AndroidHealthClinic

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

5 van die iele mocro's zal ik me zeker niet door laten afschrikken.
Pakt er allicht 3 goed mee:D

En ik denk als je de 1e goed te grazen hebt, een neus die ineens de andere kant opwijst ofzo, de anderen wel afschrikt.

Als de kaal geschoren jongens daadwerkelijk facistische borduurseltjes of wat dan ook op hun bomberjassen dragen, vind ik het idd boontje komt om zijn loontje.

Niemand verdiend zonder reden klappen.
Zelfs als ik door de Bijlmer zou lopen en zou roepen: Ik wens dood aan alle n*gers! dan nog zou mij theoretisch niks mogen gebeuren:D

Of het verstandig is......niet echt:D

Ze voeden slechts de haat, hersenloos volk.

Maar dan zou je beledigen, dat mag dan weer net niet ;)

het ergste is dan nog dat ze beginnen te vechten tussen andere weerloze mensen...Blijkbaar zaten er ook kinderen tss,dat is toch te horen in t filmpje.Stel dat dat tuig je kind raakt.....Wat een stelletje ongedisciplineerde pubers weer........

5 van die iele mocro's zal ik me zeker niet door laten afschrikken.
Pakt er allicht 3 goed mee:D

En ik denk als je de 1e goed te grazen hebt, een neus die ineens de andere kant opwijst ofzo, de anderen wel afschrikt.

Dat is ook het probleem met dit soort gasten Richard;)...altijd met een groepje want alleen, dat is vragen om moeilijkheden...zeker gezien die 60 kg die ze op de weegschaal brengen:D.
Maar met dit soort acties, kan er maar een ding de juiste weg zijn en dat
voor de rechter brengen, straf uit laten zitten en hup op het vliegtuig naar het land van herkomst;).

Joepie, mocro's trappen wat skins, morgen posten ze weer filmpje dat wat skins een mocrotje kort trappen. Sommige mensen moeten echt eens aan bezigheidstherapie gaan doen, die shit is cool als je 14 bent op het schoolplein, maar je zou toch verwachten dat je op die leeftijd wel wat andere doelen in je leven hebt.

Kom we gaan met zijn allen ook in de trein van delft zitten en vervolgens wachten tot we een groepje zien staan die ook in het filmpje waren, gaan we er omheen staan ga ik een beetje trekken aan die breezer nike jasjes, hij zegt wat en Boem zo een paar op zijn k*nus. Boontje komt om zijn loontje.

Ben geen rascist maar vind dat iemand zonder reden slaan gewoon niet hoort of je nou nazi bent ofniet want zeiden die neo`s iets van k*tmarokaan ofzo dan, volgens mij niet.

Zat iemand van hun aan mij, had ik de grootste op men hardst geslagen en de rest volgt of ik krijg klappen van de rest maar is in ieder geval de grootste out of the game :P

Tja, wel begrijpelijk dat naieve autochtone jongeren de kant van racisme/neonazisme opduiken...

Dat is ook het probleem met dit soort gasten Richard;)...altijd met een groepje want alleen, dat is vragen om moeilijkheden...zeker gezien die 60 kg die ze op de weegschaal brengen:D.
Maar met dit soort acties, kan er maar een ding de juiste weg zijn en dat
voor de rechter brengen, straf uit laten zitten en hup op het vliegtuig naar het land van herkomst;).

+1

Laffe honden zijn het.

dat zijn ze idd, 1 tegen 1 kunnen ze niks, altijd in een groep stoer doen en al dat gezeik,, als ze alleen of met 2 zijn hebben ze wel een mes bij,

hier nog een tip,

zo dra je ruzie hebt met een buitenlander, en je ziet hem met een gsm staan, af pakken en kapot gooien, want dan is ie zen hele familie aan het bellen

Jongens allochtonen zijn heel diverse. Geloof me in geen enkele allochtone kring wordt er met lof over Marokanen gesproken ze worden door iedereen gehaat.

Ga niet uit protest tegen een paar k*t marokanen op Wilders stemmen want hij vertegenwoordigt evenmin de Nederlandse volk.

kapot schieten die handel en terug sturen naar dat k*tland van ze, waar ze horen..

uhm in mijn jongere jaren liep ik als rocker ook met allemaal patches en dergelijke op me jas en van veraf zag je ook niet wat het was, dus bij deze denk ik dat jij geen goed oordeel kan vellen.

Dat filmpje is duidelijk genoeg, die staande gast heeft een variant van een Rune-teken op zijn jasje. Natuurlijk kan je dat soort tekens mooi vinden maar gepaard met zijn kale kop, bomber en andere minder duidelijke tekens op zijn jasje of shirt is het wel aannemelijk dat het een gozer is met neo symhathieen.

Maar dan nog is in elkaar trappen gewoon een laffe actie. Als die gozer wil lopen met symbolen van een loserbende is dat zijn goed recht.

Als de kaal geschoren jongens daadwerkelijk facistische borduurseltjes of wat dan ook op hun bomberjassen dragen, vind ik het idd boontje komt om zijn loontje.

Is gewoon tuig dat elk excuus om te vechten (als ze in de meerderheid zijn tenminste) aangrijpt, maakt niet uit welke patchen die skins droegen.

Acties zoals deze bewijzen alleen maar dat er behoorlijk wat problemen met vreemdelingen zijn en die skins en Wilders niet helemaal ongelijk hebben he...

Jongens allochtonen zijn heel diverse. Geloof me in geen enkele allochtone kring wordt er met lof over Marokanen gesproken ze worden door iedereen gehaat.

Ga niet uit protest tegen een paar k*t marokanen op Wilders stemmen want hij vertegenwoordigt evenmin de Nederlandse volk.

+1 !!!

als ik zulke dingen zie kook ik van binnen en heb ik gewoon ZIN om wat marrokanen/turken of weetikveel wat voor tuig overhoop te schieten, zonder pardon in het gezicht schieten! deze mensen VERDIENEN het leven niet!! TUIG!!!! het word tijd dat nederland maatregelen gaat nemen tegen dit soort honden!

als ik zulke dingen zie kook ik van binnen en heb ik gewoon ZIN om wat marrokanen/turken of weetikveel wat voor tuig overhoop te schieten, zonder pardon in het gezicht schieten! deze mensen VERDIENEN het leven niet!! TUIG!!!! het word tijd dat nederland maatregelen gaat nemen tegen dit soort honden!

+1 stelletje vuile tyfushonden.

en dan nog opkijken dat er veel rascisten rondlopen.. de haat veroorzaken ze zelf.

+1

Terug
Naar boven