XXL Nutrition

Wil iemand mijn 1e dag beoordelen

karin6

Cool Novice
Waardering
0
Hoi Allemaal,

Wil iemand mijn 1e dag beoordelen..???

Alvast bedankt:

08:00 - 1 x optimel control = 45 Kcal - 2.1 Vet / 3.6 KH / 2.6 E
1 x Evergreen = 70 Kcal - 8.6 V / 12.8 KH / 1.2 E

10:30 - 1 x Glas optimel 30 Kcal / 0 V / 4 KH / 2.7 E

13:00 - 1 x Pistolet 250 Kcal / 3.5 V / 45.1 KH / 9.5 E
Beleg Paturain Light = 12.8 Kcal - 0.8 V / 0.35 KH / 1.05 E
1 x Optimel drink 30 Kcal / 0 V / 4 KH / 2.7 E

16:00 - Danio Kwark 153 Kcal - 4 V / 16.7 KH / 4.8 E

18:30 Avondeten GroentenSoep met Pistolet met Kipfilet

21:00 ??????

Voor de rest drink ik water en groene thee citrus en Groene thee ginseng zonder suiker

Thanx..!!!

• Topic Starter Topic Starter
OH ja,

Ik moet 1534 Kcal binnen krijgen om op gewicht te blijven.

Ben 1.57 en weeg 74 Kg en 25 winters jong

Karin,

Hoeveel callorieen ben je van plan per dag te consumeren. Want hoe het er nu uit ziet beloofd het weinig goeds. Ik zie een crash dieet.

Waarom ga je niet gewoon op 1500kcals zitten (ook al zal het veel lijken voor je), en verander je producten. Laat je lichaam een beetje werken voor het verteren, dat bevorderd je metabolisme alleen maar. Kies producten die wat complexer zijn, dat voelt ook beter aan, rijst e.d. Kip voor eiwit bijv.

Niet zoveel zuivel erin, zuivel is niet voor mensen die strak willen zijn.

Cardio je ook, zo niet dan moet je daarmee gaan beginnen, wat weeg je en wat is je vet%, wat is je doel.

Vertel wat meer, dit ziet er niet goed uit, maar misschien zijn je doelen ook niet zo veeleisend.

Karin,

Hoeveel callorieen ben je van plan per dag te consumeren. Want hoe het er nu uit ziet beloofd het weinig goeds. Ik zie een crash dieet.

Waarom ga je niet gewoon op 1500kcals zitten (ook al zal het veel lijken voor je), en verander je producten. Laat je lichaam een beetje werken voor het verteren, dat bevorderd je metabolisme alleen maar. Kies producten die wat complexer zijn, dat voelt ook beter aan, rijst e.d. Kip voor eiwit bijv.

Niet zoveel zuivel erin, zuivel is niet voor mensen die strak willen zijn.

Cardio je ook, zo niet dan moet je daarmee gaan beginnen, wat weeg je en wat is je vet%, wat is je doel.

Vertel wat meer, dit ziet er niet goed uit, maar misschien zijn je doelen ook niet zo veeleisend.

Ik weeg 74 Kilo (met 65KG was het 22KG vet dus reken maar uit:p)
Wat ik vanavond eet weet ik nog niet.
Lang leve tijdelijk wonen bij je schoonouders
Ik geloof dat het trouwens erwtensoep met stokbrood wordt.

Ben vandaag na de ochtend eigelijk pas begonnen en heb nog geen goede tussendoortjes vandaaar de zuivel.
Kan ik die zuivel van vanmiddag anders beter veranderen in 2 crackers met kipfilet..????

En ben van plan zoals bij het topic over beginnen met cutten 20% onder die 1534 Kcal te gaan zitten dus 1200 Kcal per dag.
Dus nog 500 kcal te gaan en hier valt dan die erwten soep ook nog in

1534 kcal lijkt me wel heel weinig, heb je wel de (juiste) sport en arbeidstoeslag erbij gedaan en niet enkel je BMR genomen?
Het lijkt me dat je echt te weinig eet en dat je in spaarstand zit.

Het ontbijt lijkt mij te weinig, dit is de belangrijkste maaltijd van de dag. Ook zou ik de danio kwark vervangen door een variant met minder koolhydraten, waarschijnlijk bestaan die KH voor de helft uit snelle suikers.

Eventueel voor het slapengaan nog een bakje magere kwark.

heb voor morgen tussen de middag kipfilet met rijst gepland.
En crackers voor de ochtend

1534 kcal lijkt me wel heel weinig, heb je wel de (juiste) sport en arbeidstoeslag erbij gedaan en niet enkel je BMR genomen?
.

HAHAHA arbeidstoeslag..:D

Ik zit achter de receptie dus weinig arbeidstoeslag hier:p
En ik weet niet hoeveel ik kan sporten per dag.
Hoop vanavond zo'n 30 te lopen en zo'n 30-45 min. te steppen.
En de rest is onbekend.
Dus ja hoeveel zal er bij komen..??

Hulp met uitrekenen is toegestaan ;)

1.5 ofzo ?

Ik heb alles via dit excel bestand uitgerekend.

Energieverbruik BMR vrouwen Invullen
Hieronder Kcal
Gewicht in kg 74 710.4
Lengte in cm 157 290.45
Leeftijd in jaren 26 122.2
Energieverbruik in rust 1534

Berekening vetverlies Invullen
Kcal inname 1200
Energieverbruik BMR 1534
Energieverbruik Cardio 500
Energieverbruik Krachttraining
Totaal gram vetverlies per dag -107

En ben uitgegaan van 500 Kcal verbruik = 30 min lopen & 30 min steppen

Hoi Allemaal,

Wil iemand mijn 1e dag beoordelen..???

Alvast bedankt:

08:00 - 1 x optimel control = 45 Kcal - 2.1 Vet / 3.6 KH / 2.6 E
1 x Evergreen = 70 Kcal - 8.6 V / 12.8 KH / 1.2 E

10:30 - 1 x Glas optimel 30 Kcal / 0 V / 4 KH / 2.7 E

13:00 - 1 x Pistolet 250 Kcal / 3.5 V / 45.1 KH / 9.5 E
Beleg Paturain Light = 12.8 Kcal - 0.8 V / 0.35 KH / 1.05 E
1 x Optimel drink 30 Kcal / 0 V / 4 KH / 2.7 E

16:00 - Danio Kwark 153 Kcal - 4 V / 16.7 KH / 4.8 E

18:30 Avondeten GroentenSoep met Pistolet met Kipfilet

21:00 ??????

Voor de rest drink ik water en groene thee citrus en Groene thee ginseng zonder suiker

Thanx..!!!

tja, optimel control lijkt me wel oke om je dag mee te starten, maar het is te weinig, neem er wat havermout bij en een glas magere jusd'orange. Laat die evergreen zitten. Een halve grapefruit. Havermout met magere melk.

je 10.30 hapje zou ik veranderen in een weiproteine shake dat helpt beter bij je totale dagelijkse vetverbranding en geeft je wat meer discipline voor de rest van de dag. Een glas grapefruitsap.

om 1300 juist kip met rijst als je wilt misschien je rijst veranderen in gestoomde groenten, moet je wel de vorige avond klaarmaken.

laat die kwark van 1600 zitten en ga voor wat havermout met magere melk en een appel of zo en ik weet niet hoe laat je gaat trainen maar je hebt tegenwoordig hele goede vetblokkers begin daar mee als je nog nooit vetverbranders hebt gebruikt begin met licht.

En je avondeten, soep met brood is zowat het slechtste wat je kunt dieten, ga voor magere kip of kalkoen en gestoomde groente. neem een glas grote grapefruitsap.

S'avonds magere kwark.

Grapefruitsap helpt je vet te verbranden en stilt je hongergevoel en geeft meer "cutdiscipline"

tja, optimel control lijkt me wel oke om je dag mee te starten, maar het is te weinig, neem er wat havermout bij en een glas magere jusd'orange. Laat die evergreen zitten. Een halve grapefruit. Havermout met magere melk.

je 10.30 hapje zou ik veranderen in een weiproteine shake dat helpt beter bij je totale dagelijkse vetverbranding en geeft je wat meer discipline voor de rest van de dag. Een glas grapefruitsap.

om 1300 juist kip met rijst als je wilt misschien je rijst veranderen in gestoomde groenten, moet je wel de vorige avond klaarmaken.

laat die kwark van 1600 zitten en ga voor wat havermout met magere melk en een appel of zo en ik weet niet hoe laat je gaat trainen maar je hebt tegenwoordig hele goede vetblokkers begin daar mee als je nog nooit vetverbranders hebt gebruikt begin met licht.

En je avondeten, soep met brood is zowat het slechtste wat je kunt dieten, ga voor magere kip of kalkoen en gestoomde groente. neem een glas grote grapefruitsap.

S'avonds magere kwark.

Grapefruitsap helpt je vet te verbranden en stilt je hongergevoel en geeft meer "cutdiscipline"

Thanx voor je tips.
ga ze zeker gebruiken.

En aan mijn avondeten kan ik helaas weinig veranderen woon noodgedwongen tot volgende week vrijdag bij mijn schoonouders en daar is het wat de pot schaft. kan wel wat anders maken maar moet die "uitsloverij" dan weken aanhoren. Dus even niet eten wat ik wil 's avonds:mad:

Ga vanavond gelijk grapefruitsap halen

Thanx voor je tips.
ga ze zeker gebruiken.

En aan mijn avondeten kan ik helaas weinig veranderen woon noodgedwongen tot volgende week vrijdag bij mijn schoonouders en daar is het wat de pot schaft. kan wel wat anders maken maar moet die "uitsloverij" dan weken aanhoren. Dus even niet eten wat ik wil 's avonds:mad:

Ga vanavond gelijk grapefruitsap halen

veel succes min 3 grote glazen per dag en daarnaast veel water.;)

THankx, ga me best doen.
Hoop dat ik er niet al te zuur van ga kijken :p

:eek:so what stuur even een foto'tje als je op je zuurst bent:D grapje........rode grapefruitsap is best te doen en neem er een goede stacker bij maar neem je tabletten niet na 1600 s'avonds anders kan je niet meer slapen en neem desgewenst nog een wei shake dan behoud je je vorm en wordt je geen den...weet je wel, samen met jouw cardio programma ben je binnen 1 maand 7 kilo kwijt.

in hoeverre ben je er zelf van overtuigd dat ditgaat helpen?

in hoeverre ben je er zelf van overtuigd dat ditgaat helpen?

Genoeg...;)

Ik was al begonnen met oefeningen en met het letten op wat ik eet.
En ben op die manier voor mijn doen redelijk wat kwijt.
Zo'n 1.5 kilo qua gewicht en kan mijn riem nu 2 gaatjes strakker doen (dat is ca. 5 a 6 cm)
Dus met jullie tips moet ik toch wel een flink eind verder komen.

:eek:so what stuur even een foto'tje als je op je zuurst bent:D grapje........rode grapefruitsap is best te doen en neem er een goede stacker bij maar neem je tabletten niet na 1600 s'avonds anders kan je niet meer slapen en neem desgewenst nog een wei shake dan behoud je je vorm en wordt je geen den...weet je wel, samen met jouw cardio programma ben je binnen 1 maand 7 kilo kwijt.

Welke stacker raadt je aan..???

Ik gebruik nu naast de standaard multi vitamine zooi, ook guarana en groene thee. En zit erover the denken om visolie capsules te halen.

En over het geen den worden.
Was ik dat maar weer.

Ben 1.57 en 74 kilo en was zo'n 6 jaar geleden 45 kilo.
Zag er een stuk beter uit :D
Had ook een stuk minder klachten wat betreft hoodpijn enzo.

Stackers en vetverbrandings supplementen werken niet..I've tried a lot of 'em. Eerst een goed eetschema en wheij proteine of isolaat shakes gebruiken met een goed sportschema. Groene thee is al bevorderlijk genoeg. En probeer voor het sporten 1 kop zwarte koffie te nemen om meer te verbranden.

Multi Vitamine is een goed idee, maar als je 2 stuks fruit per dag neemt heb je die ook niet echt nodig in het begin.

Qua je eetschema van de eerste post. Daar staat dat je weet ruim 1500kcal nodig te hebben, maar als je alles in het eetschema optelt kom je niet eens bij de 1000 in de buurt..

Ontbijt is het belangrijkst. 2-3 sneetjes brood of een bord havermout met een eiwitshake. Na het slapen moet je zo snel mogelijk je fabriek weer opstarten dus neem een maaltijd waarin van alles wat zit zoals vet/kh/ew. Als je weet dat je het avondmaal niet echt veel eet, neem dan een echte maaltijd rond 12.00 tijdens je lunchbreak. Rijst met Kipfilet of Macaroni met Tonijn als voorbeeld. En dan voor het slapen gaan nog wat magere kwark.

En de rest van de kcal verdeel je dan over de overige maaltijden die nog resteren. In een sticky topic zijn waardetabellen waar in staat hoeveel waarde een snee brood of ei bevat.

Welke stacker raadt je aan..???

Ik gebruik nu naast de standaard multi vitamine zooi, ook guarana en groene thee. En zit erover the denken om visolie capsules te halen.

En over het geen den worden.
Was ik dat maar weer.

Ben 1.57 en 74 kilo en was zo'n 6 jaar geleden 45 kilo.
Zag er een stuk beter uit :D
Had ook een stuk minder klachten wat betreft hoodpijn enzo.
Persoonlijk raad ik je geen stacker/fatburner aan. Het belangrijkste is training, voeding en rust. Die kun je beter eerst goed op orde krijgen en dan pas denken aan stackers of andere sups (whey, multivit en vetzuren kunnen wel).

Dit is overigens mijn mening, dus je moet het helemaal zelf bepalen of je stackers gaat nemen. Het lijkt mij gewoon verstandiger als je eerst eens begint met lekker eten en sporten en als het echt niet meer wil kun je eens gaan denken over een fatburner.
(dat scheelt ook een hoop geld, die pillen zijn behoorlijk aan de prijs)

Nou jammer dat ik er geen foto van gemaakt heb.

heb pink grapefruit gehaald en het resultaat was :eek:

Wat is dat zuur zeg....!!

En dan 3 grote glazen op een dag.
Wil je me dood hebben:p

Maar goed, voor wat hoort wat.
Dus heb braaf mijn glas leeggedronken.
Hoop dat de smaak went

Terug
Naar boven