AndroidHealthClinic

windows of android voor tablet --> eenvoudigheid belangrijk

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik wil voor mijn vader een tablet kopen. Naar wat ik lees op internet raden de meeste mensen toch nog steeds android aan omdat het iets veelzijdiger is.

De veelzijdigheid is echter niet zo belangrijk. Mijn vader is absoluut geen genie als het aankomt op computers/smartphones/tablets.

Het belangrijkste is dat het allemaal vrij eenvoudig te gebruiken is. Mijn vraag is nu de volgende : mijn vader kan met een PC werken. Zal het voor hem dan niet beter zijn om een windows tablet te kopen, aangezien hij windows al kent ?

Koop dan een Apple, daar kan iedereen mee overweg.

Windows 8.....*kots kots*

Ik wil voor mijn vader een tablet kopen. Naar wat ik lees op internet raden de meeste mensen toch nog steeds android aan omdat het iets veelzijdiger is.

De veelzijdigheid is echter niet zo belangrijk. Mijn vader is absoluut geen genie als het aankomt op computers/smartphones/tablets.

Het belangrijkste is dat het allemaal vrij eenvoudig te gebruiken is. Mijn vraag is nu de volgende : mijn vader kan met een PC werken. Zal het voor hem dan niet beter zijn om een windows tablet te kopen, aangezien hij windows al kent ?

Ik zeg nee, ik heb een n00b(nieuwe gebruiker) ook van windows naar android zien gaan (toevallig laptop naar tablet) en ging heel erg soepel..

en als ik me niet vergis(ben er niet volledig thuis in) zijn de win(os) tabs ook wat duurder...

Als ie win8 gewend is, gewoon winOS tablet halen

http://www.classicshell.net/

Hier kun je de "oude" layout van windows downloaden en makkelijk installeren als je dat handiger vind, weet zo niet ofdat ook voor tablets is...

Terug
Naar boven