XXL Nutrition

Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen

DontDoDrugsActionMan01.jpg

Rubberen kogels is voldoende, als je er tussen zit heb je pech gehad, moet je er maar niet tussen gaan staan. Als ik naar een voetbalwedstrijd ga neem ik zo een risico in koop om in zo een situatie terecht te komen door een stel debielen.

Of de honden erop af laten, dat helpt ook ;) . Is toch raar dat het altijd weer raak is in Nederland, in ons buurland Duitsland is het altijd rustig hoe zou dat komen "zero tolerance beleid", jij begint te flippen, krijg je flink klappen ;) .

Kijk he Eric, ik mag dan wel van sommige vaak veroordeeld worden om dit soort denkbeelden van politici met 'het handje' te associeren. Maar uiteindelijk kan hij z'n ware politieke ziel nog niet openbaren anders stort z'n fractie naar 0 zetels.

Je moet extreemrechtse denkbeelden langzaam opschroeven al naar gelange je macht stijgt. Michel Smit bijvoorbeeld van Nieuw Rechts liet zich omringen door kaalkopjes en dat is het snel afgelopen. Die heeft zichzelf onschadelijk gemaakt. Maar stel dat Wilders bij de volgende verkiezingen 15 zetels krijgt, zal hij z'n afknijpende standpunten nog harder aanschroeven. Mocht hij in theorie gaan regeren, hebben we gewoon een dictatuur hier. Punt
Daar kan ik potientieel maar 1 ding over zeggen...

Aber das weisse wir allemal.

Voor zover ik weet schieten Poetin en Castro ook niet op hun bevolking, hoogstends stokslagen. Leiders die dat wel doen zijn Ahmadinejad, Kim II van Noord-Korea, en de leiders van Centraal-Afrika. Toast! zou ik zeggen. :rolleyes:

Ik heb niet de hele topic doorgelezen, maar ookal zou wilders 50 zetels halen.
Dan nog zou er geen enkele partij bereid zijn om met hem samen te regeren, zelfs vvd wil niks van hem weten.

Is toch raar dat het altijd weer raak is in Nederland, in ons buurland Duitsland is het altijd rustig hoe zou dat komen "zero tolerance beleid", jij begint te flippen, krijg je flink klappen ;) .

Nee hoor, daar gebeurt niks hoor in Duitsland.

Krawalle nach Fu*ballspiel FC St. Pauli - Dynamo Dresden
Sa Mai 26, 2007 12:33 MESZ27

Hamburg (Reuters) - In Hamburg ist es am Freitagabend nach dem Fu*ball-Regionalligaspiel FC St. Pauli gegen Dynamo Dresden zu gewalttätigen Ausschreitungen gekommen.

In der Nähe des Millerntorstadions hätten St-Pauli-Fans Flaschen auf Polizisten geworfen, woraufhin Wasserwerfer eingesetzt wurden, sagte Polizeisprecher Andreas Schöpflin. Die randalierenden Fans hätten sich dann in ein Wohngebiet zurückgezogen und Barrikaden errichtet. Als die Polizei kurz darauf einen Bahnhofsvorplatz räumen lie*, sei es auch zu Zusammenstö*en mit Dresdner Anhängern gekommen. Angaben über Festnahmen oder Verletzte gab es zunächst nicht.

Zuvor hatte FC St. Pauli durch ein 2:2 gegen Dresden den Aufstieg in die Zweite Bundesliga perfekt gemacht. Die Sachsen haben nun nur noch theoretische Chancen auf den Aufstieg.

In Duitsland is het vaker raak dan in Nederland, zo idyllisch is Duitsland niet.

Schieten met scherp. Wie niet luisteren wilt moet maar voelen!
Als je dan toch stoer denkt te doen met je hersenlooze rel plannen dan mag je heus wel een keer een keaugel ontvangen in je been.

Goed plan wilders.

Keaugel? :scratch: Ah GS-taal, daar mogen ze van mij ook met scherp op schieten. Taalverloedering.

:roflol: Heb je eigenlijk wel gelijk in van die verloedering.

Ik durf te wedden dat er van Geert z'n fractie een aantal hun ideeen hebben gefundeerd op een cocaine high.

Zijn overigens een aantal andere politici die ik ervan verdenk hun denkbeelden ergens vandaan te hebben. Zoewel bij links als bij rechts, zijn maar kleine details, maar zeker te detecteren.

Beter de coke in ideeen van Wilders dan de Lyserginezuur gedachten van Groenlinks.

Een keer zijn de hooligans van Marokkaanse afkomst en er moet meteen met scherp geschoten worden...

ben het met hem eens. als het echt uit de hand loopt dan mogen ze gewoon gaan schieten. natuurlijk met rubberen kogels,niet met echte dan want dat is wel een beetje te. als je geraakt wordt door een rubberen kogel doe je al niks meer. traangas mag ook, huppa zooitje mostertgas eroverheen:D neej geintje

Die zin van hem is inderdaad schokkend :roflol:

Afkomst

Het merendeel van de kinderen met taalachterstand is in Nederland geboren en van Marokkaanse of Turkse afkomst.

Achttien procent van de leerlingen begrijpt geen gecombineerde opdrachten. Spiertje spreekt in zinnen van maximaal twee woorden en zit daarmee op het niveau van een 2-jarige.

Het onderzoek toont aan dat de achterstand zich niet beperkt tot taal.

Ontwikkeling

Ook andere onderdelen van de ontwikkeling blijven achter. Zo hebben ze moeite verschillende situaties in het dagelijks leven te herkennen, blijven ze achter op sociaal-emotioneel vlak en motorische ontwikkeling.

Daarnaast hebben ze een beperkte woordenschat en moeite verbanden te leggen tussen oorzaak en gevolg.

Daarnaast hebben ze een beperkte woordenschat en moeite verbanden te leggen tussen oorzaak en gevolg.

Vandaar dat hij zo aan het radicaliseren is. Geloof is lekker makkelijk en je hoeft er niet bij na te denken. Alleen luisteren naar wat een imam zegt want die heeft toch altijd gelijk.

Vandaar dat hij zo aan het radicaliseren is. Geloof is lekker makkelijk en je hoeft er niet bij na te denken. Alleen luisteren naar wat een imam zegt want die heeft toch altijd gelijk.

Geloof is het mooiste wat je kan overkomen, helaas moet dat nog doordringen bij sommigen

Terug
Naar boven