AndroidHealthClinic

Winkels in België ?

@ Rabbit: ik koop al mijn supplementen in die zaak omdat de service zo goed is, btw was ni als spam bedoeld :)

Pm Mr.mike van dit forum eens. Hij verkoopt whey, voor 65euro(5kg) Hij verzend ook naar belgie.:)

Laatst bewerkt:
Tommy Vercetti zei:
@ Rabbit: ik koop al mijn supplementen in die zaak omdat de service zo goed is, btw was ni als spam bedoeld :)

Ah ok, het leek gewoon precies alsof je je had ingeschreven om juist die ene post te maken. Laten we verdergaan.. ;)

Ben derjuist nog langs die winkel gegaan en heb er straps gekocht. Waren wel vrij duur (9€) maar ze zijn van stevige kwaliteit en hebben een verdikking van neopreen (waarvan de verkoper niet wist dat het dezelfde stof is waarvan duikerspakken gemaakt worden :rolleyes: ). Voor de rest geen klachten :D

the f-store

the f-store
lokerse baan 25 belsele (9111 sint niklaas)
mammoth en monster maxx verkrijgbaar

robertmichael zei:
the f-store
lokerse baan 25 belsele (9111 sint niklaas)
mammoth en monster maxx verkrijgbaar

daar ga ik ook altijd, de serge zal je ook altijd alles uitleggen enz, goeie service

Ik ga ook altijd naar the f-store in Belsele echt veel keuze kwa supplementen & merken ervan universal,maximize,performance,dymatize,MAN,enz.... En voor advies kan je er ook terecht!!! Je moet maar iets vragen en hij weet er al een antwoordt op, en gene schrik dat je hem niet verstaat hij praat 'luid' :D genoeg je zal het wel merken;)

Detox shop in gent!
Een aanrader!!

BE FITSHOP online

Vandaag bestellen, morgen in je bus. Ook in belgie. En vanaf 3 producten, GEEN leveringskosten.

Is supergoed

jokke69 zei:
Ik ga ook altijd naar the f-store in Belsele echt veel keuze kwa supplementen & merken ervan universal,maximize,performance,dymatize,MAN,enz.... En voor advies kan je er ook terecht!!! Je moet maar iets vragen en hij weet er al een antwoordt op, en gene schrik dat je hem niet verstaat hij praat 'luid' :D genoeg je zal het wel merken;)

de serge praat indd luid genoeg :D

maar jokke ben jij van belsele ofzo?

Neen, meer tegen kanten van mechelen,vilvoorde in kapelle op den bos maar ik vind het meer is een uitstap om naar belsele is te gaan naar die winkel, ik ga altijd mijn voorraad daar kopen voor een maand of drie:) is wel effe rijden maar het is de moeite waard!

winkels in Belgie

in Leuven is er een natuurwinkel die ook de goeie, Amerikaanse sportsupplementen verkoopt, bijv. de Mammoth en ook produkten o.a. van Animal etc. Je krijgt er heel goed advies bij het aankopen van je produkten. Eerlijke prijzen zoals ze op de website vermeld staan!!! Pas op voor de "goedkopere" produkten: de eiwitten die er in zitten zijn dijkwijls miniem, niet in verhouding met koolhydraten e.a. en worden weinig of niet opgenomen door je lichaam!! Dus groei je ook niet (gemakkelijk). Zorg er altijd voor dat je eiwit- en koolhydraat gehalte in orde is, en begin dàn pas met creatine, bcaa's e.a.
Denk er ook aan dat niet iedereen dezelfde lichaams structuur heeft d.w.z. dat wat voor 'n ander goed is, niet voor jou hetzelfde resultaat oplevert!!! Vraag altijd advies i.v.m. JOUW lichaam en wensen!!!

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar] is in merksem/antwerpen

De prijzen op de site moet je nog eens -40% doen want het is een groothandel , ik ga nergens anders meer .

Zou misschien een goede sponser zijn voor deze site ook ....:D

www.bulkpowders.co.uk lekker snel en goedkoop.

20 kg whey 139 euro's volgens mij.
verzendkosen weet ikzo niet meer uit mijn hoofd maar altijd nog goedkoper dan ik hier in NL heb gezien.

misschien dan niet zo'n goede kwaliteit als de gene die hier voor 3 keer zoveel geld wordt aangboden maar dan neem je er gewoon wat meer van.

dennie zei:
www.bulkpowders.co.uk lekker snel en goedkoop.

20 kg whey 139 euro's volgens mij.
verzendkosen weet ikzo niet meer uit mijn hoofd maar altijd nog goedkoper dan ik hier in NL heb gezien.

misschien dan niet zo'n goede kwaliteit als de gene die hier voor 3 keer zoveel geld wordt aangboden maar dan neem je er gewoon wat meer van.

is kwaliteit beetje goed van die whey?
is die smaakloze whey beetje te drinken?

calification zei:
is kwaliteit beetje goed van die whey?
is die smaakloze whey beetje te drinken?

kwaliteit is redelijk,

ik heb de smaakloze al 40 kg dus ben er aan gewent. voor een paar euro extra kan je smaakmakers erbij bestellen en die schijnen wel lekker te zijn.

Terug
Naar boven