Fitness Seller

Wil iemand mijn 1e dag beoordelen

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk raad ik je geen stacker/fatburner aan. Het belangrijkste is training, voeding en rust. Die kun je beter eerst goed op orde krijgen en dan pas denken aan stackers of andere sups (whey, multivit en vetzuren kunnen wel).

Dit is overigens mijn mening, dus je moet het helemaal zelf bepalen of je stackers gaat nemen. Het lijkt mij gewoon verstandiger als je eerst eens begint met lekker eten en sporten en als het echt niet meer wil kun je eens gaan denken over een fatburner.
(dat scheelt ook een hoop geld, die pillen zijn behoorlijk aan de prijs)

Vandaar ook dat ik het vroeg.
Dat ze niet werken weet ik.
Een vriendin slikte ze en het deed niets, alleen ruimte in d'r portemonee maken. Hou het lekker bij mijn eigen spullen

Grapefruit heb ik persoonlijk ook zo mijn twijfels over. Gebruik het zelf als ik flink ga minderen qua eten. Door 2 glazen in de ochtend wordt je maagwand "kleiner" getrokken door het zuur waardoor je na 1 week al veel minder behoefte hebt aan veel eten. Voor iets anders zie ik geen nut.

Qua drinken zou ik het dan bij water, paar kopjes groene thee en die ene kop zwarte koffie houden op een dag.

Misschien dat gainmaster zijn motivatie voor grapefruit kan geven.

Grapefruit heb ik persoonlijk ook zo mijn twijfels over. Gebruik het zelf als ik flink ga minderen qua eten. Door 2 glazen in de ochtend wordt je maagwand "kleiner" getrokken door het zuur waardoor je na 1 week al veel minder behoefte hebt aan veel eten. Voor iets anders zie ik geen nut.

Qua drinken zou ik het dan bij water, paar kopjes groene thee en die ene kop zwarte koffie houden op een dag.

Misschien dat gainmaster zijn motivatie voor grapefruit kan geven.

Ik drink geen koffie, al klinkt dat nu een heel stuk beter dan nog een glas grapefruitsap.
Al heb ik het van meerdere mensen gehoord dat het erg goed is voor je

Vandaar ook dat ik het vroeg.
Dat ze niet werken weet ik.
Een vriendin slikte ze en het deed niets, alleen ruimte in d'r portemonee maken. Hou het lekker bij mijn eigen spullen

Sommige fatburners schijnen wel te werken als je de reviews leest hier op het forum. Ik heb verder geen ervaring hiermee. Ik verwacht dat het niet werkte doordat haar voeding en training niet in orde waren.

Dus gewoon lekker gaan trainen en eten, btw samen sporten is leuker dus probeer die vriendin mee te krijgen. Dan kunnen jullie elkaar motiveren;)

Sommige fatburners schijnen wel te werken als je de reviews leest hier op het forum. Ik heb verder geen ervaring hiermee. Ik verwacht dat het niet werkte doordat haar voeding en training niet in orde waren.

Dus gewoon lekker gaan trainen en eten, btw samen sporten is leuker dus probeer die vriendin mee te krijgen. Dan kunnen jullie elkaar motiveren;)

Als ik ga ga ik niet met haar.
Ze geeft nogal snel op.
We hebben het geprobeerd, maar het is een type "belt 10 minuten voor de afspraak af"
Dus echt motiverend werkt het niet :p

Genoeg...;)

Ik was al begonnen met oefeningen en met het letten op wat ik eet.
En ben op die manier voor mijn doen redelijk wat kwijt.
Zo'n 1.5 kilo qua gewicht en kan mijn riem nu 2 gaatjes strakker doen (dat is ca. 5 a 6 cm)
Dus met jullie tips moet ik toch wel een flink eind verder komen.

dat is al een aardige motivatie :thumbs:

ik wil nog wel even zeggen dat die riem belangrijker is dan het dalen in het gewicht. hoe je kleren zitten en hoe je in de spiegel eruit ziet is veel belangrijker.

ik wens je veel succes.

als je wil post dan nog eens met welke tips je concreet wat gaat doen en hoeje plan eruit gaat zien.

en mocht het nu niet naar wens gaan om 1 of andere reden wil ik je graag helpen. stuur maar een PM dan

Terug
Naar boven