huis uit te zetten, nav mensen die jaren door de buurman geterroriseerd worden. Had hij die vrouw aangereden ofzo, weet niet wat allemaal. Ik had toch echt ff andere maatregelen genomen.. maja wie ben ik :engel:

• Topic Starter Topic Starter
mja was toevallig vd week een reportage op een vandaag of het mogelijk is iemand zn eigen huis uit te zetten, nav mensen die jaren door de buurman geterroriseerd worden. Had hij die vrouw aangereden ofzo, weet niet wat allemaal. Ik had toch echt ff andere maatregelen genomen.. maja wie ben ik :engel:

Mijn buurman kwam net uit de gevangenis :eek: Heeft drankproblemen,.en nog wat! Mijn andere buurman en ik hebben met 'm gepraat,.en veeeel met de woningbouw. Maar ze moeten dan eerst een flink dossier opbouwen voordat ze hem eruit kunnen zetten. En ja,.toen het zover was,..was het kwaad al geschied.

Waar slaat dat op raar figuur!? Ben je stom ofzo!?
Haha, met je balans en inbalans. Rot toch op... :roflol:
81kg @ 1.86m en dik... Haha.

En je laat je leven wel erg beinvloeden door je buurman, zeg. Waarom koop je niet gewoon wat oordopjes, isolatiemateriaal voor in de slaapkamer en een duitse herder?

Haha, met je balans en inbalans. Rot toch op... :roflol:
81kg @ 1.86m en dik... Haha.

En je laat je leven wel erg beinvloeden door je buurman, zeg. Waarom koop je niet gewoon wat oordopjes, isolatiemateriaal voor in de slaapkamer en een duitse herder?

KOEST Tjok.. ;)

Kan je geen slaappillen pakken om beter te slapen?
Ja ik weet ook dat slaappillen niet hetzelfde effect van rust geven als normaal slapen.
Maar het gaat in elk geval helpen om je lichaam terug te laten aanpassen aan de normale hoeveelheid slaap.
En zorg dat je niet gaat slapen met een te volle of een volledig lege maag.
Probeer ook alleen te slapen, en maak het pikkedonker.

Lekker kinderachtig Tjok, hoe oud ben je nou man?

Voor de topicstarter, probeer eens Melatonine voor een diepere en hopelijk betere slaap.
Slaap is essentieel voor een sporter dus dat is voor jou prioriteit nummer 1 om weer goed te krijgen.

Terug
Naar boven