AndroidHealthClinic

Winnie kuurtje

Bezoekers in dit topic

Paingainer

Novice
Lid geworden
3 apr 2017
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Beste BB'ers,

Ik train nu al zo'n 8 jaar. Normaliter 2x in deweek cardio en 3 a 4 x per week fitness.

Het trainen gaat lekker en genoeg winst behaald in de afgelopen jaren. Nou ja, nooit genoeg natuurlijk haha.

Ik ben nu 31 en ik ben me aan het voorbereidenop een kuurtje. Lijkt me een mooie tijd om te beginnen. Helemaal zo voor de zomer.

Ik ben 181cm. 85 kg. bf is 13.8%.

Mijn voedingsschema is top al zeg ik het zelf. Uitgebreid opgesteld dus dat zit met zeker goed.

Omdat ik dat spuiten, op dit moment nog helemaal niks vind, wil ik beginnen met een winnie kuurtje. Gaat me nu alleen even om oral. Ik wil met deze kuur eens testen wat mijn lichaam doet. Ik ga geen testen doen mbt lever ed. Ik ben gezond en drink geen alcohol.

Ik wil mijn kuurtje afsluiten met nolvadex. Ik weet dat sommige zullen zeggen dat niet hoeft maar ik doe het omdat het mij mee gerust stelt. De winnie kuur wil ik houden op 50 gram PD a 6 weken. 2 weken nakuren.

Aangezien dit mijn eerste kuur wordt heb ik me aardig ingelezen. Ik ben van plan een blog bij te houden met voor en na foto's om de resultaten te bekijken.

Thx Paingainer
 
Stats zijn niet echt denderend voor 8 jaar trainen. Benieuwd naar je voeding...
6 weken op 50mg is verder prima.
 
Stats zijn niet echt denderend voor 8 jaar trainen. Benieuwd naar je voeding...
6 weken op 50mg is verder prima.


Nee stats zouden beter kunnen ja. Ben er 2 x een jaar tussenuit geweest ivm privé. Voor ik echt aan de fitness begon was ik bezig met crossfit. Maar daar haalde ik niet meer voldoening uit. Vandaar omgegooid naar fitness. Deze jaren zijn dan ook meegeteld in de 8 jaar.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd! Ben ook aan een winny only kuur bezig
 
Ben benieuwd! Ben ook aan een winny only kuur bezig


Nice. En???? Hoe gaat ie?

Ik.nog niet begonnen. Wordt ergens van de week denk ik? Ga je loggen?
 
Nee ik weet het maar is meer voor mijn eigen gemoedsrust :)
 
Nolvadex vervangen voor clomid als nakuur. 3 weken 25 mg.
 
Volgende week gaan we starten met de kuur. Denk nog even na of ik ook foto's voor en na zal posten. Wel leuker voor de lezers.

Verder nu mijn voedingsschema aangepast. Eiwit inname wordt iets verhoogd.

Verder zit ik nog met supplementen. Veel stickys gelezen maar toch nog twijfel.

Normaliter gebruik ik whey, pre Workout, post Workout en creatine. Uiteraard omega en multi.

Creatine ook echt nodig? Sommige geven aan na de kuur weer creatine te pakken om de dip op te vangen. Wat is jullie ervaring?

En ik weet, de ervaringen liggen nogal uiteen .

Ik begin niet met opbouwen. Ik start direct op 50 mg winnie.
 
Creatine ook echt nodig? Sommige geven aan na de kuur weer creatine te pakken om de dip op te vangen. Wat is jullie ervaring?

Ik zou het dan na de kuur nemen, al is het maar placebo want laten we eerlijk zijn: creatine (vooral in vergelijking met AAS) doet niet echt heel veel.
 
Nee dat klopt ook. Merk toch wel wat verschil met creatine. Misschien tussen mijn oren haha.

Maar supps verder wel oke toch? De fatburner leg ik denk wel even aan de kant
 
Gewoon altijd creatine gebruiken :cool:
 
Maandag gaan we starten. Alles is er klaar voor. Het enige wat ik nog niet zeker weet is of ik 50mg nu in een keer in moet nemen of verdeeld over de dag.

Sommige zeggen alles in 1 keer 1 a 2 uur voor de training. Vanwege de piek. De andere geven aan ivm half waarde tijd verdelen over de dag.

Ik twijfel dus nog even over hoe of wat.

Hoor graag persoonlijk ervaringen van de BB'S hier
 
Back
Naar boven