XXL Nutrition

Winkels in België ?

het is hier toch blijkbaar een prijzen slag, haha

bye the way 30 euro voor 4kg proteine kan niet .. was maar even ter zijde.
wie dat beweert moet even het kruis van zijn voorhoofd gaan vegen.

alle proteinen die je goedkoop kan krijgen zijn vermengd.
don't believe it ? try it !

Ik kijk ook altijd naar de prijzen, vind ik wel belangrijk !
koop meestal tot voorkort, bij www.nutridiscounter.com daar is het europees een van de goedkoopste en snel geleverd.

ik ben ook al in de shop Rugo geweest, niet echt goedkoop maar ik ben er wel buiten gegaan met degelijke informatie zonder boe of bah.. ik wist waar ik stond, zonder alle internet reclame erbij. (want je moet eerlijk zijn velen laten zich leiden door de onozele superverhalen op het net) Die man heeft mij degelijk advies gegeven, wetende dat als het niet klopt wat hij adviseerde dat ik terug voor zijn deur stond. en dat kan je niet bij internet bedrijven. als het bull shit is heb je gewoon pech.

en als ik een goede info krijg koop ik dat product dan ook bij die handelaar, ik vind het een beetje een investering in mezelf, betaal een keertje iets extra maar krijg een proffesionele uitleg. dan via het net te moeten kopen en dan een dieetist inschakelen.

Dus voor mij is de prijs NIET ALTIJD het belangrijkste ? bij jullie wel ?

heeeee
ik heb net eens wat rondgekeken en vergelijkingen gedaan ivm supps te bestellen op internet

heb 5 verschillende producten genomen en gekeken op de sites en zo punten gegeven op elke site appart
(dus mss ook handig voor de ander mensen ivm zo goedkoopmogelijk aankopen)let wel op belgjes dat ik niet gekeken heb naar verzendkosten

top 5

Nutriplaza
perfectbody
bettersport (be)
workout (be)
body é fit
sportfood

Perfectbody bestel ik ook altijd bij , niet te duur , groot assortiment en je betaald mr ongeveer 2€ verzendingskosten en het is meestal binnen de twee werkdagen thuis afgeleverd.

http://www.muscle2muscle.be

Kan je ook afhalen...is in Kuringen bij Hasselt.

Redelijk van prijs en topservice door uitbater Raf. Kan altijd wel een korting van af.....en ik betaal geen verzending.

Succes.

Ik kijk ook altijd naar de prijzen, vind ik wel belangrijk !
koop meestal tot voorkort, bij www.nutridiscounter.com daar is het europees een van de goedkoopste en snel geleverd.

ik ben ook al in de shop Rugo geweest, niet echt goedkoop maar ik ben er wel buiten gegaan met degelijke informatie zonder boe of bah.. ik wist waar ik stond, zonder alle internet reclame erbij. (want je moet eerlijk zijn velen laten zich leiden door de onozele superverhalen op het net) Die man heeft mij degelijk advies gegeven, wetende dat als het niet klopt wat hij adviseerde dat ik terug voor zijn deur stond. en dat kan je niet bij internet bedrijven. als het bull shit is heb je gewoon pech.

en als ik een goede info krijg koop ik dat product dan ook bij die handelaar, ik vind het een beetje een investering in mezelf, betaal een keertje iets extra maar krijg een proffesionele uitleg. dan via het net te moeten kopen en dan een dieetist inschakelen.

Dus voor mij is de prijs NIET ALTIJD het belangrijkste ? bij jullie wel ?

Ben wel eens benieuwd wat die verkoper jouw als advies gaf dan?

Met de dalende koopkracht is de prijs wel degelijk belangrijk. Maar veel handelaars beseffen dat nog niet al te goed.

3x 10 is nog altijd meer dan 1 X 20 voor wie mij snapt ;)

ik lees hier steeds verzendkosten ...ik betaal nooit verzendkosten als ik 4,5 a 5 kg whey bestel a 80 a 90 eurie. meestal vanaf 50 euro geen verzendkosten?

Is ni moeilijk , hij is duurder dan xxl nutrition de mamoet wg kost er bv 10 euro
meer.
Kan je al beter bij xxl bestellen is goedkoper imo

Klopt maar je krijgt er nog :
voedingsadvies
trainingsschema's enz.......

Pas op geen afbreuk hoor René....in het tegendeel...ben ook vaste klant.
Maar ja...iedereen wil een stukje van de taart.

Ik ga ook altijd naar the f-store in Belsele echt veel keuze kwa supplementen & merken ervan universal,maximize,performance,dymatize,MAN,enz.... En voor advies kan je er ook terecht!!! Je moet maar iets vragen en hij weet er al een antwoordt op, en gene schrik dat je hem niet verstaat hij praat 'luid' :D genoeg je zal het wel merken;)

Haha, hij praat luid is het minste dat je kan zeggen. Die man roept gewoon! Met zijn antwerps accent erbij is dat eigenlijk wel vrij grappig. Staat wel mooi gespierd , moet ook gezegd worden...

hij wist wel niet wat citrulline was toen ik het hem vroeg...tegenvallertje was dat;)

Haha, hij praat luid is het minste dat je kan zeggen. Die man roept gewoon! Met zijn antwerps accent erbij is dat eigenlijk wel vrij grappig. Staat wel mooi gespierd , moet ook gezegd worden...

hij wist wel niet wat citrulline was toen ik het hem vroeg...tegenvallertje was dat;)

Mij heeft hij eens vervallen producten verkocht. Persoonlijk vind ik dat niet erg want ik heb al supplementen opgegeten die meer dan een jaar 'vervallen' waren :D
Wel toffe winkel. Enige minpunt is dat het een beetje doodse sfeer geeft, maar dat compenseert hij wel dubbel en dik :p
Is recht tegenover 't amerikaantje zeker?

On-topic:
www.valonutrition.be
Online webwinkel die zowat het goedkoopst is in België en een groot deel van Nederland.

edit: post in verkeerde topic :o

niet bij mijn weten, dus dan maar editten en zeggen dat je verkeerd zat :P

Als we gewoon eerlijk zijn, dan zijn er zo goed als geen erg goede shops met redelijke prijzen, een enkele uitzondering daar gelaten, maar dan zal het zeker geen fisieke winkel zijn.
Zelfs zonder verzendkosten ben je bij (zo goed als) alle duurder uit dan het gros van de online retailers, het aanbod is doorgaans om van te huilen, doorgaans de erg dure merken die niet beter zijn dan de andere en alleen een mooiere verpakking hebben (denk muscle tech, BSN, stacker e.d.)
Het welgemeende advies dat je erbij krijgt, kon je zelf ook online opzoeken als je de moeite deed en dan spaar je centen uit, of denk je dat die verkopers tegen hun eigen waar gaan spreken?

Ik begrijp het ophemelen van shops zowiezo al niet, omdat de verkopers vriendelijk zijn, zijn de shops niet beter hoor, hadden ze geen shop zegden ze mogelijk niet eens goeiedag tegen je, das gewoon professionalisme, niet vriendelijk = niet verkopen...

Uiteindelijk telt alleen de service en de prijs en die is in geen enkele fisieke shop beter dan in de betere online shops en dat is gewoon een feit, zeker als we het over prijs hebben.

Just my two cents...

haha , bij de serge... leuke winkel idd.

Ook van het waasland afkomstig

hoe zit dat eigenlijk met diene website van hen?

werkt niet meer ofwat?

Terug
Naar boven