munk
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
je kunt tegenwoordig ook overal professor in worden he
ik ben bachelor in de weet niks kunde![]()
lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kunt tegenwoordig ook overal professor in worden he
ik ben bachelor in de weet niks kunde![]()
Ik volg een cursus op de Syntra in Hasselt. Als ik slaag voor mijn examens ontvang ik volgende diploma's:
- Syntra-getuigschrift "Instructeur Fitness"
- VTS-diploma "Instructeur Fitness" - niveau trainer B (VTS is Vlaamse Trainers School)
- Uitbater Fitnesscentrum (bij bewijs van kennis van bedrijfsbeheer)
Leuke gevarieerde opleiding tot nog toe. Ik raad ze je zeker aan.
Als ik ook ga werken als fitness instructeur weet ik nog niet. Ik heb een bachelor in Accountancy en Fiscaliteit, daar is meer poen mee te pakken. Maar geld is niet alles dus je weet maar nooit.
Awel in die cursus was ik ook geïntereseerd maar dat is in dagopleiding als ik mij niet vergis. Niet simpel als je nog een baan hebt ook natuurlijk.
Daarom dat ik nu eerst voor verzorger ga....ook in Hasselt.
de vergoeding regel je met je klanten zelf, als fitness advisor mag je tot 15euro per half uur vragen...

Ik volg dat zaterdags door de dag. Ik werk 5 dagen per week en ga zaterdag naar school.
) maar kennis brengt je veel verder.Heb zelf alle fitvak opleidingen gedaan.
Fitness trainer A+B+personal trainer. Daarnaast heb ik ook spinning, bodypump en loop en conditie trainer certificaten/diploma's. Ben nu nog bezig met sportmassage. Maar om eerlijk te zijn is het, het geld en de moeite niet waard geweest. Alleen fitnesstrainer A was voldoende geweest om aan de bak te kunnen. Voor de rest word er allemaal interessant gekeken tijdens een solicitatie maar betalen ze je er maar bar weinig voor. Al met al ga ik er niet full time in verder. Lekker hobby matig bezig zijn zodat ik geen sportschool abbo hoef te betalen is mijn doel maar voor de rest wil ik er niets mee.
heb zelf de opleiding van de AALO gedaan maar dat vond ik nogal matig
train zelf al zo'n 10jr en in die tijd heb ik meer geleerd!
alleen de anatomie kende ik nog niet
ben nu van plan een sportvoeding of sportmassage opleiding te volgen maar weet nog niet waar
waarschijnlijk bij AFN
hoe is de opleiding sportmassage bij fitvak?
hoe diep gaan ze in de stof
veel anatomie en fysiologie toch??
Weet iemand overigens of je in een gym mag staan zonder diploma? Als bijv. de eigenaar meent dat je geschikt bent.
Ja, dat mag.
Enige die daar iets van kunnen zeggen zijn de verzekeringen maar mits de baas toelating en exacte richtlijnen achterlaat voor jou als begeleider/helper is het de verantwoordelijkheid van de baas. Dus ja.
steeds vaker zullen velen ivm verzekeringskwesties idd verlangen dat je een papiertje bezit.
Heb m bijna-)