AndroidHealthClinic

Nieuws Wilders : ‘Jeruzalem zit ons allemaal in de genen. Israël zit in ieder van ons.’

Ik snap niet zozeer waarom iedereen meneer wilders zo slecht vind. Hij is tegen Islamitisch extremisme! dat is toch alleen goed?

Nee dat is niet per definitie alleen goed. En daarbij is dat natuurlijk het halve verhaal. Die verkapte zionist is zelf een extremist. Fight fire with fire of zo? Als zo'n vent begint te bleren dat Jeruzalem (nota bene) ons in de genen zit, hoop ik toch dat iedereen weet hoe laat het is. Die vent is knettergek, om te citeren.

Anyway ik vind het een top prestatie van Wilders om zoveel internationale aandacht te krijgen.

Swaffel de Taj Mahal en je krijgt ook veel aandacht. Wilders schijt gewoon op een grote hoop.

Waar denk je dat Wilders zijn geld vandaan haalt?

Exact.

Loop eens in het financiele centrum New York rond, de hele diplomatie van de US administration omtrend het beleid in het Midden-Oosten, wordt duidelijk als je nauwe oplettendheid hebt voor de neuzen op menig gezicht daar.

Verder heb ik niets tegen die lui, maar rijkdom doet fantsoens normen omtrend menselijke verbondenheid verderven.

Het zou het Joodse volk sieren als ze zogenoemde verkozenheid en verhevenheid wat minder zichtbaar zouden laten zegevieren. Het is een v/d reden waarom een gestoord verschijnsel als Adolf het volk achter zich kreeg.

Terug
Naar boven