AndroidHealthClinic

Fitness instructeur A en evt meer

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die cursus ook gedaan. Stelt echter niet veel voor. Het is echt verschrikkelijk basic en als je zelf al de nodige tijd traint ga je niks bijleren.

Ik wou hem gewoon hebben omdat ik een bijbaan als fitnessinstructeur wou hebben. Als je er echt mee verder wilt zou ik toch eerder iets anders kiezen....

weet je ook iets aan te raden dan? zeg niet dat ik er veel van weet maar hier op forum leer je toch wel veel. weet nog lang niet alles en kan daar zeker ook nog wat leren. Maar als ik me er verder in wil verdieppen lijkt mij dit dan niet zo geweldig

geweldig topic!

weet iemand hoe dit zit in belgië? want aan de plaatsen van de opleidingscentra te zien is dit enkel in nederland..
ook enig idee hoe oud je hier voor moet zijn?

heb hier wel interesse in. niet als vaste job maar misschien als bijbaantje.

geweldig topic!

weet iemand hoe dit zit in belgië? want aan de plaatsen van de opleidingscentra te zien is dit enkel in nederland..
ook enig idee hoe oud je hier voor moet zijn?

heb hier wel interesse in. niet als vaste job maar misschien als bijbaantje.

de aalo links die in het begin staan geven ook op 2 plaatsen in belgie cursus als ik het goed gezien heb. leeftijd maakt niks uit denk ik. zou denk wel rond de 18+ zijn.

de aalo links die in het begin staan geven ook op 2 plaatsen in belgie cursus als ik het goed gezien heb. leeftijd maakt niks uit denk ik. zou denk wel rond de 18+ zijn.

Duur, locaties en data m.b.t de opleiding

De opleiding duurt in totaal 24 dagen. Dit zijn 20 lesdagen en 4 examendagen.

Je volgt de AALO Fitness Docent opleiding op 1 van de volgende locaties:
- Amsterdam --> nederland
- Houten --> nederland
- Den Haag --> nederland
- Eindhoven --> nederland
- Zwolle --> nederland
- Rotterdam --> nederland
- Schagen --> nederland

De opleidingen AALO Fitness Level 2 Docent, AALO Fitness Master en AALO Personal Trainer volg je in Amersfoort.

amersfoort is 2uur rijden van bij mij.
ga het sowieso pas doen vanaf me 18de (kan ik er met de auto heen)

is het AALO personal trainer attest ook geldig in belgie?

Duur, locaties en data m.b.t de opleiding

De opleiding duurt in totaal 24 dagen. Dit zijn 20 lesdagen en 4 examendagen.

Je volgt de AALO Fitness Docent opleiding op 1 van de volgende locaties:
- Amsterdam --> nederland
- Houten --> nederland
- Den Haag --> nederland
- Eindhoven --> nederland
- Zwolle --> nederland
- Rotterdam --> nederland
- Schagen --> nederland

De opleidingen AALO Fitness Level 2 Docent, AALO Fitness Master en AALO Personal Trainer volg je in Amersfoort.

amersfoort is 2uur rijden van bij mij.
ga het sowieso pas doen vanaf me 18de (kan ik er met de auto heen)

is het AALO personal trainer attest ook geldig in belgie?

oke ja ik had alleen op de landkaart en zag belgie ook bij staan. duf verder geen uitspraak te doen. ik heb geen idee of dat daar ook geldig is. ik zou zegge van wel

De cursus voor fitnesstrainer A is nogal simpel als je zelf een tijdje traint en enig verstand hebt van basisprincipes+anatomie. Volg 'm nu ook (wel verkort via school), maar heb nog niets nieuws geleerd.

De cursus voor fitnesstrainer A is nogal simpel als je zelf een tijdje traint en enig verstand hebt van basisprincipes+anatomie. Volg 'm nu ook (wel verkort via school), maar heb nog niets nieuws geleerd.
ga je ook verder leren of blijft het daarbij?

ik zie nog wel wat ik ermee doe.

van september tot juli kan ik sowieso niet (school) en in deze vakantie ook niet.

zal dus volgend jaar worden tussen juli-oktober.
is dus nog lang :p

ben wel blij datk dit topic (en de links) al gelezen heb

AALO fitness A is echt geen volwaardige opleiding hoor, zeker niet.
Ik weet niet hoe lang je traint, maar als je al een paar jaartjes in de running bent weet je al meer dan dat je voor de AALO hoeft te weten.
Fitness A bestaat voornamelijk uit:
-Klein deel anatomie (alleen basis)
-Wat voor schema, voor wat voor doelgroep
-Kort stukje conditiezones
En daar houdt het ook wel bij op. Echt niet doen, als je dit als volwaardige opleiding ziet.
Personal trainer is misschien dan een betere optie maar ook dit is denk ik niet volwaardig. Je hebt geloof ik ook jaarcursussen. Google even op EVA, volgens mij boden die ze aan.

Terug
Naar boven