Fitness Seller

Nieuws 'Wij zijn Israel'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja en zo'n plaatje kan je bij heel veel volkeren plaatsen. Zo gaat dat he, wet van de sterkste en zo. En in dit geval aangemoedigd en grotendeels goedgekeurd door de internationale gemeenschap.

Ik vind het wel zielig dat zo'n schijterd durft te zeggen, dat hij oorlog wil voeren tegen het Oosten . Ik durf wedden dat hij zal blijven zitten in zijn safehouse.

Hier een antwoord van Erdogan(president Turkije) aan Slam Shimon http://www.youtube.com/watch?v=OrbQsHkVQ_4

With English Translation

Fair Use Policy, Source: World Economic Forum

The Turkish prime minister, Mr. Erdogan, stormed out of a heated debate at the World Economic Forum in Davos after slamming the position of Israeli President, Mr. Shimon Peres, over Israel's offensive in the Gaza Strip.

Recep Tayyip Erdogan walked out of the televised debate on Thursday, after the moderator refused to allow him to rebut the Israeli president's justification about the war that left about 1,300 Gazans dead.

Before storming out, Erdogan told Shimon Peres, the Israeli president: "You are killing people."
Peres told Erdogan during the heated panel discussion that he would have acted in the same manner if rockets had been falling on Istanbul.
Moderator David Ignatius, a Washington Post columnist, then told Erdogan that he had "only a minute" to respond to a lengthy monologe by Pires.
Erdogan said: "I find it very sad that people applaud what you said. There have been many people killed. And I think that it is very wrong and it is not humanitarian."
Ignatius twice attempted to finish the debate, saying, "We really do need to get people to dinner."
Erdogan then said: "Thank you very much. Thank you very much. Thank you very much. I don't think I will come back to Davos after this."

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het wel zielig dat zo'n schijterd durft te zeggen, dat hij oorlog wil voeren tegen het Oosten . Ik durf wedden dat hij zal blijven zitten in zijn safehouse.

"

Het is uiterst stuitend dat de heer Wilders in een safehouse moet zitten terwijl hij juist de vrijheid van meningsuiting vol benut. Een fundamenteel recht hoort niet ingebonden te worden door mensen met andere culturen dan de Nederlandse. Zolang Wilders in een safehouse zit(moet zitten), heeft hij gelijk over de duistere kant van de Islam. Zo simpel is dat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo'n beetje iedereen kent de 'duistere kant van de Islam' HardcoreNL, je maakt vermoedelijk zonder dat je het door hebt gebruik van een stropop.

Het is uiterst stuitend dat de heer Wilders in een safehouse moet zitten terwijl hij juist de vrijheid van meningsuiting vol benut. Een fundamenteel recht hoort niet ingebonden te worden door mensen met andere culturen dan de Nederlandse. Zolang Wilders in een safehouse zit(moet zitten), heeft hij gelijk over de duistere kant van de Islam. Zo simpel is dat.

pfffft, Ben je dom ofzo of doe je gewoon maar zo omdat jezelf stoer vind als je discriminerende opmerkingen maakt over vreemdelingen ? Geert de wilders wil een oorlog tegen het Oosten dit is geen vrije meningsuiting...

Hier zie je gevaarlijk en slecht moslims zijn ;)
http://www.youtube.com/watch?v=r7FnHWfUQWA

Eerst zagen hoe slecht dat moslims zijn ,en nu krijg ik geen antwoord als ik feedback geef...funny pp

• Topic Starter Topic Starter
Je denkt dat een forum een chatkanaal is of zo? Reacties kunnen soms wel even duren op een forum of dacht je dat iedereen hier eerst ging wachten tot Sezer0sezer zijn mening heeft verkondigd om dan te reageren?

Je denkt dat een forum een chatkanaal is of zo? Reacties kunnen soms wel even duren op een forum of dacht je dat iedereen hier eerst ging wachten tot Sezer0sezer zijn mening heeft verkondigd om dan te reageren?

Gefrustreerd jongen?
En het is zeker niet mijn mening, Het zijn de feiten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Uit het niets zijn er opeens vollenbak Turken op deze forum verschenen. Hey you guys, vanwaar komen jullie eigenlijk ? :D

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

pfffft, Ben je dom ofzo of doe je gewoon maar zo omdat jezelf stoer vind als je discriminerende opmerkingen maakt over vreemdelingen ? Geert de wilders wil een oorlog tegen het Oosten dit is geen vrije meningsuiting...

Hier zie je gevaarlijk en slecht moslims zijn ;)
http://www.youtube.com/watch?v=r7FnHWfUQWA

Er zijn maar 1000 onschuldigen onder 'jullie'( refereert naar amerika, europa, of whatever).

'ok' :rolleyes:

Uit het niets zijn er opeens vollenbak Turken op deze forum verschenen. Hey you guys, vanwaar komen jullie eigenlijk ? :D

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Er zijn maar 1000 onschuldigen onder 'jullie'( refereert naar amerika, europa, of whatever).

'ok' :rolleyes:

Punt van deze post is eigenlijk, Ze bekretiseren moslims omdat er een aantal (zogezegde moslims) iets opblazen en het wereld laten lijden.
Maar als je het verleden bestudeert of naar het nieuws kijkt zal je zien dat de moslims nog altijd onderdrukt worden, Iraq door amerika, england;
palistina door israel, etc...
Niet alleen moslims maar ook andere worden onderdrukt kijk maar naar amerika(Indianen leven in reservaten als dieren)...
Kijk maar naar afrika; Congo voor wat rubber zijn er duizenden afrikanen geslacht... Ze wouden beschaving brengen naar Afrika maar waren alleen opzoek naar geld en macht. Wat zeggen ze nu over Iraq "er was geen democratie" En ik moe geloven dat ze nu een happy life lijden.Etc...
In elk volk zijn er rotte appels en ze wijzen maar 1 bevolkingsgroep toe...
Als we deze dingen bestuderen zie ik hier maar 1 onderdrukker...

Take a lesson in life en ga studeren.

Take a lesson in life en ga studeren.

Dus jij denkt dat je het leven kent als je studeert?
Grappig man, dan word jij zeker een professor als je 20 jaar studeert.
Het leven ga je niet leren uit boeken.
Dat leer je door te leven en te laten leven.;)

Als je nog steeds van mening bent dat je uit boeken het leven gaat leren. Dan heb jij nog heel veel te leren 22 jarige gozer.:p
Maar boeken lezen blijven leuk.

t*ring, wat een geraaskal hier. Ben het er mee eens dat je 'het leven' niet uit boeken kan leren maar ik denk dat het jullie niet zou misstaan toch af en toe iets te lezen, dergelijk intens slappe gelul hebben we hier al een tijdje niet gehad. Amerikkka is slegttt11!!! en Moeslims zieelluuggg!!11. Stelletje spasten.

Denk om je hart, Klaas.

Als er 1 land is dat smerig is en oorlog aan het uitlokken zijn is het Israel wel! Wat bezielen ze om Iran aan te willen vallen, dat land doet ja niets verkeerd. Atoomenergie maken ze, is dat verboden dan? bang dat ze atoombommen willen maken? Is dat verboden dan? Oja Israel mag die bommen wel hebben!! HYPOHKRIET noem ik dat Iran wil zich alleen kunnen verdedigen, maar dat mag zeker niet!

Stelletje gestoorden die Israeliers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven