MuscleMeat

Nieuws 'Wij zijn Israel'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit voer je serieus, zonder te trollen aan in deze discussie? Oh mijn god, wat lopen er veel idioten rond in Nederland zeg en als dit serieus is, dan ben jij er één van.

Wat had je dan verwacht van iemand van 32 die zichzelf playboy noemt.

Dit voer je serieus, zonder te trollen aan in deze discussie? Oh mijn god, wat lopen er veel idioten rond in Nederland zeg en als dit serieus is, dan ben jij er één van.

Ik vind het erg triest van je dat je niet inhoudelijk met mij de feiten bespreekt maar er om heen draait met het argument dat ik mijn bericht slecht heb geschreven.

Ik zal het nogmaals voor je herhalen:

Israel kwam Palestina binnen en vroeg de palestijnen hun ' Israel ' te verlaten. Een land waar palestijnen al jaren in leven.( kijk maar even in je geschiedenis boek )

Dan nogmaals mijn vraag:
Wat zou jij doen als een ander land je zomaar binnen valt in een land waar jij leeft/bent opgegroeid?

Knokken dit doet doen de palestijnen ook. Jammer dat ze door Isreal en
America worden afgebeeld als terroristen. Ik zie ze als vrijheidvechters....

Ik ga niet inhoudelijk in op mensen die op mij overkomen als idioot, sorry

Overigens heb je een quote gegeven die helemaal niet op jouw post sloeg, maargoed. Plus ik heb niets over je inhoud gezegd en toch voer je een betoog voor je inhoud. Ik vond je taalgebruik dusdanig triest dat ik je eerste post uberhaupt niet goed gelezen heb.

Overigens heb je een quote gegeven die helemaal niet op jouw post sloeg, maargoed. Plus ik heb niets over je inhoud gezegd en toch voer je een betoog voor je inhoud. Ik vond je taalgebruik dusdanig triest dat ik je eerste post uberhaupt niet goed gelezen heb.

mijn excuses daarvoor. Maar als je ooit nog van plan ben om te reageren op mijn quote zeg het dan effe ;)

De Nederlandse grens ligt bij België en Duitsland.

Al moet ik wel zeggen dat ik veel liever met natuurlijke sympathie de charme en romantiek van Israël opsnuif dan het zand en de absentie van civilisatie van het Arabische landschap.

Chanuka bevalt me overigens meer dan Kerst.

De illuminatie is aan het wachten op de komst van de antichrist :angstig:

De Nederlandse grens ligt bij België en Duitsland.

Al moet ik wel zeggen dat ik veel liever met natuurlijke sympathie de charme en romantiek van Israël opsnuif dan het zand en de absentie van civilisatie van het Arabische landschap.

Chanuka bevalt me overigens meer dan Kerst.

Interessante, doordachte kijk.

ziva.jpg

Lekker toch :verneder:

Wilders is een spion van de havikken. Met een missie ook.
Hij is geen democraat die het geloof niet onderscheid met de politiek.
Dat is helemaal geen democraat, maar een israelische uitlaat.

als een van de 2partijen ooit mocht winnen,dan hoop ik dat het palestina is.
ik heb overigens een joods meisje op school dat pro-israel is,geweldig wat voor uitspraken zei af en toe heeft,lijkt soms wel alsof joden niet anders doen dan bang zijn uitgeroeid te worden als je haar hoort.

als een van de 2partijen ooit mocht winnen,dan hoop ik dat het palestina is.
ik heb overigens een joods meisje op school dat pro-israel is,geweldig wat voor uitspraken zei af en toe heeft,lijkt soms wel alsof joden niet anders doen dan bang zijn uitgeroeid te worden als je haar hoort.

Ze zijn enorm losgeslagen daar.
Grootste angsthazen op de wereld. Ze zijn bang van een volk die met stenen gooit en af en toe een russischevuurpijl afsteekt, want ze willen hun ingepikt land terug.
En dat tegen F-16's, tanks, clusterbommen en fosforbommen.
Ben tegen het uitroeien van een ras, maar voor het uitroeien van bepaalde losgeslagen israelische maniacs(die zich meer vinden dan een ander wat ze ook uitstralen) weer niet.
En dan een hulpboot beschieten???? Krankzinnige mensen, erger heb je ze niet op de aarde.

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:48 ----------

De enige israelische die ik wel een beurt zou willen geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prettig altijd, zo'n plaatje zonder uitleg erbij, goed voor de discussie, doe zo voort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven