erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Klopt wel wat je zegt erwin280.
Het probleem is dat de meeste mensen slechts hele korte termijn politiek herinneren. Dat Rutte nu omgedraaid is met Griekenland dat herinneren mensen zich straks nauwelijk dus word hij daar niet op afgerekend. Mits Wilders of anderen dat goed kunnen verwoorden in de periode voor de nieuwe verkiezingen.
Dat idd ook, ja de meeste interesseren zich pas voor politiek enkele dagen voor het stemmen.
Het probleem met Wilders is dat het lijkt of hij zichzelf verliest in de debatten. Hij gaat er vaak veel te agressief op in en gebruikt harde woorden waarin een hoop mensen zich niet kunnen vinden. Zijn programma is goed maar hij brengt dat niet zo duidelijk over op de stemmers. Die krijgen van tv en mensen om hen heen te horen dat hij een racist is dus ben je een racist als je op de PVV stemt denken veel mensen. Als het toevallig in het gesprek komt dat ik op Wilders stem wordt ik door een hoop mensen gelijk minderwaardig bekeken omdat ze gelijk hun (van tv afgekeken mening) klaar hebben maar als je dan vraagt of ze een paar punten van zijn programma kunnen opnoemen dan weten ze dan niet. Iets zegt mij dat je dan niet genoeg ervan weet om een mening erover te kunnen hebben.

Neemt iemand die knakker nog serieus?