MuscleMeat

Wilders is dom en racistisch?

Peiling Peiling Is Wilders dom of racistisch?

• Hij is dom maar geen racist

Stemmen: 0 0,0%
  • Hij is racist maar niet dom

Stemmen: 25 23,8%
  • Hij is dom en racist

Stemmen: 15 14,3%
  • Nee geen van beiden

Stemmen: 65 61,9%

• Totaal stemmers
    105
(veel) domme mensen stemmen niet persee rechts maar stemmen wel op emotioneel populistisch geblaat zonder inhoud. Dat is iets heel anders, ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat het gemiddelde intelligentie van Wilder's stemmers betrekkelijk laag is.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat een hoop links stemmers ook geen flauw idee heeft waar ze nou eigenlijk op stemmen.

Ik ken genoeg PvdA stemmers die eigenlijk niet eens weten waar de partij voor staat maar puur om de woorden "Partij voor de Arbeid" er op stemmen.

Een ideologie is toch niet goed of fout?
Het kan wel op een goede of slechte manier worden uitgevoerd. Maar dat kan zowel met een rechtse als linke ideologie, zoals de geschiedenis ook wel heeft aangetoond.

Ik stem links omdat de ideologie mij aanstaat. Ik zie links zoals zoutzak boven mij al beschreven heeft. Dus:
zwaardere lasten voor bredere schouders.
Om het maar even kort door de bocht te zeggen.
Dit heeft in de geschiedenis niet gewerkt, omdat ieder mens van zichzelf egoïstisch is. Als ze te veel moeten inleveren voor de maatschappij gaan zij tegen sputteren. Hier kan de ideologie echter weinig aan doen.

Dus links kan jou misschien niet aanstaan, maar dat maakt het nog niet gelijk een 'foute' ideologie.

Hippies, kunstenaars, krakers en allochtonen. Allemaal linkse knakkers, schoppen overal tegenaan willen wel profiteren van de maatschappij, maar van werken hebben ze nog nooit gehoord.

Halveren die uitkering, kijken of ze dan nog die ideologie nastreven.

(veel) domme mensen stemmen niet persee rechts maar stemmen wel op emotioneel populistisch geblaat zonder inhoud. Dat is iets heel anders, ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat de gemiddelde intelligentie van Wilder's aanhang betrekkelijk laag is.

Er zit wel degelijk inhoud in zijn toespraken, misschien ben jij zo dom dat je het niet snapt.

(veel) domme mensen stemmen niet persee rechts maar stemmen wel op emotioneel populistisch geblaat zonder inhoud. Dat is iets heel anders, ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat de gemiddelde intelligentie van wilder's aanhang betrekkelijk laag is.

+1.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat een hoop links stemmers ook geen flauw idee heeft waar ze nou eigenlijk op stemmen.

Juist, velen stemmen ook gewoon links omdat ze denken dat (centrum) rechts racistisch is. Die indruk heeft links hier toch gegeven door het cordon sanitair in te voeren. :rolleyes: (democratie of linkse dictateur?)

Mijn oma die opgroeide in Nazi-Duitsland en niets moest weten van de Nazi's stemt rechts, daarom is ze toch niet racistisch? :duh:

Laatst bewerkt:
Ik ben conservatief, maar ik wil niet rascistisch stemmen. Dus het is al jarenlang VVD (Hans Verbalen) voor mij.

Nog 1x voor alle wildersfanaten ( ik heb al ooit gezegd, maar volgens mij dringt het niet door of willen jullie het niet zien):

WILDERS IS ZELF EEN ALLOCHTOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En voor Arnoldfan hij is GEMENGBLOEDIG!!!!

Mama wilders is geboren in Soekaboemi op het eiland Java in het voormalig Nederlands- Indie en dat maakt meneer Wilders ofwel een halfbloedje of een kwartje!!!!!!!!!!!!
waar heb je het over?
is Wilders voor het uitzetten van allochtonen? juist, nee dus. dat zijn moeder niet helemaal nederlands is ontneemt hem het recht dus om iets te doen tegen criminele moslim allochtonen?

leuk altijd dat er zo'n kortzichtige mensen als jou zijn die alleen denken "wilders racist wolla"

beter ga je naar je moskee

Juist, velen stemmen ook gewoon links omdat ze denken dat (centrum) rechts racistisch is. Die indruk heeft links hier toch gegeven door het cordon sanitair in te voeren. :rolleyes: (democratie of linkse dictateur?)

Mijn oma die opgroeide in Nazi-Duitsland en niets moest weten van de Nazi's stemt rechts, daarom is ze toch niet racistisch? :duh:

het vlaams belang is idd niet racistich, ik weet nog dat een vriend van mijn ouders samenleefde met russen in een appartament en dat die russen het land uit gezet werden, nu heeft die via het vlaams belang kunnen regelen dat zij toch papieren kregen, pas je je aan? meer dan welkom!

Je hoort linkse (en ook wel andere) mensen steeds overal verkondigen dat Wilders dom is. Het is één van de "beste" argumenten van links tegen Wilders als politicus zo lijkt het wel. Maar is dat wel zo? Een korte Google search leverde volgende informatie op uit Wikipedia:

Zou een dom persoon dit allemaal aankunnen?

Volgende statement: Wilders is een racist. Opnieuw een zogenaamd "sterk" argument tegen Wilders. Maar heeft iemand hem ooit écht racistische uitspraken horen doen? En zou een racist werkelijk met een Hongaarse vrouw trouwen, als hij ook voor een Nederlandse vrouw kan kiezen?

De argumenten van links lijken niet gefundeerd en eigenlijk reduceerbaar tot grove leugens.
ik vind het feit dat wanneer je twee criminelen hebt die voor hetzelfde feit worden gepakt en je er 1 het land uit wil zetten omdat hij marrokaans is en de ander wil laten blijven omdat hij "nederlands" is racistisch.

Laag opgeleiden zijn niet persé dom. Meestal zijn dit gewoon hard werkende mensen die een eerlijke boterham verdienen. En juist deze mensen stemmen rechts omdat ze willen dat het geld terug komt bij het eigen volk en niet over de balk wordt gesmeten.

Daar is niks mis mee. Maar daarvoor hoef je niet naar de pvv gaan.

ik vind het feit dat wanneer je twee criminelen hebt die voor hetzelfde feit worden gepakt en je er 1 het land uit wil zetten omdat hij marrokaans is en de ander wil laten blijven omdat hij "nederlands" is racistisch.
Dat hoeft eigenlijk niet. Hij kan dat verschil ook puur maken op basis van paspoort: iemand met twee paspoorten verliest zijn Nederlandse paspoort bij zware criminele daden. Als die persoon een blanke is dan gaat het dus sowieso niet om racisme. Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van Wilders kijken, dit is enkel wat ik erover denk.

Dat hoeft eigenlijk niet. Hij kan dat verschil ook puur maken op basis van paspoort: iemand met twee paspoorten verliest zijn Nederlandse paspoort bij zware criminele daden. Als die persoon een blanke is dan gaat het dus sowieso niet om racisme. Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van Wilders kijken, dit is enkel wat ik erover denk.
dat is alsnog discriminatie en niet te rijmen met artikel 1 van de grondwet.

dat is alsnog discriminatie en niet te rijmen met artikel 1 van de grondwet.
Dat lijkt me niet. Reeds nu worden Marokkaanse zware criminelen naar Marokko teruggestuurd om daar hun straf te gaan uitzitten in plaats van in Belgische gevangenissen. België heeft daarover een akkoord met Marokko. Dat is precies hetzelfde, maar dan via afspraken met het land van herkomst. Ik geloof dat er tot nu toe een stuk of tien Marokkanen op die manier werden teruggestuurd. Dat is geen discriminatie maar een regeling tussen landen onderling. Wie hier verblijft hoort zich te gedragen, wie dat niet kan moet terugkeren. Het maakt daarbij niet uit welk ras je bent of waar je vandaan komt. Er wordt dus geen selectie gemaakt, iedereen is gelijk in die regel.

Dat lijkt me niet. Reeds nu worden Marokkaanse zware criminelen naar Marokko teruggestuurd om daar hun straf te gaan uitzitten in plaats van in Belgische gevangenissen. België heeft daarover een akkoord met Marokko. Dat is precies hetzelfde, maar dan via afspraken met het land van herkomst. Ik geloof dat er tot nu toe een stuk of tien Marokkanen op die manier werden teruggestuurd. Dat is geen discriminatie maar een regeling tussen landen onderling. Wie hier verblijft hoort zich te gedragen, wie dat niet kan moet terugkeren. Het maakt daarbij niet uit welk ras je bent of waar je vandaan komt. Er wordt dus geen selectie gemaakt, iedereen is gelijk in die regel.
dat is natuurlijk wat anders dan ze uitzetten, gewoon gevangenen ruilen. volgens mij kunnen ze ook gewoon terugkomen als ze hun straf dan hebben uitgezeten in marokko.

bovendien, wat lost zoiets op? denk dat het weinig verschil gaat maken, dit soort problemen los je niet 123 op zoals wilders doet denken, zwaardere straffen zijn een goed begin, maar of het werkt staat niet vast.

Toch komt het in praktijk op hetzelfde neer, de autochtoon mag de straf in eigen land uitzitten en de allochtoon moet zijn straf uitzitten in land van herkomst. Nogmaals, ik weet niet precies hoe Wilders dat ziet, maar wat ik zeg is dat het geen racisme is als je allochtone zware criminelen via die weg het land laat verlaten. Helaas gebeurd het op veel te kleine schaal momenteel, dit zou echt op grote schaal ingevoerd moeten worden. Reken maar dat die relmarokkaanjes heel rustig zullen worden, ze kennen de toestand in de Marokkaanse cellen maar al te goed...

Toch komt het in praktijk op hetzelfde neer, de autochtoon mag de straf in eigen land uitzitten en de allochtoon moet zijn straf uitzitten in land van herkomst. Nogmaals, ik weet niet precies hoe Wilders dat ziet, maar wat ik zeg is dat het geen racisme is als je allochtone zware criminelen via die weg het land laat verlaten. Helaas gebeurd het op veel te kleine schaal momenteel, dit zou echt op grote schaal ingevoerd moeten worden. Reken maar dat die relmarokkaanjes heel rustig zullen worden, ze kennen de toestand in de Marokkaanse cellen maar al te goed...
ze komen toch wel terug na die celstraf, meestal nog rotter dan dat ze al waren.

Zelfs dan hebben we er in de tijd dat ze weg waren geen last van gehad en de gevangeniskosten ook niet betaalt. Mooi toch?

Terug
Naar boven