Fitness Seller

Willen de minderheden zich GDVvoor één keer INHOUDENNN?

Een paar jaar geleden werd ik nog zwart geschminked, maar ineens mocht dat niet meer, toen moest het ineens bruin worden omdat zwart te eng was tssss... dreigen met roe, zak en spanje was er ook al niet meer bij... waar moet de moderne Piet tegenwoordig zijn voldoening vandaan halen... al dat geklauter op die ellendig koude daken voor die seniele blanke slavendrijver (met pedofiele trekjes) gaat je niet in de koude kleren zitten hoor .....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rob G zei:
Ik schik er zelf ook even van! :D
hahaha
apartheid!? jij ziet zeker ook nog geregeld mensen met een gele davidsster op de borst geboeid afgevoerd worden via de nieuwe Betuwelijn richting het ruhrgebied :D

Rob G zei:
Gast, doe nou niet net alsof je in deze tijden in Nederland als 'zwarte' gediscrimineerd wordt. Dat is gewoon bull crap! Bij mij hier op stage werken genoeg zwarte mensen en die hebben ook gewoon hoge functies en worden net zo behandeld als ieder ander!

Gast...in welke post heb jij gezien dat IK last heb van discriminatie?

Hou lekker je roze bril op...dan komt alles goed :D

Steady P zei:
Gast...in welke post heb jij gezien dat IK last heb van discriminatie?

Hou lekker je roze bril op...dan komt alles goed :D

Gast, in welke post denk JIJ dat IK beweer dat JIJ last hebt van discriminatie?

Als jij nou eens een n*ger uit de brand gaat helpen! Dan ga ik nog ff flexen met mijn roze bril, samen met mijn homie Bobo hier!

Haha nice one.

Whatever gast.

Life and let life.

*ZUCHT*..........................wie stout is krijgt lekkers wie geil is de roe :D

Terug
Naar boven