Fitness Seller

windows 7

ik draai ook W7 voor een paar dagen nu, erg tevreden over:)
en inderdaad jammer dat hij geen flash kan afspelen en met Firefox weer wel ???

Ik heb ook een aantal weken Windows 7 op m'n PC. Weinig problemen, behalve geluid dat gaat haperen als m'n geheugen vol begint te raken. Komt waarschijnlijk door de driver. En bureaublad gadgets blijven regelmatig hangen, maar Windows hersteld dat prima in korte tijd.

doet het niet iemand alternatieven please?

die tools van jou alle 7 geprobeerd

nog alternatieven? ik krijg geen melding ofzo nu dat het kopie versie is maar ik kan niet updaten nu wtf

werkt alleen bij nieuwe installatie, Loader doet het sowieso.

kan zelf alleen niet zien welke van de 7 de loader is, omdat mijn bev. het blokkeert.

nog net maar zal ik een nieuwe installatie doen van win 7=

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

dit is egt klote man godver nu moet ik alles opnieuw doen fuuuu, op me andere pc doet die goed dat win 7 met zelfde cd maar op deze laptop krijg ik problemen met updates

gewoon loader er overheen gooien, moet werken.

oke ff proberen dan

laat het wel weten of het is gelukt

ig bedankt porter

Als het niet werkt heb ik nog wel een manier voor je die net bij mij heeft geholpen. Had ook sinds vandaag ineens de melding met zwart achtergrond en rechtsonderin het bericht :p

1. Verwijder het bestand C:\WINDOWS\System32\'MRT.exe'
De tool is een los uitvoerbaar bestand en kan daarom verwijderd worden.

2. Download de voor jouw versie van Windows 7 benodigde MRT tool en MRT wordt opnieuw geïnstalleerd (gewoon voor snelle scan kiezen).

Gebruik vervolgens RemoveWAT om Win7 op nieuw te hacktiveren.

RemoveWAT verwijderd in zijn geheel de Windows Activation Technologie uit het besturingssysteem en windows valideert als genuine.

Heeft bij mij de boel opgelost, eigen risico dus.

Laatst bewerkt:
als het zwarte beeld komt, gewoon kleinklikken en laten lopen.
wow hij doet het nu weer, loader overheen gegooid en ja ik kan updaten **** yeahhhhhhhhhhhhhhhh

maar nog 1 probleem mijn toetsen op me laptop zijn niet goed ofzo als ik bijvoorbeeld apestaartje teken wil maken komt er dit "

ik weet dat het iets met drivers te maken hebben maar weet ji iets hot keys ofzo

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

1. Verwijder het bestand C:\WINDOWS\System32\'MRT.exe'
De tool is een los uitvoerbaar bestand en kan daarom verwijderd worden.

2. [Link niet meer beschikbaar] de voor jouw versie van Windows 7 benodigde MRT tool en MRT wordt opnieuw geïnstalleerd (gewoon voor snelle scan kiezen).

Gebruik vervolgens [Link niet meer beschikbaar] om Win7 op nieuw te hacktiveren.

Heeft bij mij de boel opgelost, eigen risico dus.
hahah nice maar hij doet ut nu, thx laat deze oplossing gewoon staan voor later

Moet je je toetsenbord instelling even goed zetten, kan ook zijn na afsluiten en opstarten dat het weer goed is.

wow hij doet het nu weer, loader overheen gegooid en ja ik kan updaten **** yeahhhhhhhhhhhhhhhh

maar nog 1 probleem mijn toetsen op me laptop zijn niet goed ofzo als ik bijvoorbeeld apestaartje teken wil maken komt er dit "

ik weet dat het iets met drivers te maken hebben maar weet ji iets hot keys ofzo

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

hahah nice maar hij doet ut nu, thx laat deze oplossing gewoon staan voor later

Moet je even control + shift drukken.

Terug
Naar boven