AndroidHealthClinic

Wilders: PVV pleit voor lokhomo's tegen agressie

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
(Novum) - Om het geweld van allochtonen tegen homo's een halt toe te roepen, moet de politie undercoveragenten inzetten die zich voordoen als homocoïtusuelen. Daarvoor pleit de Partij voor de Vrijheid (PVV) vrijdag. De PVV wil dat 'absolute topprioriteit' wordt gegeven aan de bestrijding van het discriminerende geweld en heeft daarover Kamervragen gesteld.
De PVV reageert op een bericht vrijdag in De Telegraaf. Daarin wordt gesteld dat allochtone jongeren, voornamelijk Marokkanen, in Amsterdam ontmoetingsplaatsen van homo's afstruinen om de mannen te beroven. Parken zijn een doelwit, maar de homo's worden ook opgewacht bij homokroegen in de stad, schrijft de krant.

Omdat de mannen uit schaamte vaak geen aangifte zouden durven doen, pleit de PVV ervoor het voor de slachtoffers makkelijker te maken om anoniem aangifte te doen. De partij van fractieleider Geert Wilders wil weten of er cijfers zijn te geven die een beeld schetsen van de ontwikkeling van geweld tegen homo's.

Trouw, Laatste nieuws (Novum/ANP)| novum_laatstenieuws - PVV pleit voor lokhomo's tegen agressie

:roflol: ondenkbaar dat het uitgevoerd wordt, maar wel grappig voorstel :D

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Wilders vooral zo geschokt is over homohaat omdat het veroorzaakt wordt door islamisering, maar niettemin vind ik het een prima idee. Denk alleen niet dat je veel kan beginnen tegen wat scheldende jongeren, want ik neem aan dat de agenten niet zover gaan eerst een paar baantjes te trekken in de vijver, laat staan eerst wat klappen incasseren, voor ze tot arestatie overgaan.

sjonge jonge jonge. dit na de lok-auto's en lok-huizen nu de lok-homo's.
alleen is dit wel erg ver gezocht :roflol: en als er dan iemand word gepakt worden ze vrijgesproken omdat ze het zelf uitgelokt hebben:roflol:

Wie valt het ook op dat Wilders als behoorlijk rechtse politicus een v/d enige is, die homo's zo in bescherming neemt? Alle rechtse regimes, regeringen en leiders van heden en verleden waren nou niet bepaald zachtzinnig met gays.

• Topic Starter Topic Starter
Wie valt het ook op dat Wilders als behoorlijk rechtse politicus een v/d enige is, die homo's zo in bescherming neemt? Alle rechtse regimes, regeringen en leiders van heden en verleden waren nou niet bepaald zachtzinnig met gays.
Ik denk zoals Shutterspeed zegt, vanwege de Islam.

Ik denk ook niet dat hij gays écht wilt steunen, maar wat hij doet leverd hem wel stemmen van die kant op. Extreem rechts in Vlaanderen doet het ook: langs de ene zijde roepen ze moord en brand als homo's lastig worden gevallen door allochtonen, aan de andere kant zijn ze radicaal tegen homo's en al hun rechten. Maar dat hoort bij populisme: zolang je maar op het volk kan inspelen...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Wilders vooral zo geschokt is over homohaat omdat het veroorzaakt wordt door islamisering, maar niettemin vind ik het een prima idee. Denk alleen niet dat je veel kan beginnen tegen wat scheldende jongeren, want ik neem aan dat de agenten niet zover gaan eerst een paar baantjes te trekken in de vijver, laat staan eerst wat klappen incasseren, voor ze tot arestatie overgaan.

:roflol:

Goed idee, why not? Alleen lijkt het in de artikel zo dat ze zich fixeren op de allochtonen.

Ok, als we dan ook lokallochtonen inzetten bij sollicitatiegesprekken om vervolgens de discriminerende werkgevers in de benen te schieten!

Dit kan ook tijdelijk zijn hé. Als het maar de probleem oplost.
Maar het is niet de bedoeling dat Nederland een gestapo maatschappij wordt, met camera's hier en lokkers daar.

Ah jij denkt dat het de PVV om de homo's gaat en niet om de allochtonen. Als ik een bericht lees over de PVV gaat het in 95% van de gevallen over allochtonen en hun gedrag. In het bijzonder dan de islamisering. Daar is de media overigens niet schuldig aan, de site van de PVV laat een zelfde beeld zien. De columns van die nep Mozart eveneens.

• Topic Starter Topic Starter
Ah jij denkt dat het de PVV om de homo's gaat en niet om de allochtonen. Als ik een bericht lees over de PVV gaat het in 95% van de gevallen over allochtonen en hun gedrag. In het bijzonder dan de islamisering. Daar is de media overigens niet schuldig aan, de site van de PVV laat een zelfde beeld zien. De columns van die nep Mozart eveneens.
Daar staat de PVV inderdaad om bekend maar ik denk dat het meer rond de 60% ligt.

Geert heeft wel degelijk ook andere (goede) standpunten alleen komen die weinig in het nieuws.

Terug
Naar boven