- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hoeveelheid fouten in de taal / zinsconstructies / werkwoordsvervoegingen in het youtube filmpje dat Supdradynn gepost heeft vind ik op de één of andere manier heel erg typerend.
Als dat geen teloorgang is van de Nederlandse cultuur waar de PVV zo tegen vecht!

Ik heb hem niet gemaakt, maar vond hem wel typerend met hoe mensen erover denken, en hij heeft gelijk.
En is iemand die spelfouten maakt minder (hoe bedoel je demoniseren)
Net als islamieten niet minder zijn, maar wel gevaarlijk.
+1dit keer gaat wilders toch wel heel ver. Het loslaten van dit soort complottheorieën op zelfs een spel als voetbal, gaat mij vele stappen te ver... Onvoorstelbaar dat mensen stemmen op zo'n idioot imo.
je bedoelt gemanipuleerde media? volgens mij kan jij je niet in iets verdiepen. je neemt klakkeloos aan wat er op de tv komt zonder zelf ook maar na te denken of andere bronnen te zoeken.
precies het antwoord dat ik verwachtte.Dit moet gewoon gemaakt zijn door een linkse rakker die PVV aanhangers belachelijk wil maken. Kan me niet voorstellen dat dit echt is.

Ik heb hem niet gemaakt, maar vond hem wel typerend met hoe mensen erover denken, en hij heeft gelijk.

!!