AndroidHealthClinic

Winnie kuurtje

Bezoekers in dit topic

Paingainer

Novice
Lid geworden
3 apr 2017
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Beste BB'ers,

Ik train nu al zo'n 8 jaar. Normaliter 2x in deweek cardio en 3 a 4 x per week fitness.

Het trainen gaat lekker en genoeg winst behaald in de afgelopen jaren. Nou ja, nooit genoeg natuurlijk haha.

Ik ben nu 31 en ik ben me aan het voorbereidenop een kuurtje. Lijkt me een mooie tijd om te beginnen. Helemaal zo voor de zomer.

Ik ben 181cm. 85 kg. bf is 13.8%.

Mijn voedingsschema is top al zeg ik het zelf. Uitgebreid opgesteld dus dat zit met zeker goed.

Omdat ik dat spuiten, op dit moment nog helemaal niks vind, wil ik beginnen met een winnie kuurtje. Gaat me nu alleen even om oral. Ik wil met deze kuur eens testen wat mijn lichaam doet. Ik ga geen testen doen mbt lever ed. Ik ben gezond en drink geen alcohol.

Ik wil mijn kuurtje afsluiten met nolvadex. Ik weet dat sommige zullen zeggen dat niet hoeft maar ik doe het omdat het mij mee gerust stelt. De winnie kuur wil ik houden op 50 gram PD a 6 weken. 2 weken nakuren.

Aangezien dit mijn eerste kuur wordt heb ik me aardig ingelezen. Ik ben van plan een blog bij te houden met voor en na foto's om de resultaten te bekijken.

Thx Paingainer
 
Stats zijn niet echt denderend voor 8 jaar trainen. Benieuwd naar je voeding...
6 weken op 50mg is verder prima.
 
Stats zijn niet echt denderend voor 8 jaar trainen. Benieuwd naar je voeding...
6 weken op 50mg is verder prima.


Nee stats zouden beter kunnen ja. Ben er 2 x een jaar tussenuit geweest ivm privé. Voor ik echt aan de fitness begon was ik bezig met crossfit. Maar daar haalde ik niet meer voldoening uit. Vandaar omgegooid naar fitness. Deze jaren zijn dan ook meegeteld in de 8 jaar.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd! Ben ook aan een winny only kuur bezig
 
Ben benieuwd! Ben ook aan een winny only kuur bezig


Nice. En???? Hoe gaat ie?