MuscleMeat

Allochtonen sleuren homo van catwalk in Amsterdam

Een dergelijk proces duurt jammer maar helaas nog jaaaaaren, als het al volmaakt wordt.

Waar mensen in NL gewoon op hopen zijn de volgende krantenkoppen in volgorde.

'Marokkaanse jongeren keuren herhaald geweld leeftijdgenoten sterk af'
'Onduidelijkheid in Marokkaanse gemeenschap, twee groepen tegenover elkaar'
'Problematiek lijkt zich in te kapselen, radraaiers staan alleen en zoeken toenadering'
'Eigen gemeenschappen blijken aloude integratieproblematiek zelf prima op te kunnen lossen'
'75% van de NL'ers zegt het verblijf van 'buitenlanders' prima te vinden'
'Nederlanders en Medelanders lijken elkaar eindelijk te snappen'

*wordt chagerijnig wakker door een rinkelend geluid....k*t marokkaan;)*

Dat zal nooit gebeuren, 2 of meer culturen past niet in 1 samenleving.

Als het al zou gebeuren gaat het nog een tijd duren, 10-20 jaar misschien.

Dan is hij er nog goed vanaf gekomen? Hij is vermoord door de Duitsers tijdens de Tweedewereldoorlog in opdracht van Adolf Hitler. Er zijn absoluut veel meer oorlogsmisdaden dan alleen de slachtoffers tijdens de holocaust. Tuurlijk is oorlog een slacht en moord partij aan alle betrokken kanten, maar was er dan een andere makkelijkere manier om het te stoppen? Om Adolf Hitler te stoppen?

Mijn Opa is een van de strijdkrachten die het Poolse leger inging om Hitlers praktijken te stoppen, ik ben er trots op dat hij soldaten die voor Hitler moesten vechten heeft vermoord, ik ben er trots op dat hij deze moed heeft kunnen verzamelen. Hij heeft Zuid Nederland bevrijd, en daar ben ik pas echt trots op. En dat noem ik overwinnen.
Nogmaals, heb je enig bewijs dat dit uit opdracht van Hitler gebeurde of is dat slechts iets dat je vermoed? Mensen als jij zijn een gevaar voor de samenleving doordat ze de schuld van zaken bij personen neerlegeen die er geheel buiten staan.

Hitler stoppen was niet eens noodzakelijk geweest, de geallieerden hebben zelf Duitsland de oorlog verklaard en voor zover ik me kan herinneren was de Duitse staat de enige die er iets aan heeft gedaan om dit conflict te proberen op te lossen.

Denk je werkelijk zelf dat Hitler het uiterste gezag had? Zelf in Nederland had hij amper iets te zeggen. De persoon welke hij wou als leider van ons land verkoos om de Nederlandse bank op zich te nemen en wees Hitler zijn verzoek gaandeweg af.

Dat zal nooit gebeuren, 2 of meer culturen past niet in 1 samenleving.
wanneer je zo asociaal blijft denken, niet nee!

wanneer mensen eens wat vredelievender naar elkaar zouden zijn en zelf eens beginnen om het goede voorbeeld te geven.........

...........maar misschien is dat laatste wel teveel gevraagd!
:o:(

wanneer mensen eens wat vredelievender naar elkaar zouden zijn en zelf eens beginnen om het goede voorbeeld te geven.........

hoe is het weer in Curaçao ??:p

Nogmaals, heb je enig bewijs dat dit uit opdracht van Hitler gebeurde of is dat slechts iets dat je vermoed? Mensen als jij zijn een gevaar voor de samenleving doordat ze de schuld van zaken bij personen neerlegeen die er geheel buiten staan.

Hitler stoppen was niet eens noodzakelijk geweest, de geallieerden hebben zelf Duitsland de oorlog verklaard en voor zover ik me kan herinneren was de Duitse staat de enige die er iets aan heeft gedaan om dit conflict te proberen op te lossen.

Denk je werkelijk zelf dat Hitler het uiterste gezag had? Zelf in Nederland had hij amper iets te zeggen. De persoon welke hij wou als leider van ons land verkoos om de Nederlandse bank op zich te nemen en wees Hitler zijn verzoek gaandeweg af.

Je hebt helemaal gelijk! Hitler was een soort moeder Theresa en de Duitse staat was helemaal niet oorlogzuchtig. Alles is gebeurt omdat andere landen niets aan het 'conflict' wilden doen.........

Een dergelijk proces duurt jammer maar helaas nog jaaaaaren, als het al volmaakt wordt.

Waar mensen in NL gewoon op hopen zijn de volgende krantenkoppen in volgorde.

'Marokkaanse jongeren keuren herhaald geweld leeftijdgenoten sterk af'
'Onduidelijkheid in Marokkaanse gemeenschap, twee groepen tegenover elkaar'
'Problematiek lijkt zich in te kapselen, radraaiers staan alleen en zoeken toenadering'
'Eigen gemeenschappen blijken aloude integratieproblematiek zelf prima op te kunnen lossen'
'75% van de NL'ers zegt het verblijf van 'buitenlanders' prima te vinden'
'Nederlanders en Medelanders lijken elkaar eindelijk te snappen'

*wordt chagerijnig wakker door een rinkelend geluid....k*t marokkaan;)*

Machtige lijder geert wilders neemt maandag eerste stappen om straattuig het land uit te zetten.

:D

Hij is in 1943 in een concentratiekamp Majdanek vermoord/vergast. Dat kamp stond onder leding van ss-er Odilo Globocnik, hij was een bestuurslid van Hitlers NSDAP. Of iemand echt een Telegram heeft gekregen van Hitler zelf met erin van die en die moet worden gedood weet ik niet. hij is gedood toen Hitler aan de macht was, is vergast in een concentratiekamp die als doelgroep heeft Joden, homo's gehandicapten te vermoorden omdat zij niet aan Hitlers Ideaal voldeden.

Ik een gevaar voor de samenleving :roflol:

Laatst bewerkt:

Jij ziet homofilie als een ziekte dat uitgeroeit moet worden etc etc. dus ga niet over vredelievendheid praten want als er iemand asociaal denkt dan ben jij dat.

Hij is in 1943 in een concentratiekamp Majdanek vermoord/vergast. Dat kamp stond onder leding van ss-er Odilo Globocnik, hij was een bestuurslid van Hitlers NSDAP. Of iemand echt een Telegram heeft gekregen van Hitler zelf met erin van die en die moet worden gedood weet ik niet. hij is gedood toen Hitler aan de macht was, is vergast in een concentratiekamp die als doelgroep heeft Joden, homo's gehandicapten te vermoorden omdat zij niet aan Hitlers Ideaal voldeden.

Heb je bewijs dat hij op een dergelijke manier is omgekomen of zijn het slechts veronderstellingen?

Vraag is even ter verduidelijking omdat bijvoorbeeld het Auschwitz bestuur zelf heeft toegegeven de gaskamer te hebben gebouwd na de oorlog omdat het aan het einde van de oorlog zou zijn verbouwd tot schuilkelder.

Ik denk dat hij nooit geschiedenis heeft gehad op school.

Terug
Naar boven