MuscleMeat

Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen

MuscleBear

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Uitgegeven: 29 mei 2007 16:41

DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.

Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.

De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.

(c) ANP

Wilders :bow:

Heb altijd van die man gehouden :heart:

Een debiel idee, het is idioot om zoveel geweld te gebruiken als problemen ook anders kunnen worden opgelost, denk aan waterkanonnen etc.

En dan ook nog eens het risico dat er onschuldige mensen geraakt kunnen worden.

Wilders is echt een randdebiel. :eyes:

Ben het er ook mee oneens. Vind het te ver gaan om met scherp te schieten. Hooguit rubbere kogels. Maar zelfs dat moet uitzonderlijk toegepast worden.

rubberen kogels, en dat doet al verschrikkelijk veel pijn...

met wat traangas en een koude douche zullen ze ook wel uiteen gaan zeker...

anderzijds vind ik ook wel dat ze die mannen die de auto's in frankrijk in brand steken op die auto zouden moeten vastbinden...

Met scherp schieten is natuurlijk van de zotte. We zitten hier niet in Zuid-Amerika. Er zijn voldoende mogelijkheden om grote groepen mensen uit elkaar te drijven en in het uiterste geval kunnen misschien rubber kogels of bean bags worden gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Een debiel idee, het is idioot om zoveel geweld te gebruiken als problemen ook anders kunnen worden opgelost, denk aan waterkanonnen etc.

En dan ook nog eens het risico dat er onschuldige mensen geraakt kunnen worden.

Wilders is echt een randdebiel. :eyes:

Helemaal met je eens.
Die wilders is echt van de pot gerukt.
Beetje oostblok praktijken hier invoeren
Bij voorkeur in de benen,..maar als het in het hoofd is dan mag het dus ook. :rolleyes:

Echt een kankerdebiel die wilders, wat een idioot plan ongelooflijk:mad: .

Ik ben benieuwd hoeveel steun hij nog heeft als een paar onschuldige medestanders "per ongeluk" worden neergeknald door een gefrustreerde politie agent.

Niet serieus te nemen

Haha dat er nog mensen zijn die hem serieus nemen
zelfs al zou die excuus voor een mens 30 zetels dan zou ik hem nog niet serieus nemen

Ik dacht dat deze iedeen al 100 jaar niet meer bestaan?

Wilders wil blijkbaar een tweede Verenigde Staten maken van Nederland? Ik denk niet dat dat zal helpen om rust te brengen in rellen, denk eerder het omgekeerde.

Waterkanon is altijd wel goed, traangas idem.

Ik snap die wilders stemmers ook niet.
Dit is niet zijn eerste foute uitspraak. :rolleyes:

Haha met scherp schieten . de gemiddelde agent heeft vaak net genoeg skills om een stilstaand object te raken laat staan dat ze op de benen moeten gaan knallen van willekeurige relschoppers.
Ben het regelmatig met wilders eens maar hier slaat ie toch de plank mis.
Dergelijke acties zouden de haat jegens de politie alleen maar vergroten en het gedrag van de relschoppers enkel verergeren.

Mensen die niks met rellen te maken hebben zullen niet midden in de rellende massa gaan staan. Die mensen gaan zo snel mogelijk weg, heb er geen probleem mee dat die mensen die een beetje de boel lopen slopen beschoten mogen worden, denken ze wel twee keer na

Ja todat jij een kogel in je lijf krijgt, of je familie of een van je vrienden....

Terug
Naar boven