Fitness Seller

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Ik heb werkelijk niks tegen buitenlanders, echt niet. Het enige nadeel vind ik dat ze altijd zo gewelddadig zijn aangelegd. Neem jouw post weer bijvoorbeeld, had die niet anders gekund ? Moet dat weer zo agressief ? Nogmaals: een beter milieu begint bij jezelf! \\/\\// est-side :D

In in deze stel je een Marokkaan gelijk aan een Surinamer en een Chinees gelijk aan je Antilliaan? Je maakt onderscheid tussen Nederlands (normale mensen) en buitenlanders (gestorden), vat ik het zo goed samen?
Verder hebben we het over KKK, een organisatie die meer aanslagen op zijn naam heeft staan dan Al-Qaida. Als ik het over Bin Laden had gehad, dan was het geen probleem (en terecht), maar nu ik het over een blanke terrorist heb, ben ik ineens gewelddadig.

peace up

das een domme opmerking hé arnoldfan

achmed ziet bruin dus moet ie naar marokko

en mohammed is zwart dus moet ie naar afrika

maar ling po is geel met zwarte roots...dat wordt snijden jongen

waarom dom? als je hier bent geboren dan ben je nog niet gelijk aan een doorsnee nederlander.

daarbij zijn veel van die jongeren trots op hun afkomst en gaan ze alleen maar met elkaar in groepjes om en vernken de nederlandse maatschappij en hebben ze er schijt aan, wat is er dan mis mee om in dit geval ze naar marokko te sturen? als je hier wilt leven dan moet je westers leven.

Bij jou ontbreekt het aan iedere realiteitszin, realist. Die Marokkanen waar jij zoveel problemen mee schijnt te hebben zijn veelal gewoon in Nederland geboren en hebben dezelfde rechten als jou. Klaar. Leer er maar mee leven, of emigreer naar de VS en ga daar in een secte zitten waar ze met witte puntmutsen oplopen.
Lul niet man... wat je zegt is zo... dat ze hier zijn geboren...

Maar je kan niet ontkennen dat daar de grootste rottigheid ALTIJD vandaan komt die groep (uiteraard zitten er goede bij) maar helaas overheersen veelaal de vele slechte om het zo maar te zeggen... ik heb vroeger op school gezeten op het vmbo... en ik heb dingen meegemaakt met die gasten... en dan ben ik niet graag van de vooroordelen maar het is gewoon de waarheid... dan mag jij het keihard gaan ontkennen maar tog is er iets met die bevolkingsgroep die hier in Nederlands is en zich de Marokaanse gemeenschap noemt... ik zelf denk dat het een mentaliteitskwestie is en dat er gewoon veel beter en scherper op al die gasten gelet moet worden... de goede zullen geen kwaad ondervinden aangezien zei toch niks fout doen... de foute enkeltje naar verweggistan!

er worden veel te veel woorden aan vuil gemaakt.. de meeste moslims zijn gewoon tuig. ontken het nou niet, het is zo.

waarom dom? als je hier bent geboren dan ben je nog niet gelijk aan een doorsnee nederlander.

daarbij zijn veel van die jongeren trots op hun afkomst en gaan ze alleen maar met elkaar in groepjes om en vernken de nederlandse maatschappij en hebben ze er schijt aan, wat is er dan mis mee om in dit geval ze naar marokko te sturen? als je hier wilt leven dan moet je westers leven.

als je hier wil leven moet je westers leven

zoals de engelsen "native amerikaans leven in amerika"?

of zoals in zuid afrika ? ja daar hebben we ons heeeel goed aangepast?

of congo?
nog voorbeelden nodig?

Lul niet man... wat je zegt is zo... dat ze hier zijn geboren...

Maar je kan niet ontkennen dat daar de grootste rottigheid ALTIJD vandaan komt die groep (uiteraard zitten er goede bij) maar helaas overheersen veelaal de vele slechte om het zo maar te zeggen... ik heb vroeger op school gezeten op het vmbo... en ik heb dingen meegemaakt met die gasten... en dan ben ik niet graag van de vooroordelen maar het is gewoon de waarheid... dan mag jij het keihard gaan ontkennen maar tog is er iets met die bevolkingsgroep die hier in Nederlands is en zich de Marokaanse gemeenschap noemt... ik zelf denk dat het een mentaliteitskwestie is en dat er gewoon veel beter en scherper op al die gasten gelet moet worden... de goede zullen geen kwaad ondervinden aangezien zei toch niks fout doen... de foute enkeltje naar verweggistan!

De meeste Marokkanen zijn ook prima mensen, alleen daar hoor je nooit wat over. In iedere groep zitten bad guys. Ook zijn er slechte Nederlanders, Surinamers, Antillianen en noem maar op. Dat er meer Marokkaanse boefjes zijn dan Nederlandse.. ja, dat begrijp ik ook wel. En slechte Marokkanen moeten ook worden aangepakt, máár op dezelfde manier als Nederlandse, Surinaamse of Belgische boefjes.
Ik woon in Rotterdam Zuid, nabij het Zuidplein, en daar loopt soms, zo nu en dan, ook een Marokkaan. Maar ik heb nog nooit één probleem met een Marokkaan gehad. Ik wil niet beweren dat het aan jou ligt, zeker niet, maar we moeten niet overdrijven.

als je hier wil leven moet je westers leven

zoals de engelsen "native amerikaans leven in amerika"?

of zoals in zuid afrika ? ja daar hebben we ons heeeel goed aangepast?

of congo?
nog voorbeelden nodig?

we? zuid afrika? ik weet niet waar je het over hebt. een handje vol nederlanders die daar zitten? daar heb ik niks mee te maken, zullen wel een stel hippies zijn :D

en engels in amerika? amerika is gewoon een westers land en ga dat niet vergelijken met een moslim land.

we hebben gewoon een groot moslim probleem hier.

ik heb zelf ook een collega gehad uit iran die moslim is en die was juist heel erg aardig, hij ging ook meteen nederlands leren toen hij hier kwam en gedraagd zich heel nederlands. hij vindt ook dat er veel problemen zijn met moslims in nederland, veel tuig, en hij vind de ramadan ook onzin omdat de meeste zich toch helemaal extreem volproppen voor zonsopgang en na zonsondergang :D

helaas zijn de meeste niet zo. vooral bij marokkanen en andere berggeiten hier hebben we gewoon veel last van, zowel crimineel als werkluie mensen.

Dat krijg je als langharige geblondeerde patsertjes samenscholen...

Een vraag aan jou en hoop dat je die kunt beantwoorden:

Hoeveel moslims ken jij persoonlijk?

misschien nét een dozijn.. minstens driekwart daarvan is, netjes gezegd, niet goed bezig..

hoeveel moslims heb ik binnen mijn vriendengroep? geen. en dat wil ik graag zo houden..

hoe zielig kunnen ze zijn zij hadden niks gedaan.
blijkbaar hebben ze ook al wat tegen gabbers stond in de begin tekst.
sinds waneer zijn gabber racisten ? nooit geweest dus buiten een paar uitzonderingen.
hoe zou het komen dat er zoveel racisten zijn? als zij zo doen tegen mensen die niks tegen hun hebben lijkt het toch normaal dat een deel racisten worden.
ze maken het alleen maar moeilijker voor de rest van de allochtonen die het wel goed bedoelen.

hoe zielig kunnen ze zijn zij hadden niks gedaan.
blijkbaar hebben ze ook al wat tegen gabbers stond in de begin tekst.
sinds waneer zijn gabber racisten ? nooit geweest dus buiten een paar uitzonderingen.
hoe zou het komen dat er zoveel racisten zijn? als zij zo doen tegen mensen die niks tegen hun hebben lijkt het toch normaal dat een deel racisten worden.
ze maken het alleen maar moeilijker voor de rest van de allochtonen die het wel goed bedoelen.

ja ze noemen hun nazis zonder enige aanleiding en de islam zelf is net zo anti-jood als hitler

Ik vind dat er vanaf vandaag iedereen in elkaar geslagen moet worden die het woordje Wilders nog in de 'mond neemt' ... of je nou voor hem of tegen hem bent..

vanaf NU dan hé...

Wilders

Wilders

Ik vind dat er vanaf vandaag iedereen in elkaar geslagen moet worden die het woordje Wilders nog in de 'mond neemt' ... of je nou voor hem of tegen hem bent..

vanaf NU dan hé...
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,
Wilders,