- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel zielig dat zo'n schijterd durft te zeggen, dat hij oorlog wil voeren tegen het Oosten . Ik durf wedden dat hij zal blijven zitten in zijn safehouse.
"
Het is uiterst stuitend dat de heer Wilders in een safehouse moet zitten terwijl hij juist de vrijheid van meningsuiting vol benut. Een fundamenteel recht hoort niet ingebonden te worden door mensen met andere culturen dan de Nederlandse. Zolang Wilders in een safehouse zit(moet zitten), heeft hij gelijk over de duistere kant van de Islam. Zo simpel is dat.

Zo'n beetje iedereen kent de 'duistere kant van de Islam' HardcoreNL, je maakt vermoedelijk zonder dat je het door hebt gebruik van een stropop.
Zo'n beetje iedereen kent de 'duistere kant van de Islam' HardcoreNL, je maakt vermoedelijk zonder dat je het door hebt gebruik van een stropop.

Je denkt dat een forum een chatkanaal is of zo? Reacties kunnen soms wel even duren op een forum of dacht je dat iedereen hier eerst ging wachten tot Sezer0sezer zijn mening heeft verkondigd om dan te reageren?
Gefrustreerd jongen?
En het is zeker niet mijn mening, Het zijn de feiten.
Ik begin niet gelijk te dreinen als er geen reacties komt op mijn posting, als we het dan toch over gefrustreerd hebben.
no offense
pfffft, Ben je dom ofzo of doe je gewoon maar zo omdat jezelf stoer vind als je discriminerende opmerkingen maakt over vreemdelingen ? Geert de wilders wil een oorlog tegen het Oosten dit is geen vrije meningsuiting...
Hier zie je gevaarlijk en slecht moslims zijn
http://www.youtube.com/watch?v=r7FnHWfUQWA

Uit het niets zijn er opeens vollenbak Turken op deze forum verschenen. Hey you guys, vanwaar komen jullie eigenlijk ?
---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------
Er zijn maar 1000 onschuldigen onder 'jullie'( refereert naar amerika, europa, of whatever).
'ok'![]()