Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht eigenlijk dat het al zo was: alleen lintjes knippenen 1 x per jaar rond in die koets? en beetje op vakantie
Inderdaad. Hij maakt hier natuurlijk weer gebruik van het populisme om nog maar eens stemmen binnen te halen. Hij weet zeer goed dat het Vlaams Belang op precies deze manier groot is geworden in Vlaanderen. In de buik van vele Nederlanders zal wel een wrang gevoel zitten mbt de monarchie, hier speelt hij handig op in. Hij moet alleen wel eens gaan begrijpen dat als je ooit nog uit die oppositie wil komen, je best niet roekeloos op alles en iedereen schiet wat je persoonlijk stoort. Net als VB heeft gedaan, zou hij er goed aan doen de scherpe kantjes van zijn programma en persoon eraf te vijlen, maar het lijkt me dat de man gewoon gekozen heeft voor de keiharde oppositie, zonder direct te denken aan regeren. Kritiek geven is altijd makkelijker aan de zijlijn.Het punt is dat Wilders geen discussie aangaat over de monarchie maar meer over uitspraken die hem niet aanstaan. Wilders laat hier wel zijn ware gezicht zien, een dictatortje die altijd denkt gelijk te hebben.
Hij heeft in ieder geval wel weer de aandacht die hij graag wil maar het zal steeds lastiger voor hem worden om vorige uitspraken te overtreffen. Op een gegeven moment werkt dat getier van hem niet meer.

FYI. Oh ja voor degenen die niet al te snel van begrip zijn, ook de Koningin wordt verstaan onder het begrip de Koning.Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
- Artikel 111 W.v.S.
FYI. Oh ja voor degenen die niet al te snel van begrip zijn, ook de Koningin wordt verstaan onder het begrip de Koning.
Oh wat ben ik bang.Als ze zulke domme acties maakt kan ze verwachten dat ze uitgescholden word.
Er zijn ook wel eens meldingen van het MDI binnengekomen bij DBB, denken dat het Internet een vrijplaats is voor allerlei uitingen is niet bijster snugger. Net zo goed zijn er ook personen opgepakt die anderen via Internet bedreigden. Over domme acties gesproken dus.

DEN HAAG - Koningin Beatrix moet geen deel meer uitmaken van de regering en zich uitsluitend nog bezighouden met ‘linten knippen en scholen openen’. Dat vindt de Partij voor de Vrijheid die binnenkort met een motie komt om de grondwet te wijzigen.
,,Als ik geen meerderheid haal, dien ik een initiatiefwetsvoorstel in,’’ aldus fractievoorzitter Geert Wilders. Hij streeft naar een ‘Scandinavisch model’, waarin de koningin alleen ceremoniële taken heeft.
Aanleiding voor zijn pleidooi is Beatrix’ kersttoespraak, die volgens Wilders ‘boordevol multiculti-onzin zit’. ,,Nog erger dan wat minister Vogelaar van Integratie altijd roept.’’
De koningin waarschuwt dat ‘grofheid in woord en daad’ verdraagzaamheid aantasten. ,,Discussies ontaarden in verharde verhoudingen. In zo’n sfeer worden mensen al snel als groep over één kam geschoren.’’ Voor Wilders is duidelijk: De koningin heeft het over zijn kritiek op moslims. ,,Laat haar ons gewoon een gelukkige kerst en een mooi 2008 toewensen. Dit soort politieke toespraken ben ik spuugzat.’’
Wilders stoorde zich ook aan een boekje waarin de koningin in de bres springt voor Europa, en de toespraak van prinses Máxima over onze identiteit. ,,Als je daar wat van zegt, hoor je: ze kunnen zich niet verweren. De minister -president is verantwoordelijk, maar hij heeft die uitspraken niet gedaan. Dus laten we het zuiver houden en het staatshoofd uit de regering zetten.’’
Bron: AD.nl - Binnenland - ‘Zet koningin uit regering’
Wilders heeft zeker een punt. Wie heeft er nu nog trek om zoveel te betalen voor deze tante, die het blijkbaar liever opneemt voor gekwetste, radicale moslims dan voor een half miljoen Nederlanders die PVV hebben gestemd?
Uitlachen is het enige wat ik kan doen
Aangezien ik weet wat zijn lot is![]()
aanstekelijk, dat lachen.