XXL Nutrition

windows 7

jacky den bels

Monstrous Giant
R.I.P.
10.000 berichten
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
nou voor diegene die het al gebruiken vertel mij eens de voor en tegens...
dan weet ik al weer iets meer.

Snel, stabiel... voor mij de belangrijkste voors.

Voorlopig nog weinig tegens, behalve dat sommige dingen weer NET anders heten dan voorheen en je dus NET effe moet zoeken ipv gewoon alles in 1 keer te kunnen vinden.

Ik kan geen tegens bedenken

draait hier nu ook en is perfect!

Gebruiken jullie een Vista update of..?
ben nog op zoek naar de laatste x86 versie met correcte key.;)

heb ultimate van usenet al op 4 pc`s draaien thuis gaat als een trein !!!!!!!!!!!
Vista zal ook helemaal verdwijnen na de komst van win7.
Xp zal natuurlijk wel blijven bestaan.

Windows 7 schijnt erg goed te werken. Ik krijg hem vandaag op m'n werk pc geinstalleerd, dus ben benieuwd.

Heb wel redelijk veel slechte (nou ja, om nou slecht te zeggen gaat ook weer ver, laten we zeggen, minder stabiel en minder compatibel) ervaringen gehoord over de 64 bit versie. Hoop dat ze dus bij mij de 32 bit er op stoppen :)

Gebruik al 2 maanden win7 Ulitmate 64bit en kan eigenlijk ook geen enkel nadeel noemen.

Het werkt gewoon goed, snel, stabiel en ziet er mooi uit. Vooral als je het vergelijkt met Vista draait hij gewoon retesnel!

Ben zeer tevreden over Windows 7, weet geen tegens ;).

Sneller en stabieler dan XP. Ik ken geen tegens windows 7 is gwn supergoed. Interface en dergelijke ziet er goed uit, gebruiksvriendelijk etc, je kan de interface goed aanpassen, wisselende bureabladachtergronden instellen etc..

En over de prijs kan ik ook niet zeiken, ik kan de professional edition binnenkort voor 5 euro krijgen. Legaal.

• Topic Starter Topic Starter
hmm als ik dat zo allemaal lees ook binnenkort eens gaan roggelen dan

Windows 7 schijnt erg goed te werken. Ik krijg hem vandaag op m'n werk pc geinstalleerd, dus ben benieuwd.

Heb wel redelijk veel slechte (nou ja, om nou slecht te zeggen gaat ook weer ver, laten we zeggen, minder stabiel en minder compatibel) ervaringen gehoord over de 64 bit versie. Hoop dat ze dus bij mij de 32 bit er op stoppen :)
Is weer eens wat anders dan BackTrack, eh? :p

tweakers.net > forums.
Daar staan genoeg topics.

• Topic Starter Topic Starter
eeuuhhh iemand een werkende link toevallig hahahaha 32 bit

ik heb de ganze dag zitten zoeken naar windows 7 32 bit maar kan hem nergens vinden

iemand link

Volgens mij kan je op de engelse versie gwn een taalpakket installeren, dat ging toch op de beta die ik nu nog draai.

Terug
Naar boven