XXL Nutrition

windows 7

BigT, da's gewoon bullshit :roflol:

Windows 7 is vet.

Nee beste Windows fanboys dat is nou gebrekkige GUI :D Waar veel mensen last van hebben (mijn ondervinding). En als je eerlijk bent dan geef je dat toe, want mij maak je niet wijs dat je nooit het control panel hebt geopend en niet te lang moest kijken waar de icon die je nodig had ook alweer stond;)

Maar goed ik wil geen roet gooien in jullie Windows 7 verheerlijking, dus ga vooral verder, excuses voor de obstructie.

BigT, da's gewoon bullshit :roflol:

Windows 7 is vet.

Hij heeft gelijk, probeer eens wat anders en je zult verbaasd zijn over de crap waar je al jaren mee hebt gewerkt.
Zelf heb ik nu al een tijdje Ubuntu, een verademing.

Maarja, ignorance is bliss zullen we maar zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
ach ik heb toch twee drives dus ik kan hobbieen of zoiets.

Hij heeft gelijk, probeer eens wat anders en je zult verbaasd zijn over de crap waar je al jaren mee hebt gewerkt.

Die ubuntu is helemaal crap man??? Valt helemaal niet mee te werken, was snel terug van mn pc af...

Ja dat vind ik al niet veel beter zo... dan ga je je afvragen welke zaken er onder welke categorie staan. Moet je daar weer over gaan nadenken. Ga voor de gein eens een Apple store binnen en kijk eens hoe zij het hebben gedaan, DAT is gebruiksvriendelijkheid;)
Ja maar hij staat ook op weergeven op: categorie.. die kan je toch gewoon veranderen ofniet?

• Topic Starter Topic Starter
verdomme had ik de nederlandse ultimate en nu werkt de crack nie is dat ff balen

Ik gebruik beide OS's, en vind Ubuntu geen verademing t.o.v. Windows 7....

verdomme had ik de nederlandse ultimate en nu werkt de crack nie is dat ff balen

zit met het zelfde gezeik Jack.

Heb al 7 dvd's met W7 maar geen 1 met geldige key. heb nu 7 kraakprogramma's
en Ned. 32bit van de week maar weer eens proberen.

heb vorige week met me domme kop een hd 40gb weggegeven, had ik mooi even kunnen proberen daar op.

als er 1 werkt, stuur ik hem naar jouw .

Spuitelf11 kan lekker binnenkort Windows 7 Professional aanschaffen voor de prijs van 5 euro. :cool:

heb vorige week met me domme kop een hd 40gb weggegeven, had ik mooi even kunnen proberen daar op.

Ja maar jij zit met gezeik, en ik heb gewoon een geldige licentie. :rolleyes:

Werkte er 1 van de die 7 programma's nou?

WTF hoe kan je het voor 5e krijgen ?

ik kon de upgrade bestellen via internet voor 15dollar maar moest ik weer een klote credit card voor hebben:fuu:

Ja maar jij zit met gezeik, en ik heb gewoon een geldige licentie. :rolleyes:
Die van mij doet het gewoon zonder problemen... Hoefde niet eens iets te cracken ofzo, hij was al geactiveerd toen ik hem installeerde.

Moet je ff de download van "BIE" zoeken :)

je hebt altijd mensen die voor nix gaan willen betalen. 5 Euro voor windows is nu niet bepaald veel. Stallman met zijn free software foundation is wel nice maar langs de andere kant zeggen de mensen dat er nog heel wat werk aan gnu/linux is...tjah, hoe zou je zelf werken als je er niets voor zou krijgen.

Werkte er 1 van de die 7 programma's nou?

Heb jij het al uitgeprobeerd ? maat van me heeft glasvezel en had het met 2.5mb/sec binnen. heb het nu op mem.stick staan.

Ik heb nog 1 16gb stick, kan ik het daar op uitproberen?

Terug
Naar boven