MuscleMeat

Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen

Met scherp is overdreven, maar rubber kogels,traangas en in het algemeen harder optreden mag zeker gebeuren!

Met scherp schieten zegt ie. Waarom niet meteen wat napalm op de rellende meute laten neerdalen? Wel met een duidelijke waarschuwing vooraf natuurlijk en bij voorkeur op de benen van de relschoppers.

Haha met scherp schieten . de gemiddelde agent heeft vaak net genoeg skills om een stilstaand object te raken laat staan dat ze op de benen moeten gaan knallen van willekeurige relschoppers.
.

valt wel mee hoor, ze zijn nu alvast aan het oefenen voor als het voorstel van wilders wordt goedgekeurd;

daarmee zal het probleem snel opgelost zijn :D

Laatst bewerkt:
Hahaha, dit is wel een van de slechtste ideeën van hem tot nu toe. Als dat echt zou worden toegestaan gaat dat natuurlijk geheid mis. Zelfs de meeste dictaturen passen dit niet toe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Let's get the party started!

• Topic Starter Topic Starter
De rolstoelen zullen goed verkocht gaan worden. :D

kijk en zo zorg je dan toch weer voor extra werkgelegenheid en inkomsten

i love wilders

• Topic Starter Topic Starter
Tsja, de ene zijn dood is de ander zijn brood..

I hate Wilders..

Wilders eerder "Ik wil niet overspoeld worden door Middeleeuwse praktijken in onze samenleving"

:roflol: :roflol: :roflol:

Hij moet eens gaan kijken in Pakistan, Iran, Jemen of Somalie. Of is hij bang om daar zelf met scherp beschoten te worden? Wees een vent Geert en vergezel het kabinet op hun trip in het Midden-Oosten.

Die waterstofperoxide heeft zijn hersens aangetast. Partij voor de vrijheid? Eerder een dictator die een totalitaire staat wil oprichten.

met scherp schieten is natuurlijk overdreven maar iemand die met een doek over z'n gezicht rel schopt mag best wat rubberkogels op z'n bast krijgen :thumbup:

meeste mensen snappen hier dus geloof ik echt niet de achterliggende gedachte van die blonde kanarie. Het is gewoon uitlokken en eens kijken wie er nu voor hem is, tegen hem is, neutraal is, gewoon even kijken hoe de regering nu omgaat als een van zijn kamerleden met iets aan komt zetten wat ze zelf in zuid-korea nog niet doen.

hij neemt het hele vrijheidsprincipe van nederland even door de zeik door dit te beweren. pure provocatie en eens kijken hoe het ermee staat en met zijn populariteit

al zou ik het persoonlijk niet erg vinden om op zulke fl**kers met flink wat rubberkogels te knallen. maar afschieten? dan maar in en hoogoven duwen, levert nog brandstof op ook :P

Als je op deze manier moet scoren spoor je gewoon niet. Volgende stap een ster voor bepaalde groepen zodat we ze beter kunnen herkennen?

Achjee Eric, gaan we weer terug naar die tijd?

Als Wilders had gezegd scherp met rubber kogels of andere niet direct fatale wapens schieten had ik t er zeer mee eens geweest.

Hij zegt met scherp, dat is nou juist het probleem. Met rubber kogels of met niet fatale wapens zou nog enigzins te rechtvaardigen zijn en bij zwaar gerel gewoon rechtvaardig. Met scherp schieten doet gewoon denken aan het onderdrukken van rellen onder zeer totalitaire regimes. Wilders zorgt er zelf voor dat vergelijkingen worden gemaakt met niet al te frisse regimes.

De man wil ook de vrijheid van meningsuiting beperken o.a. en nu de FNV uit de SER gooien. Dat zijn gewoon dictatoriale trekjes.

De man wil ook de vrijheid van meningsuiting beperken o.a. en nu de FNV uit de SER gooien. Dat zijn gewoon dictatoriale trekjes.

Kijk he Eric, ik mag dan wel van sommige vaak veroordeeld worden om dit soort denkbeelden van politici met 'het handje' te associeren. Maar uiteindelijk kan hij z'n ware politieke ziel nog niet openbaren anders stort z'n fractie naar 0 zetels.

Je moet extreemrechtse denkbeelden langzaam opschroeven al naar gelange je macht stijgt. Michel Smit bijvoorbeeld van Nieuw Rechts liet zich omringen door kaalkopjes en dat is het snel afgelopen. Die heeft zichzelf onschadelijk gemaakt. Maar stel dat Wilders bij de volgende verkiezingen 15 zetels krijgt, zal hij z'n afknijpende standpunten nog harder aanschroeven. Mocht hij in theorie gaan regeren, hebben we gewoon een dictatuur hier. Punt
Daar kan ik potientieel maar 1 ding over zeggen...

Aber das weisse wir allemal.

Voor zover ik weet schieten Poetin en Castro ook niet op hun bevolking, hoogstends stokslagen. Leiders die dat wel doen zijn Ahmadinejad, Kim II van Noord-Korea, en de leiders van Centraal-Afrika. Toast! zou ik zeggen. :rolleyes:

Terug
Naar boven