MuscleMeat

Nieuws Wilders : ‘Jeruzalem zit ons allemaal in de genen. Israël zit in ieder van ons.’

als er nu 1 conflict is in deze wereld dat niet over de islam gaat is het toch wel dit :mad:

israelieten zijn de grootste rascisten die er rondlopen op deze wereld, elke buitenlander, of je nu belg, nederlander, chinees of marokaan bent, word daar behandeld als het vuil van de straat

dat weet ik nog zo niet.
wij laten hier moslims toe alsof het niets is ( ja dat mag )
maar probeer eens een christelijke kerk te bouwen in Iran? je zal rap opgehangen worden hoor. ik denk dat dat racisme eerder uit angst is ontstaan omdat ze het niet nog eens kwijt willen

Je kan gewoon een kerk bouwen in Iran hoor.

Beter nieuws nog..

Wilders niet langer alleen
maandag 05 januari 2009
Geert Wilders krijgt steeds meer internationale bondgenoten. ‘We moeten ons verenigen.’

Geert Wilders krijgt internationaal steeds meer gehoor voor zijn oproep aan de politiek om de handen grensoverschrijdend ineen te slaan. De voorman van de Partij voor de Vrijheid werkt in zijn strijd tegen de islam samen met onder meer Amerikaanse, Britse, Italiaanse en Deense politieke partijen.

Klik hier om het complete artikel te lezen op de website van dagblad de Pers
-----------------------------------------------------------------------
De website frontpagemag.com heeft Geert Wilders uitgeroepen tot man van het jaar 2008. De website omschrijft hem als een moedige vijand tegen islamitisch extremisme.

Klik hier voor de "cover"van Frontpagemag.com
Klik hier voor het complete artikel op Frontpagemag.com
Klik hier voor het artikel op de website van de Telegraaf
-------------------------------------------------------------------------

Bron : pvv natuurlijk, een site waar iedereen verplicht een kijkje zou moeten nemen.

Romantiek en sterk nationalisme, zo zou ik het Joodse kroost omschrijven. Naastenliefde, maar alleen voor zij die ook een kandelaar met kaarsen op hun tafel hebben staan.

De mentaliteit van de Israelische identiteit gaat als een woest kapmes tegen de leer van Christus in. Ze misbruiken de zachtaardigheid die Christus probeerde uit te dragen naar mensen, let wel, allen mensen gezien onze verbondenheid van soort.

Overigens heb je gelukkig heel veel goede uitzonderingen op dit vlak binnen het semitisch volk. Semitisch volk zijn overigens zowel Joden als Arabieren. Maar de mainstream mentaliteit die hedendaags op grote schaal regeert, daar zouden Christus en misschien ook nog wel Mohammed zich in hun graf voor omdraaien.

hmm om een of andere reden blijf ik die Wilders maar een enorm kansloos figuur vinden.. hoe komt dat nou toch.:rolleyes:

Whahaha..

Wilders vecht voor de zaak waar het om draait :rolleyes:

Kk mong**l.

fail is op zijn plaats.

Ik snap niet zozeer waarom iedereen meneer wilders zo slecht vind. Hij is tegen Islamitisch extremisme! dat is toch alleen goed?

Anyway ik vind het een top prestatie van Wilders om zoveel internationale aandacht te krijgen.

Een politicus die eerst claimed dat hij nederland wil verdedigen om vervolgens te claimen dat in elke Nederlander een jood zit, mag van mij tegen de muur.

Ik snap niet zozeer waarom iedereen meneer wilders zo slecht vind. Hij is tegen Islamitisch extremisme! dat is toch alleen goed?

Anyway ik vind het een top prestatie van Wilders om zoveel internationale aandacht te krijgen.

haha wilders wordt gewoon hard misbruikt door isreal denk je nou echt dat isreal iets geeft om Nederland denk eve na

Terug
Naar boven