XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Ik trok wat wheelies op scooters toen ik nog jong was. Nou boehoe, wat is daar erg aan dan, hoogstens gevaarlijk
Mijn scooter was gewoon eerlijk, en ik was toen 16
Stuur maar door zou ik zeggen, ik ben niet bang om mijn vroegere daden te bekennen aan de imam, het is juist goed voor de ziel om je spijt te betuigen bvan wat je vroeger gedaan hebt

Hahaha switch?
Van relmocro naar goede moslim die op het rechte pad geleid worden zie je constant gebeuren.
Maar van een uber ultra wigger, waarvan zijn hele leven in teken staat van hiphop, rap en allochtonen naar Neonatzi die door mocros in elkaar getieft wordt:roflol:
Das gewoon hilarisch:haha:
Weet je wat hilarisch is?
Bij de politie willen, en afgewezen worden, en vervolgens haat gevoelens kweken voor alles wat nederlands/westers is...
Of wacht ik heb een beter woord...ZIELIG.

Nazi, niet naTzi.

Totdat iemand 'Jaap' op de hoogte stelt dat zijn vroegere mattie totaal niet met hem meeleeft en het gedrag goedpraat van 6 lafbekken die hem afsloegen. Dan staan er over een week 6 kaalkopjes voor spiertjes schuurtje en slaan ze hem af. Is dat hilarisch?

Hahaha, oh heerlijk:roflol:
Laat m maar komen zou ik zeggen, hij weet dondersgoed wat ik hem van hem denk en wat ik hem gun, na dat incident met een van mijn donkere vrienden.
En met 6 racisten? :roflol:
Haha als hij naar mijn buurt komt met racisten ben ik bang dat hij een klein legertje nodig heeft

Weet je wat hilarisch is?
Bij de politie willen, en afgewezen worden, en vervolgens haat gevoelens kweken voor alles wat nederlands/westers is...
Of wacht ik heb een beter woord...ZIELIG.

Afgewezen worden omdat je een scooter hebt gestolen, dat is pas echt hilarisch inderdaad :roflol: Denk niet dat Allah daar blij mee zal zijn en de enige boetedoening is toch minimaal het afhakken van de handen. Vroom worden na die steelpartij is een beetje mosterd na de maaltijd. Allah heeft alles gezien!

Afgewezen worden omdat je een scooter hebt gestolen, dat is pas echt hilarisch inderdaad :roflol: Denk niet dat Allah daar blij mee zal zijn en de enige boetedoening is toch minimaal het afhakken van de handen. Vroom worden na die steelpartij is een beetje mosterd na de maaltijd. Allah heeft alles gezien!

Niet liegen EricR
Het siert je niet, ik heb nooit een scooter gejat :wave:
Overigens ben ik nooit afgewezen, maar aangenomen maar door andere interne discriminerde factoren(de politie de beste vriend van een nederlander maar een allochtoon?) ben ik zelf opgestapt uiteindelijk na 3 maandjes opl.

goeie moslim inderdaad

Hahaha, oh heerlijk:roflol:
Laat m maar komen zou ik zeggen, hij weet dondersgoed wat ik hem van hem denk en wat ik hem gun, na dat incident met een van mijn donkere vrienden.
En met 6 racisten? :roflol:
Haha als hij naar mijn buurt komt met racisten ben ik bang dat hij een klein legertje nodig heeft

dat is mijn vraag niet. Zes mocro's slaan twee mensen af die iets tegen hen hebben. En jij vindt dat hilarisch. Mogen wij het dan hilarisch vinden als zes mensen jou en één van je maten aftuigen omdat ze een hekel hebben aan rellende k*tjongetjes?

waarom kent spiertje altijd wel een persoon uit een geweldadig filmpje?
ook met die agent die op ze bek werd gehoekt door die pizzaboy toen kende hij die gangstah ook al :P

Lol, daarom dus :roflol:
Jammer spiertje dat worden dan geen 12 maagden, maar 12 afgeragde h**ren van achter het Centraal Station.

dat is mijn vraag niet. Zes mocro's slaan twee mensen af die iets tegen hen hebben. En jij vindt dat hilarisch. Mogen wij het dan hilarisch vinden als zes mensen jou en één van je maten aftuigen omdat ze een hekel hebben aan rellende k*tjongetjes?

Dat k*tjoch dat daar klappen krijgt, overigens niet hard genoeg want ik hoop dat hij in het ziekenhuis terecht is gekomen heeft ook het nodige aan geweld tegen allochtonen gepleegd.
Hij heeft vroeger toen hij nog net een natzi begon te worden een vriend van mij, destijds ook zijn vriend een keer in het gezicht gespuugd omdat hij van sri lankaase afkomst is

Manman wat een hoop verdoken racisten in dit topic zeg .

OT : 2 partijen vragen er gewoon om om op geslagen te worden . Zielige nobrainers .

Niet liegen EricR
Het siert je niet, ik heb nooit een scooter gejat :wave:
Overigens ben ik nooit afgewezen, maar aangenomen maar door andere interne discriminerde factoren(de politie de beste vriend van een nederlander maar een allochtoon?) ben ik zelf opgestapt uiteindelijk na 3 maandjes opl.

Ach ik r mn redenen voor todat ik eruit gekickt werd wegens fraude
Ik had ook van die scooter moeten afblijven
Maar hetis goed dat ik iig in iemandf zn ogen de geloofwaardigheid vn de politie neerhaal

Nee nee je begrijpt me verkeerd
Ik heb die scooter tijdens mn dienstperiode gejat:roflol:

@juriaan :treuren:

Ehm ja, ok :roflol:

Fraude mag ook niet van Allah en liegen over interne discriminerende factoren al helemaal niet.

Dat k*tjoch dat daar klappen krijgt, overigens niet hard genoeg want ik hoop dat hij in het ziekenhuis terecht is gekomen heeft ook het nodige aan geweld tegen allochtonen gepleegd.
Hij heeft vroeger toen hij nog net een natzi begon te worden een vriend van mij, destijds ook zijn vriend een keer in het gezicht gespuugd omdat hij van sri lankaase afkomst is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ehm ja, ok :roflol:

Fraude mag ook niet van Allah en liegen over interne discriminerende factoren al helemaal niet.

Joh, grappig zeg
Vooral het jatten van een scooter tijdens mijn opleiding tot agent:roflol:
Vooral over die roflol emoticon heenlezen :rolleyes:
Owja, en niet te vergeten deze postst uit datzelfde topic te posten waar de sarcasme vanaf straalt :rolleyes:

Origineel gepost door Juriaan Bekijk Post
Nee hij is afgewezen wegens aggeresief gedrag.

Spiertje: Juist
Hoe ben je dat te weten gekomen trouwens?

Origineel gepost door Gorill0r Bekijk Post
Vind je het gek dat je dan af wordt gewezen? Politie is een grote corrupte bende man, ze hoeven er echt nog niet zo eentje bij te hebben.

Spiertje: Ik ben de reden dat iedereen corrupt is geworden biatch!

Re: Nederlandse politie daalt tot record nivo

Spiertje16:Monsteropmerkingjizza
Eindelijk die het doorheeft!

Hele topic:http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/nederlandse-politie-daalt-record-nivo-100164/index3.html
Bespeur ik daar nou selectief lezen en selecteren bij je EricR?
Beetje erg zielig van je,
Ik dacht dat dat alleen voorbehouden was aan Cirkel, pot verwijt de ketel blijkbaar

Zielig? Volgens mij post jij nu vrij selectief uit die thread waar je meerdere malen aangeeft dat je er bent uitgeflikkerd wegens fraude, agressief gedrag of het stelen van een scooter.

Gooi het maar weer op discriminatie, altijd gemakkelijk.

Maar vrouwen in het gezicht spugen vind je daarentegen weer geen probleem ? :D

Terug
Naar boven