Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeeee
ik heb net eens wat rondgekeken en vergelijkingen gedaan ivm supps te bestellen op internet
heb 5 verschillende producten genomen en gekeken op de sites en zo punten gegeven op elke site appart
(dus mss ook handig voor de ander mensen ivm zo goedkoopmogelijk aankopen)let wel op belgjes dat ik niet gekeken heb naar verzendkosten
top 5
Nutriplaza
perfectbody
bettersport (be)
workout (be)
body é fit
sportfood
Ik kijk ook altijd naar de prijzen, vind ik wel belangrijk !
koop meestal tot voorkort, bij www.nutridiscounter.com daar is het europees een van de goedkoopste en snel geleverd.
ik ben ook al in de shop Rugo geweest, niet echt goedkoop maar ik ben er wel buiten gegaan met degelijke informatie zonder boe of bah.. ik wist waar ik stond, zonder alle internet reclame erbij. (want je moet eerlijk zijn velen laten zich leiden door de onozele superverhalen op het net) Die man heeft mij degelijk advies gegeven, wetende dat als het niet klopt wat hij adviseerde dat ik terug voor zijn deur stond. en dat kan je niet bij internet bedrijven. als het bull shit is heb je gewoon pech.
en als ik een goede info krijg koop ik dat product dan ook bij die handelaar, ik vind het een beetje een investering in mezelf, betaal een keertje iets extra maar krijg een proffesionele uitleg. dan via het net te moeten kopen en dan een dieetist inschakelen.
Dus voor mij is de prijs NIET ALTIJD het belangrijkste ? bij jullie wel ?
http://www.muscle2muscle.be
Kan je ook afhalen...is in Kuringen bij Hasselt.
Redelijk van prijs en topservice door uitbater Raf. Kan altijd wel een korting van af.....en ik betaal geen verzending.
Succes.
http://www.muscle2muscle.be
Kan je ook afhalen...is in Kuringen bij Hasselt.
Redelijk van prijs en topservice door uitbater Raf. Kan altijd wel een korting van af.....en ik betaal geen verzending.
Succes.

Is ni moeilijk , hij is duurder dan xxl nutrition de mamoet wg kost er bv 10 euro
meer.
Kan je al beter bij xxl bestellen is goedkoper imo
the f-store
lokerse baan 25 belsele (9111 sint niklaas)
mammoth en monster maxx verkrijgbaar
daar ga ik ook altijd, de serge zal je ook altijd alles uitleggen enz, goeie service

Ik ga ook altijd naar the f-store in Belsele echt veel keuze kwa supplementen & merken ervan universal,maximize,performance,dymatize,MAN,enz.... En voor advies kan je er ook terecht!!! Je moet maar iets vragen en hij weet er al een antwoordt op, en gene schrik dat je hem niet verstaat hij praat 'luid'genoeg je zal het wel merken
![]()

Haha, hij praat luid is het minste dat je kan zeggen. Die man roept gewoon! Met zijn antwerps accent erbij is dat eigenlijk wel vrij grappig. Staat wel mooi gespierd , moet ook gezegd worden...
hij wist wel niet wat citrulline was toen ik het hem vroeg...tegenvallertje was dat![]()