- Waardering
- 3.208
Je hoort dat inderdaad vaak over radicale partijen, maar ik denk niet dat daar ooit studies naar gedaan zijn? Volgens mij is het oorzaak en gevolg door elkaar halen. Ik denk dat mensen toch vooral stemmen voor een partij omdat een persoon binnen die partij hen aanspreekt en hun al bestaande gevoelens goed verwoord. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die op het ene moment zonder angst rondlopen, dan Wilders op TV horen, en plots vol met angst gaan zitten en PVV gaan stemmen.Hoe wakkert de PVV angst aan ? Door gewoonweg de feiten te benoemen als het gaat om criminele allochtonen ?
Wakkert de PVV angst aan als ze zeggen dat de islam meer grip krijgt op de samenleving ? Misschien in jou gehucht niet maar in de 10 grotere steden alvast wel.
Wakkert de PVV angst aan als ze keihard strijden tegen allerhande bonussen en top salarissen voor overbodige mannetjes ?
Ik denk dat Wilders allochtonen en autochtonen niet dichter tot elkaar brengt, maar dat doen de linkse partijen denk ik ook niet. De politiek is er niet om een samenleving te versterken maar vooral om er als een parasiet van te leven.
In before Godwin trouwens.