Fitness Seller

Wilders groter dan VVD

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
HILVERSUM - Sinds de moord op Theo van Gogh is de steun voor de Groep Wilders sterk toegenomen, blijkt uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van het NOS-Journaal. Als er nu verkiezingen worden gehouden, komt de conservatieve oud-VVD'er uit op achttien zetels, een meer dan de VVD, zo bleek zaterdag.

Ja nu....Maar als deze waanzin weer met een sisser afloopt zal het wel anders uitpakken denk ik

Go wilders! go wilders go!

Zo roepen die fundi´s vanzelf hun eigen einde over zich af, hoe meer doden door hen, hoe meer zetels voor Geertje, dus geert in de regering dus geert zijn maatregelen

dus laat het duidelijk zijn,

Wie Haat Zaait zal HAAT Ogsten!

ik weet niet waar die maurice zn polls op basseert maar dit lijkt me erg sterk; NIPO oid kwam met heel andere cijfers

Cool.

Krijgen we met een beetje pech tzt weer een emotionele verkiezingsronde waardoor er simpelweg teveel zetels in de 2e kamer opgevuld worden door niet bekwame personen. Daar wordt het land ook niet beter van.

LPF anyone?

MrJ zei:
Cool.

Krijgen we met een beetje pech tzt weer een emotionele verkiezingsronde waardoor er simpelweg teveel zetels in de 2e kamer opgevuld worden door niet bekwame personen. Daar wordt het land ook niet beter van.

LPF anyone?

haha idd

Zoutzak zei:
ik weet niet waar die maurice zn polls op basseert maar dit lijkt me erg sterk; NIPO oid kwam met heel andere cijfers

Klopt, NIPO vroeg de mensen, de voor hen meest aantrekkelijke politieke partij aan te geven.

De Hond heeft een lijst gemaakt met alle partijen en deze aan de ondervraagden voorgelegd.

Volgens De Hond is er idd momenteel een meerderheid die op Wilders zou stemmen. Mss is er hierbij sprake van de kracht van suggestie?

Wilders heeft nog een backup :P , Nawijn :D

Dus als Wilders vermoord word voor de verkiezingen, dan hoeft het nog niet over te zijn.

Bevendien gaat stap voor stap iedereen in de kamer aan de andere kant van de lijn staan. Behalve zeker Wouter Bos, ik kan die man niet uitstaan... vind hem zo nichterig overkomen heh kots kots.... lees ik VIND dat... :D

Mijn stem heeft hij.

Terug
Naar boven